Κάψανε λιγότερο από diesel

    Κινητήρας

    16.113 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2018)

    O i-DTEC κινητήρας έχει δεχτεί πλήθος αλλαγών: κατΆαρχάς ξανασχεδιάστηκε το αλουμινένιο μπλοκ εξωτερικά με νέες ενισχύσεις οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη στιβαρότητα και περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία. Βασική αλλαγή είναι τα χαλύβδινα έμβολα αντί των αλουμινένιων που υπήρχαν πριν. Οι Ιάπωνες διαχειρίζονται καλύτερο τη θερμότητα με το ατσάλι γεγονός που ψύχει καλύτερα το μπλοκ και με τη σειρά του κάνει πιο εύκολη τη δουλειά της κυλινδροκεφαλής η οποία χυτεύεται πλέον με νέο τρόπο και μπορεί να είναι πιο λεπτή και πιο ελαφριά από ότι πριν. Τεράστια δουλειά έχει γίνει και στην επεξεργασία των καυσαερίων, την παγίδευση και επεξεργασία των NOx και των σωματιδίων χωρίς τη χρήση πρόσθετων. Φυσικά, αυτό που αφορά πιο πολύ τον οδηγό είναι η απόδοση 120 ίππων/4.000 σ.α.λ. και 300 Nm/2.000 σ.α.λ.. Μετρημένο με βάση τα νέα πρότυπα το εν λόγω μοτέρ έχει εργοστασιακή κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 93 γρ./χλμ. τιμές αν μη τι άλλο εντυπωσιακές.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
    TOYO
    Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel