ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kινητήρας-Αυτονομίες: Διπλασίασε την αυτονομία του

3.236 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2025)
Το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης του Nissan LEAF είναι διαθέσιμο με μπαταρία 52 ή 75 kWh και απόδοση 177 ή 218 ίππους αντίστοιχα. Και στις δύο περιπτώσεις η ιαπωνική φίρμα υπόσχεται κατανάλωση 13,8 kWh/1

Το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης του Nissan LEAF είναι διαθέσιμο με μπαταρία 52 ή 75 kWh και απόδοση 177 ή 218 ίππους αντίστοιχα. Και στις δύο περιπτώσεις η ιαπωνική φίρμα υπόσχεται κατανάλωση 13,8 kWh/100 χλμ., ενώ για τη μεγάλη μπαταρία υποστηρίζει πως δίνει αυτονομία έως 622 χλμ..

Το νέο Nissan LEAF δεν κάνει κανένα συμβιβασμό σε αυτονομία και φόρτιση μιας και προσφέρεται με μοντέρνα ηλεκτρική τεχνολογία κίνησης. Η μπαταρία είναι πλέον υδρόψυκτη, με κυψέλες τύπου NMC από την AESC, διαθέσιμη σε δύο επιλογές ωφέλιμης χωρητικότητας: 52 kWh και 75 kWh.


Σε δύο εκδόσεις απόδοσης διατίθεται και το νέο 3-σε-1 κινητήριο σύνολο (ενσωματώνει τον σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα σε μία ενιαία, compact μονάδα) που είναι τοποθετημένο μπροστά κινώντας τους αντίστοιχους τροχούς. Έτσι υπάρχει η βασική εκδοχή με 177 ίππους και 345 Nm ροπής, ενώ η ισχυρή (ήταν η μόνη διαθέσιμη στην παρουσίαση) προσφέρει 218 ίππους με 355 Nm ροπής. Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση 0-100 να ολοκληρώνεται σύμφωνα με τη Nissan σε 8,6 και 7,6 δευτερόλεπτα σε βασική και ισχυρή έκδοση αντίστοιχα.

Το σημείο που πρέπει να σταθούμε είναι η εντυπωσιακή βελτίωση της αυτονομίας που είναι γύρω στα 440 χλμ. για τη μπαταρία των 52 kWh και έως 622 χλμ. για τη μπαταρία των 75 kWh. Σύμφωνα με τη Nissan, η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 13,8 kWh/100 χλμ., ενώ η αυτονομία του LEAF με τα 218 άλογα σε σταθερή ταχύτητα 130 χλμ./ώρα είναι 330 χλμ. Όσον αφορά στη φόρτιση, υποστηρίζονται τα εξής: 7,4 ή 11 kW σε AC, ανάλογα την έκδοση και 105 ή 150 kW σε DC, με τη δεύτερη να προσφέρει ανάκτηση έως και 420 χλμ. σε μόλις 30 λεπτά. Πλέον η ταχεία φόρτιση γίνεται με το σύγχρονο CCS Combo, αφήνοντας πίσω το παλαιό CHAdeMO. Η λειτουργία V2L είναι διαθέσιμη με ισχύ έως 3,6 kW, ενώ υποστηρίζεται και V2G (Vehicle to Grid) που στέλνει αποθηκευμένη ενέργεια πίσω στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

Σελίδα 1Οδηγούμε: Νέο Nissan LEAF -Επέστρεψε με SUV στυλ & μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 2Με στυλ… crossover
Σελίδα 3Kινητήρας-Αυτονομίες: Διπλασίασε την αυτονομία του
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Το «τερμάτισε» σε συνδεσιμότητα, πολύ καλό σε ποιότητα και άνετο σε χώρους
Σελίδα 5Οδηγώντας - Με premium χαρακτηριστικά κύλισης, ευχάριστο και με άριστη διαχείριση ενέργειας
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr