mono-sto-autotriti
Ντεμπούτο με 802 ίππους για την Mercedes-AMG S 63 E Performance
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ντεμπούτο με 802 ίππους για την Mercedes-AMG S 63 E Performance

2.879 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2022)

Ντεμπούτο έκανε η νέα Mercedes-AMG S 63 E Performance, που έφτασε με Plug-in υβριδική ισχύ, V8 μοτέρ και 802 ίππους!!!

Η πιο ισχυρή S-Class ever!

Το τελευταίο σπορ σεντάν της Mercedes, έχει τον τίτλο της πιο ισχυρής S-Class που διατίθεται ποτέ από τη γερμανική φίρμα. Ο λόγος για τη νέα Mercedes-AMG S 63 E Performance, η οποία εντυπωσιάζει από κάθε άποψη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 802 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα

Ξεκινώντας απ’ ευθείας από το πιο εντυπωσιακό, δηλαδή το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, να πούμε πως αυτό αποτελείται από έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων κινητήρα συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 802 ίππους και η κολοσσιαία ροπή τα 1.430 Nm ροπή. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

33 χιλιόμετρα με ρεύμα

Σε ότι αφορά το ηλεκτρικό μοτέρ, αντλεί ενέργεια από μπαταρία 13,1 κιλοβατώρων. Η Mercedes αναφέρει ηλεκτρική αυτονομία 33 χιλιομέτρων, αλλά υπογραμμίζει πως η ρύθμιση που έχει υπάρξει δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις και όχι στην αυτονομία.

Προσαρμοζόμενη αερανάρτηση ως στάνταρ

Στο δρόμο η Mercedes-AMG S 63 E Performance χρησιμοποιεί μια προσαρμοζόμενη αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να χαμηλώνει κατά 1,02 εκατοστά το μοντέλο σε ταχύτητες πάνω από τα 121 χλμ./ώρα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Διαθέσιμα αλλά προαιρετικά είναι επίσης και τα κεραμικά φρένα.

Εντυπωσιακή μέσα και έξω

Εξωτερικά η Mercedes-AMG S 63 E Performance έχει ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση από μια τυπική S-Class. Η γρίλια διαθέτει κάθετες περσίδες, το έμβλημα AMG εμφανίζεται με χρώμιο και μαύρο χρώμα, ενώ παρόντες είναι και οι μεγάλοι αεραγωγοί στις άκρες αλλά και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν τέσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης με έναν αεροδυναμικό διαχύτη να «τρέχει» ανάμεσά τους. Στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment MBUX είναι στάνταρ, όπως και το head-up display.  

Η πιο ισχυρή S-Class ever!
- Mε Plug-in υβριδική ισχύ, V8 μοτέρ και 802 ίππους!!!
- Προσαρμοζόμενη αερανάρτηση ως στάνταρ.
- Εντυπωσιακή μέσα και έξω.
Πόσα θα έδινες για αυτή την αμαξάρα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
ALD KAI HLEKTRIKA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel