" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χαρακτηριστικά είναι τα μπροστά φώτα του νέου Opel Corsa E.

Το νέο Opel Corsa E δείχνει μοντέρνο και χαριτωμένο χάρη στην ADAMoποίηση της συνολικής εξωτερικής του εικόνας.

Μοντέρνο, ποιοτικό και καλοφινιρισμένο το εσωτερικό του νέου Opel Corsa, που μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τα γούστα του αγοραστή.

Aνετους χώρους ακόμα και για μεγαλόσωμους επιβάτες προσφέρει και το νέο Opel Corsa.

O χώρος αποσκευών του Corsa παρέμεινε στα 285 λτ. Υπάρχει και διπλό πάτωμα.

Οδηγούμε: Νέο Opel Corsa

Διαβάστηκε από 12784 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/10/2014

Το νέο Corsa βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα του προηγούμενου, διαθέτει νέους κινητήρες turbo από 1.000 κ.εκ, τεχνολογίες αιχμής και μοντέρνα εμφάνιση.

 
Με μια ματιά


• 5η γενιά Opel Corsa
• Με στυλ από ADAM και τεχνολογίες από Astra
• Εντελώς νέο εσωτερικό
• Νέοι turbo κινητήρες από 1,0 λτ.
• Οι παραγγελίες ξεκινούν άμεσα
• Από 10.906 ευρώ

Η φωτογραφία του Opel Corsa θα μπορούσε κάλλιστα να είναι δίπλα στο λήμμα «Best-Seller»: Mε 12,4 εκατ. πωλήσεις μέσα σε 32 χρόνια, το Corsa δεν είναι μόνο είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Opel, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα. Είναι λογικό λοιπόν να αποτελεί το αγαπημένο παιδί της γερμανικής φίρμας. Μετά από 8 χρόνια εμπορικής καριέρας και με περισσότερες της συνηθισμένης μίας, αναβαθμίσεις, το πλήρωμα του χρόνου ήρθε για το Corsa, που ξέραμε μέχρι σήμερα. Έτσι, το Opel Corsa λοιπόν μπαίνει στην 5η γενιά του (Corsa E), αποκτώντας μια πιο ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση, νέους κινητήρες turbo από 1,0 λτ., αλλά και περισσότερη τεχνολογία από κάθε άλλη φορά.


Με στυλ ADAM
Το νέο Opel Corsa ακολουθεί τη λογική πολλών νέων μοντέλων του σήμερα, που θέλει βασικά σημεία του πλαισίου να αποτελούν εξέλιξη του προηγούμενου και δεν έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. ΓιΆ αυτό το μεταξόνιο παραμένει ίδιο και το αμάξωμα είναι ανάλογο διαστάσεων σε σχέση με το Corsa D, που αντικαθιστά (4,021 από 3,999 μ. το ολικό μήκος). Αν και διατηρεί τις γυάλινες επιφάνειες και τις κολόνες του προηγούμενου, το νέο Corsa E δείχνει μοντέρνο και χαριτωμένο χάρη στην ADAMoποίηση της συνολικής εξωτερικής του εικόνας. Όλα τα λεφτά είναι η μάσκα με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, οι κυρτωμένες επιφάνειες στο καπό, οι ελλειπτικοί προβολείς με LED ημέρας σε σχήμα λεπίδας, όπως και η νεύρωση στο κάτω μέρος των θυρών. Τα πίσω οριζόντια φώτα προεξέχουν ελαφρά με μια σχεδίαση που παραπέμπει σε αυτή του μεγαλύτερου Astra, ενώ κόβονται περίπου στο μέσον τους από την πόρτα του χώρου αποσκευών. Και σε αυτό το Corsa η 3θυρη έκδοση διατηρεί ένα πίσω τμήμα πολύ πιο διαφορετικό από την 5θυρη, με την οροφή να πέφτει προς τα πίσω ακριβώς όπως σε κουπέ μοντέλα, προσφέροντας μια πιο σπορτίφ εικόνα.


Διαθέσιμο από 10.906 ευρώ
Οι παραγγελίες για το νέο Opel Corsa Ε έχουν ξεκινήσει και οι παραδόσεις των μοντέλων θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Δεκέμβρη. Θα θέλαμε πιο ανταγωνιστικές τις τιμές του νέου Corsa, που ξεκινούν από 10.906 ευρώ για τις εκδόσεις με τον ατμοσφαιρικό 1,2 λτ. κινητήρα των 70 ίππων. Σίγουρα περισσότερο εμπορικό ενδιαφέρον θα υπάρξει για το νέο turbo 1,0 λτ. κινητήρα με την έκδοση των 90 ίππων να κοστίζει από 13.725 ευρώ και εκείνη των 115 ίππων από 14.195 ευρώ. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,3 CDTi με 95 ίππους θα είναι διαθέσιμη από 14.007 ευρώ (όλες οι τιμές είναι με απόσυρση).


Κινητήρες: Με νέο 1.000άρη turbo κινητήρα 90 ή 115 ίππων

Με την Opel να έχει στόχο την παρουσίαση 17 νέων κινητήρων και κιβωτίων μέχρι το 2018, η γκάμα κινητήρων του Corsa Ε είναι εντελώς ανανεωμένη. Φυσικά ξεχωρίζει ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης turbo ECOTEC βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, με ισχύ 90 ή 115 ίππων. Αμφότερες οι εκδόσεις, συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop, αλλά και με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας πολύ καλή απόδοση και οικονομία (μέση κατανάλωση από 4,3 λτ./100 χλμ.). Στη γκάμα των βενζινοκινητήρων βρίσκονται επίσης οι βελτιωμένες εκδοχές των ατμοσφαιρικών 1,2 και 1,4 λτ. με 70 και 75/90 ίππους, αλλά και ένας νέος 1.400άρης turbo με 100 ίππους και 200 Nm ροπής. Στην πλευρά των diesel, συναντούμε την καινούργια, Euro 6, εκδοχή του 1,3 CDTI πετρελαιοκινητήρα. Διαθέτει βελτιωμένα κινούμενα μέρη, καινούργιο turbo και αναθεωρημένη χαρτογράφηση εγκεφάλου. Διαθέσιμο με 75 ή 95 ίππους, όπου στη δεύτερη έκδοση οι εκπομπές ρύπων πέφτουν μόνο στα 85 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση πέφτει στα 3,2 λτ./100 χλμ. Στα κιβώτια τέλος, εκτός των μηχανικών επιλογών, θα υπάρχει και ένα 6τάχυτο αυτόματο, αλλά και η 3η γενιά του EasyTronic (αυτόματο με χειροκίνητη λειτουργία).


Εσωτερικό-Χώροι: Hi-tech, ποιοτικό και πάντα ευρύχωρο
Σχεδιαστικά η καμπίνα του νέου Corsa είναι εμφανώς εμπνευσμένη από αυτή του Opel ADAM. Η σχεδίαση του ταμπλό δημιουργεί ένα όμορφο «V» πάνω στη κεντρική κονσόλα, εκεί όπου εφάπτεται η νέα και πιο εργονομική οθόνη αφής 7 ιντσών για το επίσης νέο Σύστημα πολυμέσων IntelliLink. Το σύστημα αυτό έρχεται προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphones, διαθέτει σύστημα φωνητικών εντολών, ενώ μπορεί να ενσωματώσει μια σειρά από νέες εφαρμογές, όπως το BringGo για πλοήγηση ή το TuneIn για ιντερνετικό ραδιόφωνο. Υπάρχει και (όχι τόσο ποιοτική) κάμερα οπισθοπορείας. Mπροστά από τον οδηγό υπάρχει νέας σχεδίασης πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις για τη στάθμη του καυσίμου και τη θερμοκρασία. Στο κέντρο του υπάρχει μεγάλη ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης.

Συνολικά η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ποιοτική και στιβαρή φτάνοντας στα επίπεδα του VW Polo. Το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό, πιο χαμηλά υπάρχουν σκληρά, αλλά προσεκτικά φινιρισμένα, υλικά και τα διάφορα μέρη διαθέτουν κορυφαία συναρμογή. Υπάρχει δυνατότητα προσθήκης ενθέσεων στο ταμπλό με το χρώμα του αμαξώματος, που κάνει ακόμη πιο ευχάριστο το περιβάλλον. Διαθέσιμη είναι πλέον και μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή. 

Στο κομμάτι των χώρων δεν υπάρχει μεταβολή με αποτέλεσμα το Corsa να είναι γενναιόδωρο στην ευρυχωρία του για 4 μεγαλόσωμους ενήλικες. Στα τρίθυρα μοντέλα, ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω είναι κατάτι λιγότερος. Ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 285 λτ. ανεξαρτήτως έκδοσης και έχει διπλό πάτωμα. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων πέφτει σε αναλογία 40:60.


Με τεχνολογίες μεγαλύτερου αυτοκινήτου

Στόχος των μηχανικών της Opel στην δημιουργία του νέου Corsa E ήταν να προσφέρουν μια ακόμη πιο άνετη, αλλά και τονισμένη οδική συμπεριφορά Έτσι, το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου έχει κατέβει κατά 5 χλστ., η ανάρτηση έχει νέα γεωμετρία και διαφορετικά ελατήρια/αμορτισέρ, το εμπρός υποπλαίσιο είναι ενισχυμένο, ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού (ηλεκτρική, μεταβαλλόμενη) έχει γίνει επίσης νέα. 

Στάνταρ επίσης στοιχείο για το τιμόνι είναι η λειτουργία «City», που το κάνει αρκετά πιο ελαφρύ μέχρι τα 45 χλμ./ώρα , αλλά και δυνατότητα για θέρμανση της στεφάνης όταν κάνει κρύο. Η 2η γενιά του Συστήματος Opel Eye, που πλέον διατίθεται στο Corsa E, διαθέτει κάμερα που «διαβάζει» και προβάλει στο οπτικό πεδίο του οδηγού τις πινακίδες σήμανσης, αλλά και αποτελεί το «μάτι» για το σύστημα Forward Collision Warning (προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά τον οδηγό για ενδεχόμενο εμπρόσθια πρόσκρουση), για το σύστημα ακούσιας αλλαγής λωρίδας και για το Σύστημα αυτόματης λειτουργίας μεγάλης σκάλας φώτων. Επίσης στο νέο Corsa υπάρχει σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας, καθώς και σύστημα για εντελώς αυτόματο παρκάρισμα. Το εμπρός τζάμι του Corsa μπορεί πλέον να είναι θερμαινόμενο για γρήγορο ξεθάμπωμα/ξεπάγωμα τις κρύες νύχτες του χειμώνα.


Στο δρόμο: Έγινε πιο ευχάριστο, παρέμεινε άνετο
Οδηγήσαμε για πολλά χλμ. το 1.000άρι Corsa με τους 115 ίππους, που αυτή τη στιγμή είναι το ισχυρότερο της γκάμας και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα, πως οι τεχνικοί της Opel έκαναν τις σωστές κινήσεις για την δημιουργία ενός ευχάριστου σε γενικές γραμμές αυτοκινήτου. ΚατΆ αρχάς ο κινητήρας αυτός καθαυτός μπορεί να μην δείχνει το νεύρο του αντίστοιχου Ford Fiesta, αλλά είναι εμφανώς πιο ραφιναρισμένος, χωρίς κραδασμούς και θόρυβο. Είναι άλλωστε ο μόνος 3κύλινδρος της κατηγορίας με άξονα εξισορρόπησης. 

Ακόμα και στις χαμηλές στροφές τραβάει γερά, ανεβάζει πρόθυμα στροφές και εμφανίζει μια ιδιαίτερη ζωντάνια. Μάλιστα τολμούμε να πούμε πως ο κινητήρας αυτός ήταν πιο γαργαλιστικός από τον 1,4 turbo των 100 ίππων, που όμως οδηγήσαμε ελάχιστα. Στα συν και το νέο 6άρι κιβώτιο με τον ευχάριστο σε αίσθηση επιλογέα, χωρίς την λαστιχένια αίσθηση του προηγούμενου μοντέλου. Από εκεί και πέρα το νέο Corsa διαθέτει ιδιαίτερα ποιοτικό «πάτημα» και παρότι τα μοντέλα της παρουσίασης είχαν τροχούς 17 ιντσών και Sport ρυθμίσεις (με τροχούς 15 & 16 ιντσών υπάρχει ρύθμιση Comfort) η άνεση έδειξε να μην αποτελεί πρόβλημα. Τα πλεονεκτήματα των σπορτίφ προσανατολισμών της συγκεκριμένης έκδοσης φάνηκαν μόλις αφήσαμε τον ανοιχτό δρόμο και κατευθυνθήκαμε στις εξοχές γύρω από την Φρανκφούρτη. 

Στις στροφές το νέο Corsa έδειξε να γέρνει ελάχιστα, να κρατάει εξαιρετικά έχοντας πλέον τιμόνι με την ακρίβεια και την αμεσότητα, που εμφανώς του έλλειπαν. Όχι το Corsa δεν έχει γίνει Fiesta σε απόκριση και οδηγική αίσθηση, αλλά σίγουρα έχει ανέβει οδηγικό επίπεδο αφήνοντας την άοσμη και άνοστη αίσθηση του παρελθόντος. Η οδήγηση του είναι εύκολη υπόθεση και αν ξεπεράσεις τα όρια της πρόσφυσής του δεν αντιδρά απότομα. Η πολύ καλή θέση οδήγησης συμπληρώνει το πακέτο, που προσφέρει το νέο Corsa μαζί με τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα. Μέσα στην πόλη η επιλογή City κάνει τον χειρισμό του τιμονιού παιχνιδάκι, ενώ το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος λειτουργεί εξαιρετικά.

Tags: OPEL CORSA