• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μετά από μια σειρά προωθητικών κινήσεων, αποκαλύφθηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο Infiniti Q Inspiration, ένα μεσαίων διαστάσεων concept που μας δείχνει τη σχεδιαστική λογική της ιαπωνικής εταιρείας στα επόμενης γενιάς σεντάν μοντέλα της.

Το Q Inspiration είναι πολλά περισσότερα από ένα εντυπωσιακό εκθεσιακό όχημα, καθώς κάτω από το καπό του έχει τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής με μεταβλητή σχέση συμπίεσης, μια καινοτόμο τεχνολογία που η Infiniti ονομάζει VC-Turbo.

Πρόθεση των σχεδιαστών της Infiniti ήταν να φέρουν λίγο «ενθουσιασμό» την κατηγορία. Το κοντό καπό και η επιμηκυμένη καμπίνα έγιναν προς όφελος της εσωτερικής ευρυχωρίας, ενώ το πίσω coupe τελείωμα και ο γυάλινος ουρανός προσπαθούν να σπάσουν την κλασική γραμμή των τριών όγκων.

Η απουσία της κεντρικής κολόνας διευκολύνει την είσοδο των επιβατών.

Η Infiniti λέει πως μας δείχνει το πώς θα μοιάζει το εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων της. Η «μαμά» Nissan προικοδοτεί το πρωτότυπο με μια σειρά από ΡroPILOT τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Συνολικά θα κάτσουν τέσσερα άτομα, καθένα από τα οποία θα έχει το δικό του σύστημα infotainment. Την καμπίνα διατρέχει ένα δερμάτινο κεντρικό τούνελ, ενώ το ταμπλό φιλοξενεί ψηφιακές ενδείξεις.

Νέο Infiniti Q Inspiration

1.953 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2018

Με το πρωτότυπο Q Inspiration του Ντιτρόιτ, η Infiniti μας δείχνει τις προθέσεις της για τα μελλοντικά sedan μοντέλα της, ενώ για μια ακόμα φορά επιδεικνύει τον VC-Turbo κινητήρα, τον πρώτο με μεταβλητή σχέση συμπίεσης.

Μετά από μια σειρά προωθητικών κινήσεων, αποκαλύφθηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ το πρωτότυπο Infiniti Q Inspiration, ένα μεσαίων διαστάσεων concept που μας δείχνει τη σχεδιαστική λογική της ιαπωνικής εταιρείας στα επόμενης γενιάς σεντάν μοντέλα της.
 
Ωστόσο, το Q Inspiration είναι πολλά περισσότερα από ένα εντυπωσιακό εκθεσιακό όχημα, καθώς κάτω από το καπό του έχει τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής με μεταβλητή σχέση συμπίεσης, μια καινοτόμο τεχνολογία που η Infiniti ονομάζει VC-Turbo. Επιπλέον, το πρωτότυπο του Ντιτρόιτ διαθέτει μια σειρά συστημάτων ασφάλειας ΡroPILOT.
 
Πρόθεση των σχεδιαστών της Infiniti ήταν να φέρουν λίγο «ενθουσιασμό» την κατηγορία. Το κοντό καπό και η επιμηκυμένη καμπίνα έγιναν προς όφελος της εσωτερικής ευρυχωρίας, ενώ το πίσω coupe τελείωμα και ο γυάλινος ουρανός προσπαθούν να σπάσουν την κλασική γραμμή των τριών όγκων.
   
Μπροστά κυριαρχεί η μεγάλη γρίλια με τα λεπτά φώτα LED, ενώ συνολικά οι γραμμές του αμαξώματος είναι πολύ πιο λείες από ότι μας έχει συνηθίσει η Infiniti. Η απουσία της κεντρικής κολόνας διευκολύνει την είσοδο των επιβατών.
 
Συνολικά θα κάτσουν τέσσερα άτομα, καθένα από τα οποία θα έχει το δικό του σύστημα infotainment. Την καμπίνα διατρέχει ένα δερμάτινο κεντρικό τούνελ, ενώ το ταμπλό φιλοξενεί ψηφιακές ενδείξεις. Η Infiniti λέει πως μας δείχνει το πώς θα μοιάζει το εσωτερικό των μελλοντικών μοντέλων της. Η «μαμά» Nissan προικοδοτεί το πρωτότυπο με μια σειρά από ΡroPILOT τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.