ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγώντας - Με premium χαρακτηριστικά κύλισης, ευχάριστο και με άριστη διαχείριση ενέργειας

3.234 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2025)
Τηρώντας τα αυστηρά όρια ταχύτητας καταφέραμε σε 250 χλμ. να έχουμε την υποσχόμενη εργοστασιακή κατανάλωση των 13,8 kWh/100 χλμ.. Εξαιρετικό το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε 4 επίπεδα, που έχει κ
2 Φωτογραφίες »

Τηρώντας τα αυστηρά όρια ταχύτητας καταφέραμε σε 250 χλμ. να έχουμε την υποσχόμενη εργοστασιακή κατανάλωση των 13,8 kWh/100 χλμ.. Εξαιρετικό το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε 4 επίπεδα, που έχει και αυτόματη λειτουργία.

Καλή η θεωρία, αλλά καλύτερη η πράξη ειδικά αν μιλάμε για αυτοκίνητα. Τι έχουμε λοιπόν στο νέο LEAF; Κατ΄ αρχάς κάθεσαι σχετικά ψηλά, σε ωραίο και αναπαυτικό κάθισμα με πολύ καλή ορατότητα ειδικά μπροστά (το μικρό πίσω τζάμι δε βοηθάει, αλλά η λύση στο παρκάρισμα έρχεται από την εξαιρετική λειτουργία των καμερών και των αισθητήρων). Από εκεί και πέρα από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι με κέρδισε η ομαλότητα της απόδοσης και η ακριβέστατη βαθμονόμηση του πεντάλ ισχύος. Δυνατό τράβηγμα, χωρίς τίποτα απότομο και καμία υστερία στην επιτάχυνση με τον κινητήρα των 218 ίππων να απλώνει εντελώς γραμμικά την ισχύ, ακόμη και στη λειτουργία Sport. Εκτός από την ευκολία οδήγησης, μου έκανε εξαιρετικά καλή εντύπωση η αίσθηση από το τιμόνι, που πλέον είναι σωστή και σε καμία περίπτωση δε σε απομονώνει από τα δρώμενα, όπως πριν. Για να φτάσω στην ομολογουμένως εντυπωσιακή μετάλλαξη στην ποιότητα κύλισης, η οποία πλέον τείνει να εμφανίζει χαρακτηριστικά στα όρια του… premium.


Ομολογουμένως εντυπωσιακή μετάλλαξη στην ποιότητα κύλισης του Nissan LEAF, η οποία πλέον τείνει να εμφανίζει χαρακτηριστικά στα όρια του… premium. Στην καμπίνα δεν περνάει σχεδόν καθόλου θόρυβος από τα ελαστικά και τον αέρα, το αμάξωμα είναι απόλυτα στιβαρό.
2 Φωτογραφίες »

Ομολογουμένως εντυπωσιακή μετάλλαξη στην ποιότητα κύλισης του Nissan LEAF, η οποία πλέον τείνει να εμφανίζει χαρακτηριστικά στα όρια του… premium. Στην καμπίνα δεν περνάει σχεδόν καθόλου θόρυβος από τα ελαστικά και τον αέρα, το αμάξωμα είναι απόλυτα στιβαρό.


Στην καμπίνα δεν περνάει σχεδόν καθόλου θόρυβος από τα ελαστικά και τον αέρα, το αμάξωμα είναι απόλυτα στιβαρό και η νέα ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) προσφέρει εξαιρετική απόσβεση ακόμα και με τους έξτρα τροχούς των 19 ιντσών που φορούσε το LEAF, που μας παραχωρήθηκε για οδήγηση. Βέβαια το οδικό δίκτυο στην Δανία είναι αψεγάδιαστο, αλλά και ακόμα και στα «σαμαράκια» που υπάρχουν σε διάφορα σημεία για έλεγχο της ταχύτητας οι αναρτήσεις δούλεψαν εξαιρετικά και απόλυτα αθόρυβα. Το σύνολο «πατάει» απόλυτα πειστικά και αρχοντικά με τον οδηγό να έχει σύμμαχο τη μοντέρνα τεχνολογία. Για παράδειγμα, το ProPILOT Assist με Navi-link επιβραδύνει πριν τις στροφές και προσαρμόζει την ταχύτητα στα όρια ταχύτητας, ενώ το Intelligent Distance Control, χρησιμοποιεί την ανάκτηση ενέργειας για να διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Ένα ευχαριστώ αξίζουν οι τεχνικοί της Nissan που δίνουν τη δυνατότητα με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι να επιλέξεις εξατομικευμένο προφίλ για ειδοποιήσεις και ήχους των συστημάτων ADAS: Μια φορά επιλέγεις τι θες και μετά με δύο κλικ τέλος τα σπαστικά μπιπ-μπιπ και οι επαναλαμβανόμενες ειδοποιήσεις από το ηλεκτρονικό κέντρο ελέγχου.

Και ερχόμαστε στο θέμα της αυτονομίας, όπου το LEAF κέρδισε ξανά το σεβασμό μας. Τηρώντας τα αυστηρά όρια ταχύτητας, ξεκινήσαμε με 90% ένδειξη μπαταρίας και οδηγώντας για περίπου 250 χλμ. επιστρέψαμε με περίπου 48% και την ένδειξη της αυτονομίας πάνω από τα 300 χλμ.. Οδηγήσαμε σε διάφορες συνθήκες (πόλη, επαρχιακό και εθνική με όριο 110) και ήταν εντυπωσιακό το πόσο αργά έπεφτε η αυτονομία. Το LEAF κάνει πολύ καλή διαχείριση ενέργειας και σε αυτή βοηθά πολύ το ρυθμιζόμενο σε 4 επίπεδα σύστημα ανάκτησης ενέργειας με paddles στο τιμόνι. Να σημειώσουμε ότι στη Nissan επέλεξαν να διατηρήσουν το σύστημα «e-Pedal» το οποίο προσομοιώνει τη λειτουργία του «one pedal drive», αν και σύντομα προβλέπουμε να αποτελεί παρελθόν λόγω της πολύ καλής απόδοσης του νέου συστήματος με τη ρυθμιζόμενη ανάκτηση.

Σελίδα 1Οδηγούμε: Νέο Nissan LEAF -Επέστρεψε με SUV στυλ & μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 2Με στυλ… crossover
Σελίδα 3Kινητήρας-Αυτονομίες: Διπλασίασε την αυτονομία του
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Το «τερμάτισε» σε συνδεσιμότητα, πολύ καλό σε ποιότητα και άνετο σε χώρους
Σελίδα 5Οδηγώντας - Με premium χαρακτηριστικά κύλισης, ευχάριστο και με άριστη διαχείριση ενέργειας
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr