ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το e-Power, η νέα τεχνολογία της Nissan, προσθέτει ένα μικρό κινητήρα βενζίνης που χρησιμεύει για την φόρτιση της μπαταρίας

Το e-Power, η νέα τεχνολογία της Nissan, προσθέτει ένα μικρό κινητήρα βενζίνης που χρησιμεύει για την φόρτιση της μπαταρίας

Νέο σύστημα κίνησης e-Power

2.270 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2016)

Ένα νέο σύστημα κίνησης που για πρώτη φορά θα διατίθεται στους καταναλωτές, παρουσίασε η Nissan Motor, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στο πλαίσιο της στρατηγικής Nissan Intelligent Mobility της φίρμας.

autotriti team

Το e-Power δανείζεται τεχνολογία από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της μάρκας (EV), με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Nissan LEAF που αποτελεί  το best-seller αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, με περισσότερες από 250.000 πωλήσεις στο ενεργητικό του. Όμως σε αντίθεση με το LEAF, το e-Power προσθέτει ένα μικρό κινητήρα βενζίνης που χρησιμεύει για την φόρτιση της μπαταρίας (όταν αυτό είναι απαραίτητο), εξαλείφοντας  την ανάγκη για έναν εξωτερικό φορτιστή, αλλά προσφέροντας την ίδια υψηλή απόδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η τεχνολογία του e-Power
 
Το σύστημα e-Power προσφέρει πλήρη κίνηση του οχήματος μέσω του ηλεκτροκινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι οι τροχοί κινούνται εντελώς από το ηλεκτρικό μοτέρ. Η ενέργεια από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης μεταφέρεται στα συμπαγή συστήματα μετάδοσης κίνησης του e-Power που αποτελείται από  κινητήρα βενζίνης, γεννήτρια, inverter και έναν ηλεκτροκινητήρα. Στα συμβατικά υβριδικά συστήματα, ένας χαμηλής ισχύος  ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης που αναλαμβάνει την κίνηση των τροχών όταν η ενέργεια της μπαταρίας είναι χαμηλή (ή όταν η ταχύτητα του οχήματος είναι υψηλή).
Στην περίπτωση του e-Power, ο βενζινοκινητήρας δεν μεταδίδει κίνηση στους τροχούς, αλλά απλώς φορτίζει τη μπαταρία. Και σε αντίθεση με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, η πηγή ισχύος προέρχεται από τον κινητήρα και όχι αποκλειστικά από  την μπαταρία.
 
Αυτή η δομή του συστήματος γενικά απαιτεί ένα μεγαλύτερο κινητήρα αλλά και μπαταρία, επειδή ο κινητήρας είναι η μόνη άμεση πηγή ενέργειας για την κίνηση του οχήματος. Το γεγονός αυτό κατέστησε δύσκολο για την αυτοκινητοβιομηχανία στο να τοποθετήσει το συγκεκριμένο σύστημα σε κανονικά αυτοκίνητα.

Η Nissan καινοτομεί λοιπόν, με το e-Power που χρησιμοποιεί μικρότερη μπαταρία από το LEAF, προσφέροντας όμως την ίδια οδηγική εμπειρία,  όπως ακριβώς ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Autotriti.gr