• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το σύστημα Grip Control και τα 4 Seasons ελαστικά, που το συνοδεύουν στην πλούσια έκδοση Feel του Citroen C3 Aircross βοήθησαν ώστε να υπάρχει η απαραίτητη πρόσφυση.

Η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε το C3 Aircross ώστε να μην «βρει» πουθενά και να περάσει με άνεση το λασπωμένο κώλυμα.

Στην απαιτητική τσιμεντένια ράμπα, το C3 Aircross δεν είχε πρόβλημα επαφής σε κανένα σημείο του αμαξώματος.

Citroen C3 Aircross: Κομψό και ικανό

Διαβάστηκε από 286324 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2019
 

Το ιδιαίτερα κομψό σε σχεδίαση Citroen C3 Aircross κάθε άλλο παρά «μη μου άπτου» αποδείχθηκε στις εκτός ασφάλτου δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα του Στέφανου Αττάρτ. Και υπάρχει εξήγηση για αυτό. ΚατΆ αρχήν διέθετε το σύστημα Grip Control (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Shine), το οποίο ρυθμίζει κατάλληλα τη λειτουργία του ESP ώστε να βελτιστοποιείται η πρόσφυση σε περίεργες συνθήκες (χώμα, λάσπη, χιόνι). Παράλληλα με το σύστημα διέθετε και ελαστικά 4 εποχών (το μόνο από τα μοντέλα της δοκιμής), οπότε δεν είχε πρόβλημα πρόσφυσης σε κανένα εμπόδιο. 

Η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε να μην «βρει» πουθενά, ενώ η ανάρτηση είχε αποτελεσματική λειτουργία τόσο γύρω από την άνεση, όσο και από τη διαδρομή που ήταν ικανή ώστε να μην κρεμάνε εύκολα οι τροχοί.  Οι δοκιμασίες υδάτινου κωλύματος δεν το προβλημάτισαν με τον κινητήρα να αρπάζει από χαμηλά. Η μακριά σχετικά πρώτη σχέση αντιμετωπίστηκε με περισσότερο «δούλεμα» του συμπλέκτη, ο οποίος πάντως δεν κουράστηκε/μύρισε. 

Στα πιο δύσκολα, όπως η τσιμεντένια ράμπα που  επιτρέπει το πάτημα μόνο 2 χιαστί τροχών και αφήνει κρεμασμένους τους αντίθετους, το C3 Aircross δεν είχε πρόβλημα επαφής σε κανένα σημείο του αμαξώματος (ενδεικτικό των καλών του σχετικά γωνιών αναρρίχησης, ωστόσο αρχικά σπινάριζε έντονα τον εμπρός κινητήριο τροχό, που ήταν αποφορτισμένος. Εκεί χρειάστηκε να επιλέξουμε το Snow πρόγραμμα στο Grip Control, που δούλεψε περίφημα και έσπρωξε το C3 Aircross μπροστά για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη δοκιμασία.

Η γνώμη του ειδικού 
Έχει υπεραρκετό ύψος και δεν βρήκε πουθενά. Το σύστημα Grip Control και τα 4 Seasons ελαστικά βοήθησαν ώστε να υπάρχει πρόσφυση.  Δεν περίμενα να έχει τόσο καλή εικόνα σε όλες τις δοκιμασίες, που είναι δυσκολότερες από ότι ο μέσος οδηγός θα δοκιμάσει να περάσει. Το σύστημα που έχει δουλεύει!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

5 λάθη που κάνουμε όταν οδηγούμε diesel

5 TIPS για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού

Είναι καθαρό το τιμόνι σου;

Δέρμα ή υφασμα;

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »