Η νέα E-Class μακραίνει κατά 43 χλστ. σε σχέση με πριν φθάνοντας πλέον στα 4,923 μέτρα.

Στο πίσω μέρος το ενδιαφέρον κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα.

Πολύ χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής cd:0,23, με οφέλη σε θόρυβο, επιδόσεις, αλλά και κατανάλωση.

Οδηγούμε: Mercedes E-Class

27.312 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2016

Αυτή είναι η νέα E-Class. To νέο μεγάλο και πολυτελές σεντάν της Mercedes, που προικίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να αναδείξει την υπεροχή της μάρκας, αλλά και παράλληλα, να προσφέρει περισσότερη από ποτέ άνεση, κύρος και ασφάλεια.

 
Whats new

- Μακρύτερη και πιο αεροδυναμική
- High-tech εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα
- Αρχικά με 3 κινητήρες βενζίνης και diesel από 2,0 λτ.
- Διαθέσιμη τον Απρίλιο σε τιμές από 53.600 ευρώ

Η νέα γενιά της E-Class, 5η κατ` όνομα και 10η συνολικά στην παρουσία της Mercedes στην κατηγορία, έρχεται με στόχο να πάρει τα ηνία της μεγάλης κατηγορίας και να καταδείξει με τον πλέον πειστικό τρόπο αυτό που η Mercedes ξέρει να κάνει, ίσως και καλύτερα από όλους: Να προσφέρει κορυφαία σεντάν του είδους, που δεν κάνουν κανένα συμβιβασμό σε άνεση, πολυτέλεια, ασφάλεια και φυσικά κύρος. Για να το καταφέρει αυτό, η Mercedes έβαλε σε αυτή την E-Class ό,τι καλύτερο έχει: Νέα πλατφόρμα, νέοι κινητήρες, νέα συστήματα τεχνολογίας τόσο στην άνεση και την ασφάλεια, όσο και κυρίως στο πεδίο της αυτόνομης οδήγησης, συνθέτουν ένα μεγάλο και πολυτελές σεντάν που παίρνει δίκαια τη θέση του στη γκάμα ως η καλύτερη Mercedes που μπορείς να αποκτήσεις, εκτός βέβαια της S-Class. Εμείς, ταξιδέψαμε μέχρι τη Λισσαβώνα της Πορτογαλίας για να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο, από όπου και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

 
  • Germanotsolias

    Και να μου το χαριζανε δε θα το επαιρνα,ιαπωνικο θα παρω που δε χαλανε ΠΟΤΕ...! Ε;

      7
  • Γιώργος

    Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;

      4
  • Γιαννης

    φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....

      2
  • Berlin

    einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....

      2
  • Germanotsolias

    Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων! Τι να πεις;

      1
  • γιωργος

    εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας