Οι γραμμές του αμαξώματος είναι πιο λείες, με αρκετές καμπύλες και μεγαλύτερες αναλογίες. Εξαιρετικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική.

Οι γραμμές του αμαξώματος είναι πιο λείες, με αρκετές καμπύλες και μεγαλύτερες αναλογίες. Εξαιρετικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική.

Εκμοντερνισμός κύρους

30.104 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2016)

Η σχεδίαση της νέας Mercedes E-Class καταρρίπτει τα στερεότυπα, ώστε όπως και η C-Class, αλλά και η S-Class, να έχουμε μια σαφώς πιο μοντέρνα και ελκυστική νέα μεγάλη Mercedes, που δεν χάνει και σε κύρος. Ξεκινώντας με τις διαστάσεις της, η νέα E-Class μακραίνει κατά 43 χλστ. σε σχέση με πριν φθάνοντας πλέον στα 4,923 μέτρα, ενώ παράλληλα έχει ελάχιστα πιο κοντό ύψος και πλάτος (-2 και -3 χλστ. αντίστοιχα). Μακρύτερο κατά 65 χλστ. είναι το μεταξόνιο, κάτι που σημαίνει ότι οι τροχοί έχουν φθάσει ακόμη πιο κοντά στα άκρα του αμαξώματος. Από εκεί και πέρα και σε ό,τι αφορά στη σχεδίασή της, αυτή ενσωματώνει περισσότερες καμπύλες από κάθε άλλη φορά με νέα στρογγυλεμένα εμπρόσθια φωτιστικά και μάσκα που κρατά παραδοσιακά ψηλά στο καπό το αστέρι της Mercedes στην έκδοση Exclusive ή έχει μεγάλο το αστέρι μέσα στη γρίλια στις E-Class Avantgarde και AMG Line. Στο πίσω μέρος από την άλλη, το ενδιαφέρον κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα που έρχονται από την S-Class, αλλά και ο τονισμένος διαχύτης με τις διπλές πεπλατυσμένες εξατμίσεις. Στο πεδίο της αεροδυναμικής, οι νέες γραμμές του αμαξώματος έχουν χαρίσει έναν πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή cd:0,23, με οφέλη σε θόρυβο, επιδόσεις, αλλά και κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw