• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το σύστημα Grip Control και τα 4 Seasons ελαστικά, που το συνοδεύουν στην πλούσια έκδοση Feel του Citroen C3 Aircross βοήθησαν ώστε να υπάρχει η απαραίτητη πρόσφυση.

Η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε το C3 Aircross ώστε να μην «βρει» πουθενά και να περάσει με άνεση το λασπωμένο κώλυμα.

Στην απαιτητική τσιμεντένια ράμπα, το C3 Aircross δεν είχε πρόβλημα επαφής σε κανένα σημείο του αμαξώματος.

Citroen C3 Aircross: Κομψό και ικανό

Διαβάστηκε από 169647 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/2/2019
 

Το ιδιαίτερα κομψό σε σχεδίαση Citroen C3 Aircross κάθε άλλο παρά «μη μου άπτου» αποδείχθηκε στις εκτός ασφάλτου δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκε στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα του Στέφανου Αττάρτ. Και υπάρχει εξήγηση για αυτό. ΚατΆ αρχήν διέθετε το σύστημα Grip Control (στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Shine), το οποίο ρυθμίζει κατάλληλα τη λειτουργία του ESP ώστε να βελτιστοποιείται η πρόσφυση σε περίεργες συνθήκες (χώμα, λάσπη, χιόνι). Παράλληλα με το σύστημα διέθετε και ελαστικά 4 εποχών (το μόνο από τα μοντέλα της δοκιμής), οπότε δεν είχε πρόβλημα πρόσφυσης σε κανένα εμπόδιο. 

Η απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος βοήθησε ώστε να μην «βρει» πουθενά, ενώ η ανάρτηση είχε αποτελεσματική λειτουργία τόσο γύρω από την άνεση, όσο και από τη διαδρομή που ήταν ικανή ώστε να μην κρεμάνε εύκολα οι τροχοί.  Οι δοκιμασίες υδάτινου κωλύματος δεν το προβλημάτισαν με τον κινητήρα να αρπάζει από χαμηλά. Η μακριά σχετικά πρώτη σχέση αντιμετωπίστηκε με περισσότερο «δούλεμα» του συμπλέκτη, ο οποίος πάντως δεν κουράστηκε/μύρισε. 

Στα πιο δύσκολα, όπως η τσιμεντένια ράμπα που  επιτρέπει το πάτημα μόνο 2 χιαστί τροχών και αφήνει κρεμασμένους τους αντίθετους, το C3 Aircross δεν είχε πρόβλημα επαφής σε κανένα σημείο του αμαξώματος (ενδεικτικό των καλών του σχετικά γωνιών αναρρίχησης, ωστόσο αρχικά σπινάριζε έντονα τον εμπρός κινητήριο τροχό, που ήταν αποφορτισμένος. Εκεί χρειάστηκε να επιλέξουμε το Snow πρόγραμμα στο Grip Control, που δούλεψε περίφημα και έσπρωξε το C3 Aircross μπροστά για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη δοκιμασία.

Η γνώμη του ειδικού 
Έχει υπεραρκετό ύψος και δεν βρήκε πουθενά. Το σύστημα Grip Control και τα 4 Seasons ελαστικά βοήθησαν ώστε να υπάρχει πρόσφυση.  Δεν περίμενα να έχει τόσο καλή εικόνα σε όλες τις δοκιμασίες, που είναι δυσκολότερες από ότι ο μέσος οδηγός θα δοκιμάσει να περάσει. Το σύστημα που έχει δουλεύει!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Κάντου το καλύτερο πλύσιμο με 5 κινήσεις!

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

Αποκλειστικό: Νέο Renault Captur

Η κίνηση στους δρόμους

Δίνεις δόση ή ντούκου;

Γκάζια και γοητεία χωρίς βενζίνη! Σε χαλάει;

Πως να καθυστερήσεις ή και να σταματήσεις τους κλέφτες;

Diesel και LPG! Κουμπώνει;

Πολέμησε τους εχθρούς του χρώματος!

Κολλάει το σασμάν;

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Το αντί-S2000 της Hyundai

Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »