Οδική συμπεριφορά

22.612 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2019)

Στο ζουμί τώρα: το νέο i30 Fastback N έδειξε ότι δεν έχει σκοπό να χάσει ούτε «γραμμάριο» από το ταμπεραμέντο που γνωρίσαμε στην πεντάθυρη έκδοση. Το αντίθετο μάλιστα: έχει και κάποιες μικροδιαφορές στη «γεύση» που καθιστούν ίσως και λίγο πιο πικάντικο. Για παράδειγμα, το πίσω μέρος , το οποίο και στο πεντάθυρο i30 Ν ειναι ζωντανό και ενεργό στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του μοντέλου, εδώ έδειξε να είναι μια ιδέα πιο δραστήριο, γλυκά και ομαλά όμως, σαν μέρος του χαρακτήρα του συνόλου και όχι ως αντίδραση. Μας άρεσαν ξανά τα αισθητά σκαλοπάτια ανάμεσα σε κάθε ρύθμιση του συστήματος παραμετροποίησης, είτε πρόκειται για το τιμόνι και την ανάρτηση είτε για τον ήχο και την απόκριση του μοτέρ. Στην κορυφαία άσφαλτο που οδηγήσαμε, η ανάρτηση έδειξε να διαβάζει κάθε εκατοστό του δρόμου, στην πιο ακραία της ρύθμιση, χωρίς να ενοχλεί. Και εμπειρικά μπορούμε ναπούμε ότι και στην Ελλάδα δε θα ενοχλήσει αυτό. Κορυφαία φάνηκαν τα φρένα και ξεσηκωτικές οι «ξερογκαζιές» του πάντα έγκαιρου συστήματος rev matching.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test center