5 φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο Skoda Kodiaq έρχεται με πέντε Euro 6d κινητήρες, δύο turbo diesel 450 και 190 ίππων και τρεις turbo βενζινοκινητήρες 150, 190 και 245 ίππους.

Κινητήρες & οδική συμπεριφορά

40.174 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2021)

Με επιλογές έως και 245 ίππους

Η εξαγωνική μάσκα ανασχεδιάστηκε σε πιο όρθια θέση και με πιο έντονο πλαίσιο, το οποίο κάνει πιο εμφανή το διαχωρισμό της από τους επίσης νέας σχεδίασης και λεπτότερους προβολείς.

Η εξαγωνική μάσκα ανασχεδιάστηκε σε πιο όρθια θέση και με πιο έντονο πλαίσιο, το οποίο κάνει πιο εμφανή το διαχωρισμό της από τους επίσης νέας σχεδίασης και λεπτότερους προβολείς.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

Το ανανεωμένο Skoda Kodiaq έρχεται με πέντε Euro 6d κινητήρες, δύο turbo diesel και τρεις turbo βενζινοκινητήρες. Βασική και μοναδική χειροκίνητη επιλογή είναι ο 1.500άρης TSI Evo των 150 ίππων (όλες οι άλλες εκδόσεις έχουν 7άρι DSG) και έπεται ο ο 2λιτρος TSI με 190 ίππους. Στο πετρέλαιο ο 2,0 λίτρων TDI Evo έρχεται με 150 ή 200 άλογα, με τις ισχυρότερες εκδόσεις προσφέροντα και σε τετρακίνητες εκδοχές. Από εκεί και πέρα η κορυφαία «RS» έκδοση έχει ως αποκλειστική επιλογή τον 2λιτρο TSI βενζίνης απόδοσης 245 ίππων με μέγιστη ροπή τα 370 Nm και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ..

Η κορυφαία «RS» έκδοση έχει ως αποκλειστική επιλογή τον 2λιτρο TSI βενζίνης απόδοσης 245 ίππων με μέγιστη ροπή τα 370 Nm και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ..

Η κορυφαία «RS» έκδοση έχει ως αποκλειστική επιλογή τον 2λιτρο TSI βενζίνης απόδοσης 245 ίππων με μέγιστη ροπή τα 370 Nm και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ..

Πάντα άνετο και πλέον με βελτιωμένα χαρακτηριστικά
Εμείς στις γαλλικές Αλπεις είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τις εκδόσεις με τον 2λιτρο turbodiesel των 200 ίππων και το 1,5 TSI των 150 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, το ανανεωμένο Kodiaq διαθέτει βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά κάτι που οφείλεται εν πολλοίς στο νέο προοδευτικό τιμόνι με μεταβλητή αναλογία. Έτσι σε πιο γρήγορους ρυθμούς κονταίνει το βήμα του προσφέροντας περισσότερο δυναμισμό και καλύτερη αίσθηση, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες καθίσταται ευκολότερο στους ελιγμούς. Κατά τ΄ άλλα όπως ακριβώς το θυμόμαστε, το Kodiaq εξακολουθεί να προσφέρει μια εξαιρετική θέση οδήγησης χωρίς περιορισμούς στην ορατότητα, κινείται ευέλικτα παρά τον όγκο του, στοιχείο που όπως είπαμε γίνεται ακόμα πιο αισθητό. Φυσικά το μεγαλύτερο προσόν του εξακολουθεί να είναι η ποιοτική κύλιση με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και η άνετη που προσφέρει η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία δεν συνάντησε και ιδιαίτερες δυσκολίες από τους καλοστρωμένους δρόμους της Γαλλίας. Κλείνοντας, αφήσαμε το καλύτερο και φυσικά αναφερόμαστε στην «καυτή» έκδοση RS. Ακόμα και στους απότομους στενούς ορεινούς δρόμους του Mont Blanc, το αμάξωμα με σύμμαχο την τετρακίνηση και το συμμετοχικό πλαίσιο έμενε «βιδωμένο» στην άσφλατο, χωρίς να χάνει επαφή και με την απουσία κλίσεων να εντυπωσιάζει, όπως βιδωμένο έμενε και το χαμόγελο στα χείλη μας!

H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex, η απόσταση των 192 χλστ. (193 οι δικίνητες) από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης/φυγής (19,1 μοίρες /15,8 μοίρες) θα σας βγάλουν ασπροπρόσωπους εκτός δρόμου.

H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex, η απόσταση των 192 χλστ. (193 οι δικίνητες) από το έδαφος και οι καλές γωνίες προσέγγισης/φυγής (19,1 μοίρες /15,8 μοίρες) θα σας βγάλουν ασπροπρόσωπους εκτός δρόμου.


Με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης
Το ανανεωμένο Kodiaq διαθέτει ευρύ φάσμα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, καθώς και εννέα αερόσακους. Μεταξύ αυτών θα συναντήσουμε αυτόνομο φρένο με προστασία πεζών, την προαιρετική λειτουργία Crew Protect Assist,  η οποία διαθέτει επιπλέον αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος και αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να μειώσει τη σοβαρότητα ενός ατυχήματος και τέσσερις κάμερες που δημιουργούν μια εικόνα 360 μοιρών γύρω από το όχημα, για πιο άνετο παρκάρισμα. Παράλληλα υπάρχουν δύο επιλογές Travel Assist που  ανάλογα με την έκδοση ενσωματώνουν έως και οκτώ συστήματα όπως το Predictive Cruise Control, το Adaptive Lane Assist και μια βελτιωμένη έκδοση του Traffic Sign Recognition.

Το λασπώσαμε!
Το ορεινό τοπίο των Αλπεων και οι δασικοί δρόμοι αποτέλεσαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ισχυρή diesel τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Μεγάλο ατού του Kodiaq είναι φυσικά η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex που μεγιστοποιήσει τα περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε τερέν, κάτι που ισχύει και για την άσφαλτο προφανώς. Επιπλέον η απόσταση των 192 χλστ. (193 οι δικίνητες) από το έδαφος, οι καλές γωνίες προσέγγισης/φυγής (19,1ο /15,8ο ) και το πρόγραμμα για οδήγηση εκτός δρόμου, έβγαλαν το μοντέλο της Skoda «ατσαλάκωτο» στην ειδική διαδρομή που μας είχαν σχεδιάσει.

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

Mercedes
moto