" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ford Focus, Τoyota Auris και VW Golf είναι η τριάδα που πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις των mainstream μικρομεσαίων.

Το VW Golf διαθέτει τούρμπο κινητήρα 1,2 λίτρων, απόδοσης 85 ίππων.

To Auris, με μήκος 4,275 μ., έχει τον τρόπο να ξεχωρίζει με την αιχμηρή και αρκετά αεροδυναμική σχεδίαση (cd:0,29), που διαθέτει το δεύτερης γενιάς μοντέλο.

Tο Focus διαθέτει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα, που αναμένεται να τονιστεί στο ανανεωμένο μοντέλο

Mικρομεσαία βενζίνης

Διαβάστηκε από 30892 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2014

Τα Ford Focus, Τoyota Auris και VW Golf είναι η τριάδα που πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις των mainstream μικρομεσαίων βενζίνης. Ποιο αποτελεί, όμως, την «best buy» επιλογή;

 
Toyota Auris 1,33
• Κοστίζει 14.268 ευρώ
• Είναι 1,33 λτ. με 99 ίππους
• Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 140,8 ευρώ τέλη

Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS
• Κοστίζει 14.876 ευρώ
• Είναι 1,0 λτ. turbo με 125 ίππους
• Καίει 5,0 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 102,6 ευρώ τέλη

VW Golf 1,2 TSI 85 PS 5d
• Κοστίζει 15.892 ευρώ
• Είναι 1,2 λτ. turbo με 85 ίππους
• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 101,7 ευρώ τέλη


Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται Ο σύγχρονος οδηγός. Έχουν ανέσεις και συστήματα ασφαλείας, που θυμίζουν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, βρίθουν από τεχνολογία και άνεση, προσφέροντας παράλληλα υψηλές αποδόσεις, συνδυαζόμενες με εξαιρετική οικονομία καυσίμου, διατηρώντας σε πολύ χαμηλά επίπεδα τα πάγια έξοδα. Τα Ford Focus, Toyota Auris και VW Golf, έχουν όλα τους, τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αποτελώντας μερικά από τα πιο ολοκληρωμένα παραδείγματα της σύγχρονης αυτοκίνησης. Επομένως δεν είναι καθόλου τυχαίο που αυτά τα μοντέλα έχουν κατακτήσει τις τρεις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία των mainstream μικρομεσαίων. Στην αντιπαράθεση θα ασχοληθούμε με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις κοντά στο όριο των 15.000 ευρώ, ήτοι με το Focus 1,0 ΕcoBoost 125 PS, Τoyota Auris 1,33 VVT-i και πεντάθυρο VW Golf 1,2 TSI 85 PS.

Σχεδίαση: Ξεχωρίζει το Auris
To  
Auris, με μήκος 4,275 μ., έχει τον τρόπο να ξεχωρίζει με την αιχμηρή και αρκετά αεροδυναμική σχεδίαση (cd:0,29), που διαθέτει το δεύτερης γενιάς μοντέλο. Στον αντίποδα βρίσκεται το VW Golf των 4,225 μ., που συνεχίζει την μετριοπαθή σχεδιαστική πολιτική με αποτέλεσμα το 7ης γενιάς μοντέλο δύσκολα να ξεχωρίζει από το προηγούμενο. Κάπου ενδιάμεσα είναι το Focus, που με 4,358 μ. έχει το μεγαλύτερο μήκος. Όπως και να έχει το Focus διαθέτει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα, που αναμένεται να τονιστεί στο ανανεωμένο μοντέλο, που θα παρουσιαστεί στο προσεχές διάστημα.