Οι νέοι κινητήρες στο 1,0 λίτρο διαφέρουν σε πολλά σημεία και υιοθετούν αρκετές ξεχωριστές τεχνολογίες.

Oι νέοι κινητήρες… εκ των έσω

18.726 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2019)

H Nissan ξεκαθαρίζει από την πρώτη στιγμή ότι, η «μεγάλη» εκδοχή των 117 ίππων δεν είναι απλώς ένα διαφορετικό tuning της «μικρής», αλλά ένας εντελώς ξεχωριστός κινητήρας. Η εκδοχή των 100 ίππων πάντως δε στερείται τεχνολογιών: έχει ειδικής σχεδίασης διπλό κύκλωμα ψύξης στο μπλοκ, ηλεκτρικούς ενεργοποιητές στο τούρμπο, τη γνωστή ειδική επικάλυψη των κυλίνδρων που έχουμε ήδη «γνωρίσει» και στο GT-R για λιγότερες τριβές, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κεφαλή, ειδικούς ιμάντες αλλά κι έναν σφυρήλατο, ατσάλινο στρόφαλο ειδικής σχεδίασης. 

Αυτός είναι ο IG-T 100 κινητήρας και συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο ή CVT κιβώτιο. Ο μεγάλος λέγεται DIG-T μοιράζεται πολλές από τις παραπάνω τεχνολογίες και επιπλέον έχει το μπεκ του ψεκασμού τοποθετημένο στο κέντρο του θαλάμου καύσης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate στο τούρμπο, διπλό μεταβλητό χρονισμό αλλά και φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Εδώ το κιβώτιο είναι χειροκίνητο εξάρι. Σημαντικό: οι εκδόσεις με αυτό το μοτέρ έχουν χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος (-10 χλστ.), νέα ρύθμιση στην ανάρτηση, αλλά και πιο γρήγορο τιμόνι, μεταξύ άλλων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
moto