Στο δρόμο: Με αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης

31.418 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2018)

Η νέα A-Class βασίζεται στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA (Μodular Front Architecture) η οποία είναι ελαφρύτερη, πιο άκαμπτη και ορίζει μεγαλύτερες διαστάσεις. Στις βασικές και δικίνητες εκδόσεις απόδοσης, αυτή η πλατφόρμα ενσωματώνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ στις πιο ισχυρές και στις 4 κίνητες εκδόσεις της, η νέα A-Class θα διατίθεται με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Οδηγώντας την μικρότερη βενζινοκίνητη έκδοση είναι άμεση η διαφοροποίηση του οδηγικού της προφίλ σε σχέση με το παρελθόν. Αρχικά η ανάρτηση δουλεύει υποδειγματικά προσφέροντας άνεση και σταθερότητα ακόμα και στην Sport ρύθμιση (προαιρετική η ρυθμιζόμενη), με την A-Class να πατάει στο δρόμο εντυπωσιακά καλύτερα προβάλλοντας κι εδώ ένα πολύ πιο δυναμικό αλλά και premium προφίλ. Θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα με μικρές κλίσεις αμαξώματος και τον οδηγό να λαμβάνει κορυφαία αίσθηση, ενώ εμφανίζει αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, η οποία ορίζεται από τους μειωμένους κραδασμούς που  περνούν στην καμπίνα, αλλά και την καλύτερη ηχομόνωση. Ειδικά στον τομέα της ηχομόνωσης,  οι μηχανικοί έδωσαν μεγάλη σημασία στην εξέλιξη του μοντέλου, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία σύνδεσης μεταξύ του αμαξώματος, της ανάρτησης και του κινητήρα, καθώς επίσης και στην ελαχιστοποίηση τον αεροδυναμικών θορύβων.

4 οδηγικά προφίλ και τετρακίνηση
Ακόμα ένα χαρακτηριστικό της νέας A-Class είναι η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα οδηγικά προφίλ Drive Select, ECO, Comfort, Sport και Individual, μέσω του κουμπιού Dynamic Select, καθώς και του προαιρετικού συστήματος της ανάρτησης με ενεργό έλεγχο απόσβεσης. Ανάλογα λοιπόν με το τι θα επιλέξει ο οδηγός γίνονται οι κατάλληλες παραμετροποιήσεις, ώστε τα οδηγικά χαρακτηριστικά της A-Class να γίνουν πιο δυναμικά ή να εστιάσουν περισσότερο στην άνεση. Οι πιο ισχυρές της «βασικής» εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και με το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της Mercedes, το οποίο κατανέμει τη ροπή -ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες- σε ποσοστό έως και 100% είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που έχει εξελιχθεί στο σύστημα φορά στη λειτουργία του πολύδισκου συμπλέκτη στο πίσω διαφορικό, ο οποίος ελέγχεται μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ και δεν εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως ακόμα και σταματημένο μπορεί να διαμορφώνει την κατανομή στους τροχούς.

Η νέα A-Class θα έρθει στη χώρα μας στις αρχές του Ιουνίου με τις τιμές της να ξεκινούν για την έκδοση Α 180 d με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από τις 32.338 ευρώ. Από την άλλη η βασική βενζινοκίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο Α 200 θα κοστίζει από 32.605 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
NISSAN