Το εσωτερικό της νέας E-Class κλέβει τις εντυπώσεις με τη σχεδίαση, την ποιότητα, αλλά και την τεχνολογία του, θυμίζοντας αυτό της κορυφαίας Mercedes S-Class.

Εσωτερικό: Πολυτέλεια α λα S-Class!

27.809 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2016

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της νέας Mercedes E-Class και σίγουρα ένα από τα πλεονεκτήματά της, είναι το εντελώς νέο της εσωτερικό. Εδώ, οι άνθρωποι της Mercedes προσπάθησαν και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα θάλαμο που προσφέρει υψηλά στάνταρ σε ποιότητα και τεχνολογία, με ευδιάκριτη την «αύρα» της κορυφαίας σε αυτό το σημείο, Mercedes S-Class. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση την παράσταση κλέβει η παρουσία των δύο προαιρετικών πολύ μεγάλων οθονών 12,3 ιντσών πάνω στο ταμπλό, με την αριστερή να παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων και τη δεξιά να αποτελεί το σημείο όπου απεικονίζονται όλες οι λειτουργίες και υπηρεσίες του συστήματος infotainment. Οι δύο αυτές οθόνες ενοποιούνται μέσω ενός γυάλινου καλύμματος, δημιουργώντας ουσιαστικά ένα ψηφιακό κόκπιτ, με εξαιρετικά ευδιάκριτες ενδείξεις και γενικότερα εντυπωσιακή παρουσία. Πάνω στην κονσόλα και ακριβώς από κάτω τους συναντούμε 4 στρογγυλούς αεραγωγούς, ενώ γνώριμη είναι η εικόνα από εκεί και κάτω, με αναλογικό ρολόι, λεπτούς διακόπτες και το touchpad του συστήματος πολυμέσων. Το τελευταίο, μπορεί να χειριστεί και από το τιμόνι, μέσω δύο επαναστατικών και άκρως λειτουργικών πάνελ αφής. Στο ποιοτικό κομμάτι, η Mercedes έχει φροντίσει ώστε η νέα E-Class να προσφέρει ακόμη υψηλότερα στάνταρ, με συναρμολόγηση και φινίρισμα που δεν επιδέχεται κριτικής. Τα υλικά, είναι επίσης τα καλύτερα δυνατά, ενώ υπάρχει και μια σειρά από τα απαραίτητα έξτρα πολυτέλειας, όπως άφθονο δέρμα , πραγματικό ξύλο και νέες μεταλλικές επενδύσεις.

 
  • Germanotsolias

    Και να μου το χαριζανε δε θα το επαιρνα,ιαπωνικο θα παρω που δε χαλανε ΠΟΤΕ...! Ε;

      7
  • Γιώργος

    Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;

      4
  • Γιαννης

    φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....

      2
  • Berlin

    einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....

      2
  • Germanotsolias

    Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων! Τι να πεις;

      1
  • γιωργος

    εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας