Οδική συμπεριφορά

16.394 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2018)

H έκδοση ντίζελ δίνει στο Civic ένα πολύ ωραίο τράβηγμα χαμηλά ενώ λειτουργικά εντυπωσιάζει με το βάθος της και το πώς «ανοίγει» αρμονικά και γραμμικά έως και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. δημιουργώντας ένα πολύ σεβαστό «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας. Οι μηχανικοί έχουν σχεδόν εξαφανίσει τις δονήσεις ενώ ηχητικά έχει επίσης γίνει εξαιρετική δουλειά. Μόνο σε δυναμική επιτάχυνση θα ακουστεί το μοτέρ και ελάχιστα στο ρελαντί – πολύ σημαντική πρόοδος έναντι του πρόσφατου και ομολογουμένως καλού παρελθόντος. Από εκεί κι έπειτα, η γεύση από την οδηγική επαφή σε διαδρομές γύρω από την πρωτεύουσα της Ιταλίας αποδείχτηκε γνώριμη και σούπερ ευχάριστη. Βασικό προσόν η χαμηλή θέση οδήγησης, το εντυπωσιακά άκαμπτο πλαίσιο (κάτι που παινέψαμε και στη δοκιμή του Type R) καθώς και η ευελιξία σε κάθε είδους διαδρομή. Αρκετά υψηλό το επίπεδο άνεσης, χορηγία και των ρυθμιζόμενων χαρακτηριστικών της απόσβεσης στα οχήματα της σύντομης δοκιμής μας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
15.3 Toyota 1million
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel