ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Χάρη στην κορυφαία επίδοση οικονομίας, που σημείωσε το VW Golf με τον υπερσύγχονο 1,4 TSI ACT κινητήρα των 140 ίππων, όχι μόνο ήταν αρκετά τα 30 ευρώ για βενζίνη, αλλά μείνανε και ρέστα για καφεδάκι!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χάρη στην κορυφαία επίδοση οικονομίας, που σημείωσε το VW Golf με τον υπερσύγχονο 1,4 TSI ACT κινητήρα των 140 ίππων, όχι μόνο ήταν αρκετά τα 30 ευρώ για βενζίνη, αλλά μείνανε και ρέστα για καφεδάκι!

VW Golf 1,4 TSI ACT 140 PS

84.417 Επισκέψεις στο άρθρο


Και ρέστα για καφέ

Χάρη στην κορυφαία επίδοση οικονομίας, που σημείωσε το VW Golf με τον υπερσύγχονο 1,4 TSI ACT κινητήρα των 140 ίππων, όχι μόνο ήταν αρκετά τα 30 ευρώ για βενζίνη, αλλά μείνανε και ρέστα για καφεδάκι!


Πραγματικά θα ήθελα να έβλεπα τώρα, μετά τη δοκιμή, την έκφραση όσων στο άκουσμα της φράσης «θα πάμε στη Θεσσαλονίκη με 30 ευρώ βενζίνη» μειδίασαν ειρωνικά για να μην πως γέλασαν μετά δακρύων. Εδώ, που τα λέμε όμως, δεν είναι να τους αδικείς και τόσο. Μέχρι και εμείς είχαμε τις αμφιβολίες μας, που παρακολουθούμε καθημερινά τις εξελίξεις και τα άλματα, που έχουν γίνει σε θέματα εξέλιξης κινητήρων με σκοπό την χαμηλή κατανάλωση, αλλά και την υψηλή απόδοση. Το
VW Golf είχε όμως έναν (όχι και τόσο κρυφό) άσο στο μανίκι ή κάτω από το καπό αν προτιμάτε: Tov 1,4 TSI κινητήρα με ACT (σύστημα απενεργοποίησης των δύο από τους τέσσερις κύλινδρους ή αλλιώς Active Cylinder Management), που αποδίδει 140 ίππους.


Έκαψε λιγότερο από τα διόδια
Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Και αν σκύψει κανείς κάτω από το Golf, που διαθέτει ούτως ή άλλως καλή αεροδυναμική (Cd: 0,29) θα δει ότι το πάτωμα είναι προσεκτικά προστατευμένο για σωστή ροή του αέρα, ενώ και η μάσκα είναι κατά το ήμισυ καλυμμένη. Σίγουρα όμως το μεγάλο ατού είναι η δυνατότητα του κινητήρα να δουλεύει, όταν το φορτίο του είναι περιορισμένο, με δύο κυλίνδρους. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν πως η λειτουργία του συστήματος δεν είναι μόνο εξαιρετική (ουσιαστικά δεν το νιώθεις αν δεν δεις την σχετική ένδειξη στην οθόνη στην οθόνη ανάμεσα στα όργανα), αλλά και ότι συμβαίνει σε ρεαλιστικές συνθήκες. Τι εννοούμε; Ότι δε χρειάζεται να σέρνεσαι με 50 χλμ./ώρα ή να είσαι στην κατηφόρα χωρίς γκάζι. Με ταχύτητες 90-100 χλμ./ώρα το πράγμα δουλεύει, ειδικά με σταθερό γκάζι το Golf πήγαινε με δύο κυλίνδρους ακόμα και σε ελαφριές ανωφέρειες. Όταν χρειάστηκε, η δύναμη των 140 ίππων, η ροπή των 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. και η αστραπιαία ενεργοποίηση όλων των κυλίνδρων μας τράβηξε δυναμικά προς τα μπροστά. Αρωγός στην προσπάθειά οικονομίας ήταν φυσικά και το σύστημα «Driver Select» το οποίο προσαρμόζει τις βασικές λειτουργίες (απόκριση, τιμόνι, αλλά και το ACT) ανάλογα με την επιλογή. Η επιλογή ECO (υπάρχει το Normal, το Sport και το εξατομικευμένο πρόγραμμα) θυσιάζει την ακαριαία απόκριση, αλλά προσφέρει μέγιστη οικονομία. Τελικά, ύστερα από 470 χιλιόμετρα στην Εθνική Οδό, το Golf σημείωσε κορυφαία επίδοση καταναλώνοντας μόλις 3,8 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. Αν προτιμάτε, έφτασε στη Θεσσαλονίκη με 28,5 ευρώ! Mε τέτοια κατανάλωση, αν είχαμε υπομονή, το Golf όχι μόνο κατέβαινε στην Αθήνα, αλλά ανέβαινε ξανά χωρίς ανεφοδιασμό!

Πολύωρο, αλλά άνετο ταξίδι
Το καλό με το Golf είναι πως δεν ήταν μόνο οικονομικό, αλλά και άνετο στο πολύωρο ταξίδι μας. Διανύοντας 470 χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Golf απολαύσαμε τα εξαιρετικά καθίσματα, την άνεση από ανάρτηση (εδώ με πίσω σοφιστικέ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αντί του ημιάκαμπτου άξονα που διαθέτουν τα πιο «ταπεινά» Golf), τη σωστή εργονομία στο εσωτερικό, την πολύ καλή –και πλήρους ρυθμίσεων– θέση οδήγησης, αλλά και την πληρότητα των πληροφοριών του trip computer στην ευκρινή οθόνη στο κέντρο του πίνακα οργάνων, αλλά και στην κεντρική κονσόλα. Το Cruise Contrοl μας ξεκούρασε και μας βοήθησε στην επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης.

Μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ.


Τέτοια αυτονομία, ούτε σε ντίζελ δε βλέπεις!
Με τη λειτουργία των 2 κυλίνδρων πετυχαίνεις χαμηλή κατανάλωση, ακόμα και σε πιο ρεαλιστικές ταχύτητες ταξιδιού

Τέτοια αυτονομία, ούτε σε ντίζελ δε βλέπεις! Με τη λειτουργία των 2 κυλίνδρων πετυχαίνεις χαμηλή κατανάλωση, ακόμα και σε πιο ρεαλιστικές ταχύτητες ταξιδιού

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
ALFA ROMEO