3 φωτογραφίες »

Οδηγούμε: Hyundai Kona Electric

32.232 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2018)

Αυτό το ηλεκτρικό δεν είναι σαν τα άλλα που τα «φοβάσαι» για την αυτονομία τους. Βγάζει στην πράξη 400 χιλιόμετρα και έχει κατανάλωση και επιδόσεις καλύτερες και από βενζινοκίνητο!

Κακά τα ψέματα. Τα ηλεκτρικά -στην Ελλάδα τουλάχιστον- έχουν προς το παρόν ένα μειονέκτημα. Δεν μπορείς να τα φορτίσεις όπου σταθείς και όπου βρεθείς, και ως αποτέλεσμα έχουν περιορισμένη αυτονομία. Ok, τα χρησιμοποιείς κυρίως στην πόλη και άρα ακόμη και 60 χλμ. ημερησίως είναι αρκετά, αλλά βρε παιδί μου, αν χρειαστεί να πρέπει να πας 300 χλμ. πιο μακριά, τι θα κάνεις; 

Το εσωτερικό του Hyundai Kona electric δεν φωνάζει σχεδιαστικά πως πρόκειται για κάποιο ηλεκτρικό όχημα. Στο μοντέλο της δοκιμής υπήρχαν κάποιες αστοχίες σε υλικά και συναρμογή, όμως όπως μας ενημέρωσε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Hyundai Europe, αυτά θα έχουν λυθεί στο μοντέλο παραγωγής. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από την εργονομία, ενώ up to date είναι το σύστημα πολυμέσων.

Το εσωτερικό του Hyundai Kona electric δεν φωνάζει σχεδιαστικά πως πρόκειται για κάποιο ηλεκτρικό όχημα. Στο μοντέλο της δοκιμής υπήρχαν κάποιες αστοχίες σε υλικά και συναρμογή, όμως όπως μας ενημέρωσε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Hyundai Europe, αυτά θα έχουν λυθεί στο μοντέλο παραγωγής. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από την εργονομία, ενώ up to date είναι το σύστημα πολυμέσων.


Η αυτονομία είναι σημαντική για πολλούς οδηγούς, και άρα μόνο όταν αυτή μεγαλώσει, τότε τα ηλεκτρικά θα είναι πιο θελκτικά στον χρήστη.  Πρόσφατα διαβάσατε για το Nissan Leaf το οποίο μόλις πάτησε τις ρόδες του στην ελληνική αγορά και έχει αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα, ενώ εδώ, θα διαβάσετε τις οδηγικές μας εντυπώσεις από το ηλεκτρικό Hyundai Kona, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο πλαίσιο του Test The Best 2018 πριν λίγες εβδομάδες. Τι αυτονομία έχει το ηλεκτρικό της Hyundai στην πράξη και πως είναι στο δρόμο; Οι απαντήσεις ακολουθούν.

Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε να μην κλέβουν χώρο από το πορτ μπαγκάζ. Το μέγεθος αυτού είναι 373 λτ. χωρίς το καλώδιο φόρτισης, ή 332 λτ. με αυτό.

Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε να μην κλέβουν χώρο από το πορτ μπαγκάζ. Το μέγεθος αυτού είναι 373 λτ. χωρίς το καλώδιο φόρτισης, ή 332 λτ. με αυτό.


«Ντεπόζιτο» στη μέση και αυτονομία άλλα 207 χλμ.!
Η αυτονομία και η επάρκεια των μπαταριών ήταν το πρώτο πράγμα που κοιτάξαμε όταν αρχικά μπήκαμε στο ηλεκτρικό Kona. «207 χλμ. και μισό ντεπόζιτο ακόμη δεν είναι διόλου άσχημα» αναφωνήσαμε, αναλογιζόμενοι ότι όσα από τα χιλιόμετρα είχαν γίνει, ήταν είτε στο Main Oval στην πίστα της Bridgestone έξω από την Ρώμη στο οποίο μετράς την τελική ταχύτητα, είτε στο Handling Track που δοκιμάζεις τα οδηγικά χαρακτηριστικά, είτε στο Noise Vibration Harshness Track. Με λίγα λόγια δηλαδή, σε συνθήκες πίεσης και άρα, ναι, το Hyundai Kona Electric μπορεί να περηφανεύεται πως είναι ένα ηλεκτρικό που δεν έχει το πρόβλημα των ηλεκτρικών! Με μια φόρτιση, μπορεί να κάνει πάνω από 400 χιλιόμετρα!

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto