Στους δρόμους της Βαλένθια οδηγήσαμε και τα δύο μοτέρ τα οποία μας άφησαν μία θετική εικόνα συνολικά, με το 1.000άρι μοτέρ να εστιάζει στην οικονομία περισσότερο και αυτό του 1,4 λτ. στις επιδόσεις.

Όσο περισσότερο πατήσεις το γκάζι τόσο πιο απολαυστικό είναι το fastback, ειδικά σε διαδρομές με στροφές, που οι κλίσεις περιορίζονται και το μακρύ αμάξωμα του δεν επηρεάζεται από τη μετατόπιση του βάρους και παραμένει αρκετά ουδέτερο.

Στο δρόμο: Αχ αυτοί οι πολλαπλοί!

36.467 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2018)

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του i30  fastback είναι η αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, η οποία βασίζεται σε πολλαπλούς συνδέσμους και όχι σε ημιάκαμπτο άξονα. Σύμφωνοι πως η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν είναι πανάκεια για την εξασφάλιση μια απολαυστικής οδηγικής συμπεριφοράς, ωστόσο στο i30 fastback κάνει πολύ καλά τη δουλειά της.

Γενικότερα το μικρομεσαίο της Hyundai σε βάζει από την αρχή σε μια πιο οδηγοκεντρική λογική. Θα βρεις εύκολα τη θέση που σου ταιριάζει πίσω από το τιμόνι και έπειτα από τα πρώτα μέτρα θα διαπιστώσεις πόσο άνετα λειαίνει τις ανωμαλίες του δρόμου και δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές κατεύθυνσης. Σιγά-σιγά θα συνειδητοποιήσεις πως όσο περισσότερο πατήσεις το γκάζι τόσο πιο απολαυστικό είναι το fastback, ειδικά σε διαδρομές με στροφές, που οι κλίσεις περιορίζονται και το μακρύ αμάξωμα του δεν επηρεάζεται από τη μετατόπιση του βάρους και παραμένει αρκετά ουδέτερο. Βέβαια εφόσον το θελήσετε το i30 fastback είναι πρόθυμο να συμμετάσχει σε πιο παιχνιδιάρικους ρυθμούς…

Συνολικά θα λέγαμε πως βγάζει μια λίγο πιο σπορ διάθεση συγκριτικά με τη χάτσμπακ εκδοχή του, ενώ σε κάθε περίπτωση διατηρεί σε υψηλό βαθμό στοιχεία όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

DEH PASXA
skoda