ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο 1,0 Ecoboost κινητήρας των 125 ίππων κάτω από το καπό του Ford Fiesta συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,0 Ecoboost κινητήρας των 125 ίππων κάτω από το καπό του Ford Fiesta συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.

Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS

84.424 Επισκέψεις στο άρθρο


Boosted σε επιδόσεις, Εco σε κατανάλωση
Ο 1,0 Ecoboost κινητήρας των 125 ίππων κάτω από το καπό του Ford Fiesta συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.


Στην προηγούμενη μεγάλη δοκιμή οικονομίας είχαμε βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Ford Focus και είχα πετύχει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. διανύοντας περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα, επομένως σε αυτήν, είμαστε με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Τόσο για τις «ικανότητές» μας, όσο και για τον ίδιο τον κινητήρα. 

Έτσι τώρα, ο μόνος μας «φόβος» ήταν το πώς θα τα καταφέρει αυτός συνδυαζόμενος με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, αντί του 6 σχέσεων του Focus. Από την άλλη όμως, το Fiesta ήταν πιο ελαφρύ και η 5η σχέση αρκετά μακριά, επομένως γρήγορα καταλάβαμε ό,τι θα τα καταφέρουμε.
Κατά τη διαδρομή δεν κοιτάγαμε ανελλιπώς το «μετρητήρι» και την ένδειξη της στιγμιαίας κατανάλωσης, αλλά βλέπαμε ορίζοντα και προσπαθούσαμε οι στροφές του κινητήρα να είναι μεταξύ 2.000 και 2.150 σ.α.λ.. Γιατί πιο κάτω η τουρμπίνα αρχίζει να ξεφουσκώνει και χρειάζεται ελάχιστο περισσότερο γκάζι σε περίπτωση που βρεις ένα κομμάτι με ανηφορική κλίση. Και λέμε ελάχιστα γιατί ο εν λόγω κινητήρας -σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης- τραβάει εξαιρετικά από τις 1.700 κιόλας σ.α.λ.

Το συμπέρασμα λοιπόν; O 1.0 Ecoboost των 125 ίππων κάτω από το καπό του Fiesta πέρα από εξαιρετικές επιδόσεις (όπως έχει αποδειχθεί από τις μετρήσεις επιτάχυνσής μας) είναι και πολύ οικονομικός, αφού η μέση κατανάλωση μέχρι και την είσοδο της πόλης της Θεσσαλονίκης ήταν 4,1 λτ./100 χλμ. Χωρίς να «ιδρώσουμε», χωρίς να κουραστούμε στη διαδρομή, φυσικά όμως και με ταχύτητα γύρω στα 90 χλμ./ώρα, παραπάνω μόνο στις κατηφόρες.


Ταξιδεύοντας
Μετά από 8 ώρες στο κάθισμα του Ford Fiesta, η οδική του συμπεριφορά παραμένει ένα από τα δυνατά χαρτιά του. Η ρύθμιση της ανάρτησης και το μακρύ μεταξόνιο δεν κουράζουν τη μέση, ο θόρυβος από τον κινητήρα δεν περνάει στην καμπίνα, το τιμόνι έχει τη σωστή πληροφόρηση και βάρος και το κάθισμα παρέχει σωστή πλευρική και οσφυϊκή στήριξη. Όσο για την εργονομία και πρακτικότητα στην καμπίνα; Μόνη μας ένσταση η θήκη μπροστά από το λεβιέ των ταχυτήτων, η οποία είναι λίγο μικρή και δεν χωράει τα smart phones της νέας γενιάς. Κατά τα άλλα, τα χειριστήρια θα τα συνηθίσεις γρήγορα, όπως και θα ακουμπήσεις με άνεση το αναψυκτικό σου.

Ποιοτικό το εσωτερικό του Ford Fiesta χωρίς εργονομικά ατοπήματα.

Ποιοτικό το εσωτερικό του Ford Fiesta χωρίς εργονομικά ατοπήματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
ALFA ROMEO