ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα, σχεδόν, χρόνο αργότερα από τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης στην Ελλάδα του Auto Τρίτη, όπου το Ford Focus 1,0 EcoBoost διέπρεψε με τη χαμηλή του κατανάλωση
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα, σχεδόν, χρόνο αργότερα από τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης στην Ελλάδα του Auto Τρίτη, όπου το Ford Focus 1,0 EcoBoost διέπρεψε με τη χαμηλή του κατανάλωση

Ford Focus 1,0 EcoBoost 125PS

84.421 Επισκέψεις στο άρθρο


Σταθερή αξία
Ένα, σχεδόν, χρόνο αργότερα από τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης στην Ελλάδα του Auto Τρίτη, όπου το Ford Focus 1,0 EcoBoost διέπρεψε με τη χαμηλή του κατανάλωση, εφέτος αναβάθμισε την επιτυχία του, πιάνοντας με ευκολία το στόχο και πηγαίνοντας από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με 30 ευρώ βενζίνης.


Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Focus 1,0 EcoBoost 125PS ήταν η αφορμή μας για αυτό το γύρο – στόχο που έθεσε το Auto Τρίτη εφέτος. Και να γιατί. Πέρυσι καταφέραμε μαζί του να κάνουμε το γύρο της Ελλάδας (κι ακόμα παραπέρα) με ένα μόνο ντεπόζιτο. Aρα δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο και φέτος, αφού τα 4,36 λτ./100 χλμ. που επιτύχαμε πέρυσι, κάλυπταν (σχεδόν) το φετινό μας στόχο a priori. Όπως ακριβώς και έγινε. Ή μάλλον, τα πήγε λίγο καλύτερα! 


Σα να μην πέρασε μια ώρα
Αναφερόμαστε στην αίσθηση που αποκομίζει κανείς πίσω από το τιμόνι του, μετά από πολλές ώρες ταξίδι. Ο οδηγός έχει σύμμαχο μια εξαιρετική θέση οδήγησης που του επιτρέπει απόλυτο έλεγχο των χειριστηρίων, πολύ καλή στήριξη του σώματος, αλλά και απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα. Η τεχνολογία είναι εκεί για να υποστηρίξει την άνεση, αλλά και την ασφάλεια. Το σύστημα infotainment υποστηρίζει τη σύνδεση με το τηλέφωνο, τόσο για την επικοινωνία, όσο και για την ψυχαγωγία οδηγού και επιβαινόντων. Από το τιμόνι ελέγχεις τα πάντα, ενώ η ελαφρώς φορτωμένη αισθητική, τελικά «ξεκουράζει» το μάτι, αφού οι πολυεπίπεδες επιφάνειες με τα καλά υλικά αναδύουν ένα hi tech αέρα.

Σοφά ισορροπημένο στο δρόμο
Τι ζητάει κανείς στο δρόμο; Aνεση και συμμετοχή στα… δρώμενα. Εδώ έχουμε ακόμα ένα τζακ ποτ! Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η απουσία αεροδυναμικών θορύβων και η σωστή διαχείριση των εδαφικών ανωμαλιών εξασφαλίζουν την άνεση. Το κορυφαίο τιμόνι και το στιβαρό πλαίσιο, συνεργάζονται αρμονικά με την ανάρτηση, που (εξακολουθεί και) έχει πολλαπλούς πίσω συνδέσμους, για να κρατάνε το οδηγό μέσα στο κλίμα της διαδρομής. Τα φρένα δουλεύουν με αυτοπεποίθηση, ενώ το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο δουλεύει με ακρίβεια και σβελτάδα. Αν όλα αυτά τα συνδυάσεις με την προσιτή τιμή, τότε καταλαβαίνεις γιατί το αγόρασαν οι περισσότεροι στον κόσμο, τη χρονιά που πέρασε… 

Κινητήρας διαμάντι 
Όταν πρωτοβγήκε ο 1,0 EcoBoost, με 3 κυλίνδρους και turbo, απόδοση (μέχρι στιγμής) μέχρι 125 ίππους και χαμηλή κατανάλωση (5,0 λτ./100 χλμ. στο Focus των 125 ίππων), ο νυν πρόεδρος της Ford, έσκυψε και τον φίλησε. Κυριολεκτικά. Στην πράξη όλοι καταλάβαμε γιατί. Γιατί δεν του λείπει τίποτα, ενώ προσφέρει πολλά περισσότερο από όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα κινητήρα αυτής της χωρητικότητας. Είναι γραμμικός και πολιτισμένος – παρά τους 3 κυλίνδρους του – έχει δύναμη, στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών, και, πάνω απ΄ όλα, είναι πράγματι οικονομικός. Αν μάθεις να τον χειρίζεσαι, να εκμεταλλεύεσαι την καμπύλη της ροπής των 200 Nm, να «ακούς» το turbo και να ρεγουλάρεις το γκάζι σου, τότε bingo! Θα δεις αυτό που είδαμε και εμείς. 4,2 λτ./100 χμλ. με σχετική ευκολία και ένα εύρος ταχυτήτων από 80-100 χλμ./ώρα στον ανοιχτό δρόμο. 

Μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.

Aνετο και σταθερό στο δρόμο, τα Focus είναι πολύ συγκροτημένο και ισορροπημένο, συνδυάζοντας την εξαιρετική κύλιση με τη συμμετοχικότητα από τον οδηγό.

Aνετο και σταθερό στο δρόμο, τα Focus είναι πολύ συγκροτημένο και ισορροπημένο, συνδυάζοντας την εξαιρετική κύλιση με τη συμμετοχικότητα από τον οδηγό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
FALKEN 320