Κάψανε λιγότερο από diesel

Νέα αποδοτικά μοτέρ με έμφαση στην οικονομία.

Κινητήρες-Κιβώτια

27.828 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2016

Στο ξεκίνημά της η νέα Mercedes E-Class θα συνδυαστεί με τρεις κύριους κινητήρες, τον 2λιτρο turbo 4κύλινδρο των 184 ίππων της E 200, έναν νέο 2λιτρο turbodiesel με 194 άλογα της E 220 d, αλλά και τον 3λιτρο V6 diesel των 258 ίππων της E 350 d. Όλα τα μοτέρ προσφέρουν βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και ρύπους, ενώ ιδίως ο καινούργιος 2λιτρος diesel της E 220 d, που αντικαθιστά αυτόν των 2,2 λίτρων, έρχεται για να θέσει νέα δεδομένα στον τομέα, έχοντας μέση κατανάλωση μόνο 3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι και οι 3 κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 9G-Tronic, αυτόματο κιβώτιο της Mercedes. Η γκάμα πάντως θα εξαπλωθεί περαιτέρω στο άμεσο μέλλον, με την προσθήκη των βενζινοκίνητων E 300 (2,0 λτ.-245 PS) και E 400 4MATIC (3,5 λτ.-333 PS), αλλά και της υβριδικής plug-in E 350 e, με 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 286 ίππων. Στην πράξη, η οδήγηση του νέου 2λιτρου diesel αποκαλύπτει αρχικά την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πεδίο της λειτουργίας του και του θορύβου που φθάνει στο εσωτερικό, με χαρακτηριστική την απουσία κραδασμών και τη γενικότερη άκρως «πολιτισμένη» παρουσία του. Από πλευράς απόδοσης, ο συνδυασμός του μοτέρ αυτού με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο λύνει τα χέρια του οδηγού, με την άφθονη ροπή να προσφέρει ήρεμα και άνετα ταξίδια ακόμη και με την τελευταία σχέση επιλεγμένη, δίνοντας το έξτρα πλεονέκτημα της μείωσης της κατανάλωσης. Σε γρηγορότερους ρυθμούς το κιβώτιο στέκεται στο ύψος των περιστάσεων αλλάζοντας άμεσα τις σχέσεις, αν και όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα, τότε θα πρέπει να στραφεί προς την σαφώς καλύτερη σε αυτό τον τομέα E 350 d, με τον V6 των 258 ίππων και κυρίως, των 620 Nm ροπής.

 
  • Germanotsolias

    Και να μου το χαριζανε δε θα το επαιρνα,ιαπωνικο θα παρω που δε χαλανε ΠΟΤΕ...! Ε;

      7
  • Γιώργος

    Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;

      4
  • Γιαννης

    φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....

      2
  • Berlin

    einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....

      2
  • Germanotsolias

    Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων! Τι να πεις;

      1
  • γιωργος

    εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας