H Corolla με τον 1,4 D-4D κινητήρα πηγαίνει με 141 χλμ./ώρα, χωρίς να ξεπερνά τα 5 λτ./100 χλμ.
Nέο ρεκόρ: Toyota Corolla, 141 χλμ./ώρα με 5 λτ/100 χλμ
10.958 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2013)
Δεν προλάβαμε να ανεβάσουμε το Non Paper, που σας ζητούσε να μαντέψετε ποιος μπορεί να σπάσει τα 138 χλμ/ώρα, με 5 λτ/100 χλμ κατανάλωση και μας πρόλαβαν οι εξελίξεις. Η δοκιμή της νέας Toyota Corolla 1,4 D-4D έφερε νέα δεδομένα στο προσκήνιο.
autotriti team
Βασισμένη στην «ψαγμένη» αεροδυναμική της με συντελεστή 0,27, τη μικρή τριβή των «πράσινων» ελαστικών της, τη μακριά 6η και φυσικά τον 1,4 D-4D κινητήρα, η Corolla πηγαίνει με 141 χλμ./ώρα, χωρίς να ξεπερνά τα 5 λτ./100 χλμ.Έτσι η Mercedes A160 CDI με 138 χλμ/ώρα (χρησιμοποιεί τον 1,5 dCi κινητήρα της Renault αλλά τα καταφέρνει καλύτερα από άλλα μοντέλα με αυτόν τον κινητήρα λόγω αεροδυναμικής) υποχωρεί στη δεύτερη θέση. Το Toyota Auris 1,4 D-4D (137 χλμ/ώρα), το Ford Focus 1,6 TDCi (136 χλμ/ώρα), το Honda Civic 1,6 i-DTEC (136 χλμ/ώρα), το Ford Fiesta 1,6 TDCi (136 χλμ/ώρα) και το Volvo 1,6 D2 (135 χλμ/ώρα), ακολουθούν.Να έχουμε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού, ότι οι παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται κάτι τέτοιο, είναι κατ αρχήν ο κινητήρας, οι σχέσεις του κιβωτίου και τα λάστιχα που μας «συνδέουν» με το δρόμο, που καλούνται να νικήσουν το μεγάλο εχθρό, που λέγεται αντίσταση του αέρα. Το κακό για εμάς είναι ότι κάθε φορά, που διπλασιάζεται η ταχύτητα, η αντίσταση του αέρα τετραπλασιάζεται. Έτσι μετά τα 140 χλμ/ώρα, τα νούμερα ανεβαίνουν πολύ γρήγορα. Μοιάζει λοιπόν η ιδανική επιλογή να είναι ένα μοντέλο με κοντές τις 4 πρώτες σχέσεις, μιας και το fun to drive, είναι πάντοτε προτεραιότητα και μακριές 5η και 6η, που σε συνδυασμό με πολύ καλή ροπή, θα κρατήσει και την κατανάλωση σε ικανοποιητικά επίπεδα.Εσείς πόσο σημαντικό θεωρείτε κάτι τέτοιο; Ποιο είναι το δικό σας όριο; Μέχρι πόσο είσαστε διατεθειμένος να καίει το αυτοκίνητο σας για να κινείστε σαν «άνθρωποι»;Ποιο μοντέλο νομίζετε ότι μπορεί να ξεπεράσει τα 141 χλμ/ώρα; Είναι άραγε εφικτά τα 150 χλμ/ώρα με 5 λτ/100 χλμ από κάποιο μοντέλο παραγωγής; Εσείς τι λέτε;
καλο αυτο με την καταναλωση.εχει πολλυ καλο ονομα αυτη η εταιρεια.δεν συζητω για αξιοπιστια αφου θεωρειται απο τα πλεον αιοπιστα αυτοκινητα.η τιμη της ειναι λιγο αλμυρη .επιδοσεις?κινειται καλα ή σερνεται?
Χαίρεται κύριε Χρήστο.Δεν νομίζω να γίνω καμικάζι, να ζωστώ με εκρηκτικά και να να κάνω επίθεση αυτοκτονίας, έχει άλλους πιο αποδοτικούς τρόπους value for money.Άλλωστε ούτε μουσουλμάνα είμαι.
Βάση των όσων λένε κάποιοι άσχετοι, κρίμα στην toyota που πέρασε την general motors.Κρίμα στην kia/hyundai που τα πάει καλά.Κρίμα που οι αντιπρόεδροι της vw λένε δημόσια στα μ.μ.ε. αυτά που λένε, ωχ τώρα κάποιοι θα με ρωτάνε να τα ξαναπώ και ξανά μπίρι μπίρι.Κρίμα που η toyota δεν βγάζει τα τεχνολογικά θαύματα άλλων, απορώ πως ηγείται στην νέα τάξη των πραγμάτων; Μήπως αν πρωταγωνιστεί για 39 χρόνια, ή 41 χρόνια, ή και 101 χρόνια, κ.τ.λ. θα ορίζει την παγκόσμια αγορά και τις τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά πως;Αφού κάποιοι λέτε για νέα τάξη των πραγμάτων με τεχνολογικά θαύματα, η toyota δεν έχει τέτοιου είδους τεχνολογικά θαύματα που εννοείται εσείς;
Ρε παιδια, ειναι λογικο, για την Toyota μιλαμε, παντα πρωτοπορος στην οικολογια. Και οπου χαμηλοι ρυποι ισον χαμηλη καταναλωση. Ο Πατερας μου εχει ΑΚΟΜΑ!!!! ενα κλουβακι Toyota Liteace 83ps μοντελο 1981, το οποιο εχει καταναλωση 8lt ανα100Km ,και μετα απο 32 χρονια χρησης εχει 540,000 Km χωρις ρεκτιφιε και παει ακομα... και οπως λεει, Γι αυτο δεν το αλλαζω!!
Αν και χανει αργά αλλά σταθερά μεριδια απο την την καλη Hyundai / Kia, απο τον έξυπνο oμιλο VW, απο μια ακόμα πανισχυρη GM, ο κολοσός αυτός (Toyota) οριζει σε μεγάλο βαθμό τη παγκόσια αυτοκινητοβιομηχανία. Μπορεί το corolla (ντιζελ ή βενζινη) να ειναι ... ιαπωνικό σενταν! αλλά ειναι μέτρο συγκρισης καμια 40αρια χρονια νομιζω. Ειτε ως νουμερο 1 κατασκευαστής στον κόσμο, είτε ως νουμερο 2, για τα επόμενα 40 χρόνια θα ορίζει την παγκόσμια αγορα, και τεχνολογικές εξελιξεις.
Κύριε dikre και κύριε χρήστο, όλα και όλα.Θα μαλώσουμε, και επειδή εγώ δεν έχω μουστάκι και δεν βγάζω, ότι φάμε θα φάμε από το δικό σας, μιλημένα ξηγημένα.Εδώ η τεχνολογία εξελίσσεται, βγάζει θαύματα από 1400 κυβικά με 170 άλογα και κλάμα από τα σπασίματα των κυλινδροκεφαλών, αλλά έτσι είναι η τεχνολογία είπαμε εξελίσσεται.Η τεχνολογία βγάζει περιστροφικά μοτέρ, που πήραν και βραβείο μάλιστα και έσπαγε όλο το μοτέρ και πολύ κλάμα μιλάμε, 3 μοτέρ στην εγγύηση, ούτε επισκευές δεν γίνοντουσαν, αλλά έτσι είναι είπαμε η τεχνολογία.Μετά έβγαλε τα 1000 κυβικά, 2 χρονιές βραβεία, είδα ένα ημιπούφ, περιμένω το πουφ, μιλάμε για πάρα πολύ κλάμα, αλλά είπαμε έτσι είναι η τεχνολογία, καλά που είναι και οι εγγυήσεις, δόξα το θεό. Συμφωνώ εννοείται μαζί σας και κάνω χιούμορ για τους στραβόγιαννους του φόρουμ, που μιλάνε για τεχνολογία εφόσον δεν γνωρίζουν που παν τα τέσσερα, και πληρώνει ο παππούς, η γιαγιά, ο μπαμπάς, η μαμά, κ.τ.λ. τις βλάβες από τα τεχνολογικά θαύματα.Βέβαια ως πότε;Μιας και σε λίγο και συντάξεις δεν θα έχει.Μην τους πετύχω όμως με κάν τέρας στο δρόμο μετά την κρίση, θα πέσω επάνω τους.
Εντυπωσιακό!!!που μπορώ να βρώ το προηγούμενο άρθρο;; υπαρχουν στοιχεία και για άλλα αυτοκίνητα; η bmw 116d πόσα πιάνει; είναι σε κάποιο πρόσφατο τεύχος;;
Συμφωνώ με τον "Χρήστο". Δεν με εκπλήσσει που μια Corolla diesel του 2013 πετυχαίνει χαμηλές καταναλώσεις. Η πολύ παλιά του 1991, Corolla που οδηγώ έχει μέση κατανάλωση 6-6,5 λίτρα σε χιλιόμετρα που γίνονται και στην πόλη και σε αυτοκινητόδρομο με 130 χμ περίπου. Και έχει και οικονομόμετρο! με κάτι κόκκινα και πράσινα λαμπάκια σε μοντέλο του 1987-1991. Τόσο μπροστά ήταν από τότε; Έτσι όπως πάμε με την οικονομία σε λίγο θα συγκρίνουμε τα λάστιχα των αυτοκινήτων του μέλλοντος με αυτά του 1950. Τόσο λεπτά θα είναι, και θα τα θαυμάζουμε κιόλας. Κατά τη γνώμη μου το μέλλον στην αυτοκίνηση ίσως είναι η υδρογονοκίνηση ή τα υβριδικά με μπαταρίες σε συνδυασμό με μικρό πετρελαιοκινητήρα. Όπως το VW Twin Up! Με μέση κατανάλωση 1,1 λτ. πετρέλαιο είναι εντυπωσιακό.
Όπως έγραψα και στο προηγούμενο, από την στιγμή που η 18χρονη, βενζινοκίνητη, μπέμπα μου, καίει στα 140 σε συνθήκες ταξιδιού περίπου 6-6.5/100, δεν μου κάνει καμία εντύπωση που ένα σημερινό ντίζελ καίει ένα-ενάμιση λίτρο λιγότερο στην ίδια ταχύτητα. Για μένα δεν αποτελεί ιδιαίτερη εξέλιξη. Και δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε καν για εξέλιξη, από την στιγμή που στο μέλλον, πετρέλαιο-βενζίνη, δεν θα υπάρχουν σαν καύσιμα. Θέλετε να μιλήσουμε για μέλλον και για εξέλιξη? Μιλήστε μου για ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση, ηλιακή ενέργεια, φυσικό αέριο κτλ. Εκεί είναι κατά την γνώμη μου η πραγματική εξέλιξη και το μέλλον.
Στο προηγούμενο θέμα σας, ανέφερα κάτι για την toyota, που έλεγετο θέμα ποιός είναι πιο μάγκας.Τελικά η toyota έδωσε περισσότερα χρήματα να να το πετύχει αυτό σε σχέση με την mercedes;Δεν νομίζω τάκη.Μπράβο στην toyota. Το πόσο πρέπει να καίει ένα όχημα και το πόσα χιλιόμετρα πρέπει να πιάνει, αλλά με οικονομία είναι κάτι το πολύ σχετικό και υποκειμενικό για όλους μας.Δεν έχουν όρια τα όρια. Όλοι οι κατασκευαστές θα περάσουν από αυτήν την κόντρα μέσα σε εισαγωγικά, οπότε περιμένουμε.
καλο αυτο με την καταναλωση.εχει πολλυ καλο ονομα αυτη η εταιρεια.δεν συζητω για αξιοπιστια αφου θεωρειται απο τα πλεον αιοπιστα αυτοκινητα.η τιμη της ειναι λιγο αλμυρη .επιδοσεις?κινειται καλα ή σερνεται?
Χαίρεται κύριε Χρήστο.Δεν νομίζω να γίνω καμικάζι, να ζωστώ με εκρηκτικά και να να κάνω επίθεση αυτοκτονίας, έχει άλλους πιο αποδοτικούς τρόπους value for money.Άλλωστε ούτε μουσουλμάνα είμαι.
Χαχα. Να σε δω και καμικάζι ρε Λουκία και τι στον κόσμο....
Βάση των όσων λένε κάποιοι άσχετοι, κρίμα στην toyota που πέρασε την general motors.Κρίμα στην kia/hyundai που τα πάει καλά.Κρίμα που οι αντιπρόεδροι της vw λένε δημόσια στα μ.μ.ε. αυτά που λένε, ωχ τώρα κάποιοι θα με ρωτάνε να τα ξαναπώ και ξανά μπίρι μπίρι.Κρίμα που η toyota δεν βγάζει τα τεχνολογικά θαύματα άλλων, απορώ πως ηγείται στην νέα τάξη των πραγμάτων;
Μήπως αν πρωταγωνιστεί για 39 χρόνια, ή 41 χρόνια, ή και 101 χρόνια, κ.τ.λ. θα ορίζει την παγκόσμια αγορά και τις τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά πως;Αφού κάποιοι λέτε για νέα τάξη των πραγμάτων με τεχνολογικά θαύματα, η toyota δεν έχει τέτοιου είδους τεχνολογικά θαύματα που εννοείται εσείς;
Ρε παιδια, ειναι λογικο, για την Toyota μιλαμε, παντα πρωτοπορος στην οικολογια. Και οπου χαμηλοι ρυποι ισον χαμηλη καταναλωση. Ο Πατερας μου εχει ΑΚΟΜΑ!!!! ενα κλουβακι Toyota Liteace 83ps μοντελο 1981, το οποιο εχει καταναλωση 8lt ανα100Km ,και μετα απο 32 χρονια χρησης εχει 540,000 Km χωρις ρεκτιφιε και παει ακομα... και οπως λεει, Γι αυτο δεν το αλλαζω!!
Αν και χανει αργά αλλά σταθερά μεριδια απο την την καλη Hyundai / Kia, απο τον έξυπνο oμιλο VW, απο μια ακόμα πανισχυρη GM, ο κολοσός αυτός (Toyota) οριζει σε μεγάλο βαθμό τη παγκόσια αυτοκινητοβιομηχανία. Μπορεί το corolla (ντιζελ ή βενζινη) να ειναι ... ιαπωνικό σενταν! αλλά ειναι μέτρο συγκρισης καμια 40αρια χρονια νομιζω.
Ειτε ως νουμερο 1 κατασκευαστής στον κόσμο, είτε ως νουμερο 2, για τα επόμενα 40 χρόνια θα ορίζει την παγκόσμια αγορα, και τεχνολογικές εξελιξεις.
Κύριε dikre και κύριε χρήστο, όλα και όλα.Θα μαλώσουμε, και επειδή εγώ δεν έχω μουστάκι και δεν βγάζω, ότι φάμε θα φάμε από το δικό σας, μιλημένα ξηγημένα.Εδώ η τεχνολογία εξελίσσεται, βγάζει θαύματα από 1400 κυβικά με 170 άλογα και κλάμα από τα σπασίματα των κυλινδροκεφαλών, αλλά έτσι είναι η τεχνολογία είπαμε εξελίσσεται.Η τεχνολογία βγάζει περιστροφικά μοτέρ, που πήραν και βραβείο μάλιστα και έσπαγε όλο το μοτέρ και πολύ κλάμα μιλάμε, 3 μοτέρ στην εγγύηση, ούτε επισκευές δεν γίνοντουσαν, αλλά έτσι είναι είπαμε η τεχνολογία.Μετά έβγαλε τα 1000 κυβικά, 2 χρονιές βραβεία, είδα ένα ημιπούφ, περιμένω το πουφ, μιλάμε για πάρα πολύ κλάμα, αλλά είπαμε έτσι είναι η τεχνολογία, καλά που είναι και οι εγγυήσεις, δόξα το θεό.
Συμφωνώ εννοείται μαζί σας και κάνω χιούμορ για τους στραβόγιαννους του φόρουμ, που μιλάνε για τεχνολογία εφόσον δεν γνωρίζουν που παν τα τέσσερα, και πληρώνει ο παππούς, η γιαγιά, ο μπαμπάς, η μαμά, κ.τ.λ. τις βλάβες από τα τεχνολογικά θαύματα.Βέβαια ως πότε;Μιας και σε λίγο και συντάξεις δεν θα έχει.Μην τους πετύχω όμως με κάν τέρας στο δρόμο μετά την κρίση, θα πέσω επάνω τους.
Εντυπωσιακό!!!που μπορώ να βρώ το προηγούμενο άρθρο;; υπαρχουν στοιχεία και για άλλα αυτοκίνητα; η bmw 116d πόσα πιάνει; είναι σε κάποιο πρόσφατο τεύχος;;
Απάντηση: Η BMW 116d στο τεύχος που κυκλοφορεί την Τρίτη 10 Δεκεμβριου
Συμφωνώ με τον "Χρήστο". Δεν με εκπλήσσει που μια Corolla diesel του 2013 πετυχαίνει χαμηλές καταναλώσεις. Η πολύ παλιά του 1991, Corolla που οδηγώ έχει μέση κατανάλωση 6-6,5 λίτρα σε χιλιόμετρα που γίνονται και στην πόλη και σε αυτοκινητόδρομο με 130 χμ περίπου. Και έχει και οικονομόμετρο! με κάτι κόκκινα και πράσινα λαμπάκια σε μοντέλο του 1987-1991. Τόσο μπροστά ήταν από τότε; Έτσι όπως πάμε με την οικονομία σε λίγο θα συγκρίνουμε τα λάστιχα των αυτοκινήτων του μέλλοντος με αυτά του 1950. Τόσο λεπτά θα είναι, και θα τα θαυμάζουμε κιόλας. Κατά τη γνώμη μου το μέλλον στην αυτοκίνηση ίσως είναι η υδρογονοκίνηση ή τα υβριδικά με μπαταρίες σε συνδυασμό με μικρό πετρελαιοκινητήρα. Όπως το VW Twin Up! Με μέση κατανάλωση 1,1 λτ. πετρέλαιο είναι εντυπωσιακό.
Bravo Toyota??
Όπως έγραψα και στο προηγούμενο, από την στιγμή που η 18χρονη, βενζινοκίνητη, μπέμπα μου, καίει στα 140 σε συνθήκες ταξιδιού περίπου 6-6.5/100, δεν μου κάνει καμία εντύπωση που ένα σημερινό ντίζελ καίει ένα-ενάμιση λίτρο λιγότερο στην ίδια ταχύτητα. Για μένα δεν αποτελεί ιδιαίτερη εξέλιξη. Και δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλάμε καν για εξέλιξη, από την στιγμή που στο μέλλον, πετρέλαιο-βενζίνη, δεν θα υπάρχουν σαν καύσιμα. Θέλετε να μιλήσουμε για μέλλον και για εξέλιξη? Μιλήστε μου για ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση, ηλιακή ενέργεια, φυσικό αέριο κτλ. Εκεί είναι κατά την γνώμη μου η πραγματική εξέλιξη και το μέλλον.
Στο προηγούμενο θέμα σας, ανέφερα κάτι για την toyota, που έλεγετο θέμα ποιός είναι πιο μάγκας.Τελικά η toyota έδωσε περισσότερα χρήματα να να το πετύχει αυτό σε σχέση με την mercedes;Δεν νομίζω τάκη.Μπράβο στην toyota.
Το πόσο πρέπει να καίει ένα όχημα και το πόσα χιλιόμετρα πρέπει να πιάνει, αλλά με οικονομία είναι κάτι το πολύ σχετικό και υποκειμενικό για όλους μας.Δεν έχουν όρια τα όρια.
Όλοι οι κατασκευαστές θα περάσουν από αυτήν την κόντρα μέσα σε εισαγωγικά, οπότε περιμένουμε.
Μπράβο Corolla!!!