Citroen C3 vs SEAT Ibiza: Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν σε ενδιαφέρουν, που δεν τα ήξερες.
Η γνώμη μας
Τα αγοράζεις χωρίς να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη, φημίζονται για την οικονομία καυσίμου, είναι ευκολοδήγητα. Το Citroen C3 diesel και το SEAT Ibiza TGI είναι δύο εναλλακτικές επιλογές που μπορούν να κοντράρουν μέχρι και αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα. Η ευκολία του diesel ως προς τον ανεφοδιασμό και η άνεση του C3 κερδίζει όμως εν τέλει την προτίμησή μας, παρότι το φυσικό αέριο προσφέρει σημαντική οικονομία.
Citroen C3 1,5 BlueHDi 100 PS + Εμφάνιση μέσα-έξω, δυνατότητες εξατομίκευσης, κατανάλωση, άνεση-οδική συμπεριφορά, φρένα, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας - Μονόχρωμη οθόνη στην βασική, μέτριος χώρος για τα γόνατα των πίσω, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
SEAT Ibiza 1,0 TGI CNG 90 PS + Οικονομία, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, λειτουργία ανάρτησης, πλάτος πίσω καθισμάτων - Μειωμένη χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, μη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο καυσίμων, μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,56
2,54
Ρεζεβουάρ (λίτρα)
14
42
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
13,4
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά)
1257
1165
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά
999
1499
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
90
100
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)
4500
3500
Ροπή (Nm)
160
250
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)
1800
1750
Κύλινδροι
3
4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο
4
8
Διάταξη εκκεντροφόρων
2E
2E
Τροφοδοσία
ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
COMMON RAIL
Ανάρτηση
Ανάρτηση εμπρός
ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Ανάρτηση πίσω
ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Φρένα
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα)
36,5
37
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6
EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.)
3,5
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)