" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό από τα μοντέλα της δοκιμής, χωρίς όμως να παραμελεί την άνεση των επιβατών.

Το Toyota Auris είναι άνετο, με καλή ποιότητα κύλισης και σωστό φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Το χαμηλό κέντρο βάρους το βοηθάει στις στροφές.

Το «ελάφρωμα» του νέου Golf ωφέλησε τα οδικά χαρακτηριστικά του γερμανικού μικρομεσαίου, με το αυτοκίνητο να εμφανίζεται πιο ουδέτερο και ασφαλές από ποτέ.

Οδική συμπεριφορά: Το καθένα με τη χάρη του

Διαβάστηκε από 31062 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2014

Το Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό. Το πλαίσιο και το ουσιαστικά άψογο σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα δύο μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης. Χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το μόνο στην παρέα με αυτό το πλεονέκτημα, το Focus εκτός από ενδιαφέρον οδηγικά, είναι και άνετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει. Έτσι το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford δεν κουράζει τους επιβάτες. Επίσης ποτέ δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις… Από τα φρένα του θα θέλαμε κάπως καλύτερη αποτελεσματικότητα.
Το Τoyota Auris είναι ρυθμισμένο περισσότερο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα τον αντλεί περισσότερο από το χαμηλό κέντρο βάρους. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP. Έχει κορυφαία σε απόδοση φρένα και ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση γεγονός που κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο του κινητήρα και φροντίζει για την άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι προσεγμένη, ενώ το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι ανάλογο.
Η νέα πλατφόρμα MQB πάνω στην οποία βασίζεται το Golf, προσφέρει καλύτερο –λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και των πλατύτερων μετατροχίων– και συνάμα «ελαφρύτερο» πάτημα από το παρελθόν. Παράλληλα με την υιοθέτηση ενός αντίστοιχα ελαφρύτερου, ημιάκαμπτου άξονα στο πίσω τμήμα, το Golf διαθέτει την πιο ομοιογενή οδική και οδηγική υπόσταση, τόσο στο κομμάτι των χειρισμών και της ευκολίας στην οδήγηση, όσο και στις αντιδράσεις του σε απαιτητικές διαδρομές. Εκεί, ακόμα και σε συνθήκες πίεσης παραμένει πεισματικά ουδέτερο και ασφαλές, με το άκαμπτο πλαίσιο και το βελτιωμένο τιμόνι (με ηλεκτρονική υποβοήθηση) να προσφέρουν την έξτρα σιγουριά στον οδηγό του. Στο κομμάτι της άνεσης, η ανάρτηση απορροφά με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά.