ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Toyota Αuris ΗSD
Έκαψε: 28,5 ευρώ
Μέση κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ.
Αυτονομία: 1.184 χλμ. 
(45 λτ. ρεζερβουάρ)
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Αuris ΗSD Έκαψε: 28,5 ευρώ Μέση κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ. Αυτονομία: 1.184 χλμ. (45 λτ. ρεζερβουάρ)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

84.415 Επισκέψεις στο άρθρο

Έκαψαν λιγότερο από ό,τι ανακοινώνει ο κατασκευαστής

Τα σύγχρονα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα «καίνε» απρόσμενα λίγο και έχουν εντυπωσιακή αυτονομία. Μετά από 470 χλμ. διαδρομής, τα 6 + 1 μοντέλα της δοκιμής κατάφεραν να πάνε Θεσσαλονίκη καταναλώνοντας λιγότερα ακόμα και από αυτά που ισχυρίζονται οι κατασκευαστές τους!


Τα συμπεράσματα που βγαίνουν είναι αρκετά και κυρίως, ιδιαίτερα θετικά για τα βενζινοκίνητα μοντέλα, που δοκιμάσαμε. Το πρώτο και πιο σημαντικό είναι φυσικά η μεγάλη αυτονομία που προσφέρουν μοντέλα και η αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση που μπορεί να επιτύχει ο οδηγός τους. Έπειτα, ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να τονιστεί επίσης, είναι το γεγονός της ταχύτητας με την οποία κινηθήκαμε (90-100 χλμ./ώρα), κάτι που σημαίνει ότι, για να καταφέρει κανείς να επιτύχει αυτή την οικονομία, δεν συνεπάγεται ότι θα πρέπει να κινείται σε… αυτοκτονικούς ρυθμούς στο δρόμο. Τουναντίον, η προσεκτική και ήρεμη οδήγηση (κατά την αλλαγή σχέσεων ή το πάτημα του πεντάλ, αλλά και η εκμετάλλευση της κλίσης του δρόμου) είναι ο κυριότερος παράγοντας που μπορεί να εξασφαλίσει την οικονομία που εμείς επιτύχαμε. 


Λες και ήταν diesel
Το υβριδικό Toyota Αuris HSD και το VW Golf με τον 1,4 TSI ACT κινητήρα κατάφεραν να ανέβουν στη Θεσσαλονίκη με μόλις 28,5 ευρώ, ήτοι ολοκλήρωσαν τη διαδρομή σημειώνοντας την εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και καίγοντας λιγότερο από τα διόδια. Μάλιστα το Golf κατάφερε να σημειώσει 0,4 λτ./100 χλμ. λιγότερα από ότι ο κατασκευαστής ανακοινώνει για την κατανάλωση σε ταξίδι. Το Auris HSD ουσιαστικά πραγματοποίησε τις υποσχέσεις της Toyota, που κάνει λόγο για 3,7 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι. Αμέσως μετά, τη χαμηλότερη κατανάλωση σημείωσε με 4,0 λτ./100 χλμ. το Mitsubishi Spacestar 1,2, που είναι το πιο αεροδυναμικό μικρό, ενώ είναι και ιδιαίτερα ελαφρύ (ελαφρύτερό όλων των άλλων της δοκιμής φυσικά) και ανέβηκε Θεσσαλονίκη με ακριβώς 30 ευρώ. 

Με μικρή διαφορά ακολούθησε το Ford Fiesta 1,0 ΕcoBoost, το οποίο έχει την εντυπωσιακή απόδοση των 125 ίππων και χρειάστηκε μόλις 30,7 ευρώ για να φτάσει στη Θεσσαλονίκη. Πολύ κοντά τους βρέθηκαν, το βενζινοκίνητο Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS και το Audi A3 Sportback 1,4 TFSI COD 140 PS με 4,2 λτ./100 χλμ. Και τα δύο μοντέλα πέτυχαν την κατανάλωση που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές για το ταξίδι. Αξίζει να σημειωθεί πως το Focus πέτυχε ακόμη καλύτερη επίδοση από αυτή που είχε πετύχει πέρυσι στο γύρο οικονομίας μαζί τα ντίζελ (4,36 λτ./100 χλμ.). Και αν απορείτε γιατί το A3 Sportback έκαψε λίγο περισσότερο από το Golf με τον ίδιο κινητήρα, η απάντηση βρίσκεται στους μεγάλους τροχούς των 18 ιντσών και το συνολικά μεγαλύτερο βάρος του.


Με αυτονομία μέχρι 1.315 χλμ.
Η τελική κατάταξη αυτονομίας έφερε μοιραία το Mitsubishi Spacestar στο τέλος με 875 χλμ, όχι γιατί δεν είναι οικονομικό, αλλά γιατί διαθέτει μικρό ρεζερβουάρ 35 λτ. Το Ford Fiesta είναι πιο πάνω με αυτονομία 1.024 χλμ. Αμέσως μετά ακολούθησε το υβριδικό Toyota Auris HSD, που με ρεζερβουάρ 45 λτ. έχει αυτονομία 1.184 χλμ. Ουσιαστικά ανάλογη αυτονομία έχει το Audi A3, που φτάνει στα 1.190 χλμ. Το Ford Focus έχει το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από όλα (55 λτ.) και σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση φτάνει στα 1.309 χλμ. Λίγο πιο πάνω, στην κορυφή, συναντάμε το VW Golf, που καταφέρνει αυτονομία 1.315 χλμ. με ένα και μόνο γέμισμα. Δηλαδή με άλλα λόγια το Golf θα μπορούσε να γυρίσει στην Αθήνα και να ξαναφτάσει με άνεση λίγο πριν την Κατερίνη! 


To crossover που δεν έκαψε τίποτα
Το ρόλο της guest star είχε στη δοκιμή μας η εντυπωσιακή Mercedes-Benz GLA. Το νέο crossover της γερμανικής φίρμας ήταν στην έκδοση 200 CDI, που αποκωδικοποιείται σε turbodiesel κινητήρα 2,2 λτ. και απόδοση 136 ίππων. Το αεροδυναμικό crossover της Mercedes-Benz σε συνδυασμό με τον οικονομικό κινητήρα κατάφερε να σημειώσει μια εξαιρετική επίδοση οικονομίας για τα δεδομένα της κατηγορίας του και όχι μόνο (3,9 λτ./100 χλμ.), το οποίο μεταφράστηκε σε κόστος μόλις 24,7 ευρώ! Η αυτονομία του μοντέλου έφτασε στα 1.282 χλμ.

VW Golf 1,4 TSI ACT 140 PS
Έκαψε: 28,5 ευρώ
Μέση κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ.
Αυτονομία: 1.315 χλμ.
(50 λτ. ρεζερβουάρ)

VW Golf 1,4 TSI ACT 140 PS Έκαψε: 28,5 ευρώ Μέση κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ. Αυτονομία: 1.315 χλμ. (50 λτ. ρεζερβουάρ)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ford
Citroen