Εξαιρετική σε άνεση και ποιότητα κύλισης, αλλά και με ακόμη καλύτερα στοιχεία στο πεδίο της οδηγικής αίσθησης έρχεται η νέα Mercedes E-Class.

Στο δρόμο: Καλύτερη από ποτέ

27.800 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2016

Η Mercedes βασίζει τη νέα E-Class στη νεότερη πισωκίνητη πλατφόρμα MRA, η οποία βρίσκεται πλέον κάτω από όλες τις Mercedes μεγέθους αυτού της C-Class και πάνω. Η ανάρτηση, αποτελείται από άξονα τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πέντε συνδέσμων πίσω, με αντιστρεπτικές και στα δύο τμήματα. Στις εκδόσεις Avantgarde υπάρχει στάνταρ η πιο σπορ ανάρτηση με 15 χλστ. χαμήλωμα, ενώ θα διατεθεί ως έξτρα και η αυτόματα ρυθμιζόμενη ανάρτηση Dynamic Body Control, που και αυτή έχει σπορ set-up. Στην πράξη και οδηγώντας τη νέα Mercedes E-Class στους δρόμους της Πορτογαλίας, αντιλαμβάνεται άμεσα τη δουλειά που έχει γίνει από τους τεχνικούς και μηχανικούς Mercedes για να συνδυάσουν την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης, με την ακόμη περισσότερη ασφάλεια και οδηγική αίσθηση. Έτσι, κινούμενοι στην Εθνική, οδηγός και επιβάτες εκτιμούν απόλυτα την απουσία θορύβων από τον κινητήρα ή αεροδυναμικούς, την σταθερότητα και παράλληλα, την πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση της E-Class. Σε ένα δρόμο με στροφές, το πλαίσιο δείχνει τα προτερήματά του στο πεδίο της στιβαρότητας και της γενικότερης ελάφρυνσης του αυτοκινήτου, ώστε σε συνδυασμό με το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι, να δίνει ικανοποιητική πληροφόρηση στον οδηγό για να διατηρήσει την E-Class μέσα στις γραμμές του δρόμου. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, υπάρχουν και όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά βοηθήματα που… επαναφέρουν την τάξη σε οποιαδήποτε παρασπονδία, ενώ προειδοποιούν και για την ύπαρξη του αυτοκινήτου στο τυφλό σημείο, επεμβαίνοντας στα φρένα εάν ο οδηγός τα αγνοήσει.

 
  • Germanotsolias

    Και να μου το χαριζανε δε θα το επαιρνα,ιαπωνικο θα παρω που δε χαλανε ΠΟΤΕ...! Ε;

      7
  • Γιώργος

    Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα κουσούρια του προηγούμενου μοντέλου όπως για παράδειγμα η καδένα με τις πλαστικές γλύστρες και ότι γενικώς τα προηγούμενα μοτέρ σπάγανε στις 250-350000χλμ αν στο καινούργιο μοντέλο υπάρχει κάποια βελτίωση;

      4
  • Γιαννης

    φιλε γιωργο...μαλλον δεν εχεις οδηγησει ποτε σου μερσεντες ..μεχρι στιγμης εχω 2 στη κατοχη μου...η μια με 1.800.000 χλμ. κ μια 540.000 κ οι κινητηρες τους φυσανε...ουτε σπασιματα ουτε τιποτα οπως λες...αν εσυ εχεις κ το λες μαλλον δεν ξερεις να την οδηγας ....

      2
  • Berlin

    einai poli kalo autokinito alla molis vri to neo BMW5 kai A6 tote tha pari tin triti thesi gt i Mercedes isteri theamatika sto thema polimesa autokinitou exei fota led otan oi alloi tha exoun laser.... kai vevea gia tin katigoria tou einai poli argo san amaksi..... sto mono pou tha simfoniso pos exei piotita kai asfalia sta ipolipa einai apla piso akoma kai san neo.... tromeri epitixia gia tin mercedes pou kapote evgaze amaksia kai i alloi akolouthousan meta apo 10 xronia.....

      2
  • Germanotsolias

    Τι ψαχνεις ρε γιαννη;;Βρηκε να πει οτι σπανε οι κινητηρες των υπεραιωνοβιων μερτσεντες...Προσφατα ειδα μια se280 πρεπει να ναι του 70 μοντελο δηλαδη 50 χρονων! Τι να πεις;

      1
  • γιωργος

    εχω την c180 mod 2007 νεο σκαρι στα 140000 χιλιομετρα μου κουρεψε τα γραναζια χρονισμου παιρνω τηλ και μου λενε ε ναι ειναι παλια....τους λεω ρε παιδια τι παλια ζασταβα αγορασα....οκ με 2500 χιλιαρικακια εγινε....στα 155.000 χιλιαδες μου κλειδωσε το τιμονι....αναγκαστηκα να το φορτωσω απο το σπιτι να το μεταφερω ....120ευρω στην ελπα και 400 η κλειδωνια εγινε...τα συμπερασματα δικα σας