Μοντέρνο, καλοφτιαγμένο και full digital εσωτερικό με τις δύο οθόνες και το νέο σύστημα infotainment να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Επαρκείς χώροι για επιβάτες και αποσκευές.
Το ταμπλό του νέου Nissan LEAF έχει μια οριζόντιας λογικής διάταξη και είναι εργονομικό με «καθαρές γραμμές» και εξαιρετική συναρμογή. Τα ανακυκλωμένα ως επί τω πλείστον πλαστικά είναι σκληρά μεν, το φινίρισμά τους όμως είναι εξαιρετικό με όλους τους διακόπτες να αφήνουν μια πολύ καλή αίσθηση στη χρήση τους. Την παράσταση κλέβουν φυσικά οι δύο οθόνες 14,3 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Το τελευταίο βασίζεται σε λογισμικό Google με over-the-air ενημερώσεις, προσαρμοσμένο με γραφικά και περιβάλλον χρήστη της Nissan. Ενσωματώνει Google Maps με In-Car Route Planner για εύκολη πλοήγηση και αυτόματο σχεδιασμό στάσεων φόρτισης κατά τη διαδρομή, Google Assistant για εύκολο φωνητικό χειρισμό πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κλιματισμού και άλλων λειτουργιών (απαντάει σε ερωτήσεις του χρήστη για παράδειγμα) και Google Play Store για πρόσβαση σε εφαρμογές, όπως Spotify, Youtube ή παιχνίδια όπως το Beach Buggy Racing 2 ( τα παιχνίδια λειτουργούν όταν είσαι σε στάση φυσικά). Έμφαση στην high-tech διάσταση δίνουν λειτουργίες όπως το 3D 8-point Around View Monitor για το παρκάρισμα και το Real Time Road Visualization κατά την οδήγηση (απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο στην κεντρική οθόνη του περιβάλλοντος και της κυκλοφορίας γύρω από το αυτοκίνητο).
Ακόμα και για έναν boomer σαν εμένα η χρήση του infotainment ήταν εύκολη και βολική, ενώ βοηθητικά λειτουργούν τα κουμπιά αφής για τον κλιματισμό κάτω από την κεντρική οθόνη. Υπάρχουν τα φυσικά μπουτόν για την επιλογή κίνησης, προγράμματος λειτουργίας και έντασης του ήχου. Επίσης διαθέσιμα είναι στοιχεία όπως ηχοσύστημα Bose Plus Premium (με ηχείο στο προσκέφαλο του οδηγού, ο οποίος ακούει τις οδηγίες του navi και τις κλήσεις χωρίς να ενοχλούνται οι άλλοι επιβάτες), κάμερα 360° με λειτουργία «αόρατου καπό» και σύνδεση με smartphone μέσω εφαρμογής Nissan Connect Services. Μέσω αυτής ο οδηγός μπορεί να ενημερώνεται για την κατάσταση της μπαταρίας και των υπόλοιπων συστημάτων του οχήματος, ενώ έχει τη δυνατότητα για προθέρμανση της μπαταρίας ή τον κλιματισμό της καμπίνας του τιμονιού και των καθισμάτων, πριν ξεκινήσει για τον προορισμό του.
Καλά τα καταφέρνει το νέο LEAF και σε χωροταξικά θέματα με τους μηχανικούς να έχουν μεταφέρει στο εμπρός μέρος καθετί αφορά το σύστημα κίνησης και τον έλεγχο της θερμότητας της μπαταρίας, απελευθερώνοντας όλο το χώρο εντός του μεγάλου μεταξονίου (2.690 χλστ.) και του επίπεδου πατώματος προς όφελος της ευρυχωρίας. Δεν υπάρχει κονσόλα που να συνδέεται με το ταμπλό και ο χώρος για τα γόνατα και τους ώμους των πίσω είναι επαρκέστατος (η Nissan υποστηρίζει πως προσφέρονται 8 και 5 παραπάνω εκατοστά αντίστοιχα), αν και όχι άπλετος. Αρκετός είναι και ο «αέρας» για το κεφάλι παρά τη διαμόρφωση του πίσω μέρους, μιας και η προσφερόμενη high-tech γυάλινη πανοραμική οροφή δεν χρειάζεται σκίαστρο που θα έκλεβε χώρο, ενώ μειώνει και 7 κιλά το βάρος σε σχέση με τη μεταλλική. Είναι υγρών κρυστάλλων, οπότε με την εφαρμογή ηλεκτρικού ρεύματος σκουραίνει και σε συνδυασμό με το ειδικό φίλτρο UV που διαθέτει κρατά μακριά την ηλιακή ακτινοβολία. Μάλιστα, σκουραίνει τμηματικά σε λωρίδες, σαν κανονική κουρτίνα και πραγματικά είναι εντυπωσιακή σε λειτουργία και εξαιρετική σε απόδοση. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 437 λίτρα, μια μάλλον μέτρια χωρητικότητα για το μήκος του αυτοκινήτου. Πάντως έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ενώ υπάρχει διπλός πάτος και «έξυπνη» τοποθέτηση οικιακού φορτιστή και καλωδίων πλάι αριστερά, καθώς και ηλεκτρική λειτουργία του ανοίγματος.