Μπροστά κάθεσαι άνετα με τα επίπεδα ευρυχωρία να θυμίζουν μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Δεν είναι το φόρτε του οι χώροι: η καμπίνα έχει καλό χώρο για πόδια και κεφάλια, αλλά θα ήθελε λίγο καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού πλάτους το οποίο δεν είναι αμελητέο.

Ανετο το πορτ-μπαγκάζ, αλλά η κλάση έχει ανέβει μισό νούμερο πιο ψηλά το τελευταίο διάστημα.

Χώροι: Ικανοποιητικό χωρίς να εντυπωσιάζει

75.898 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2019)

Η καμπίνα είναι σχετικά άνετη, ειδικά στις εμπρός θέσεις χωρίς να εντυπωσιάζει. Πίσω όμως έχει ακολουθηθεί μια πιο σπορτίφ λογική με το πίσω κάθισμα να δείχνει λίγο στενό στο πλάτος. Ο χώρος για τα γόνατα έδειξε επαρκής, ωστόσο η πίσω πόρτα είναι μάλλον μικρή και δυσχεραίνει λίγο την επι/αποβίβαση. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο χώρος αποσκευών: με περιεχόμενο όγκο 309 λίτρων (με κιτ επισκευής ελαστικού) δεν εντυπωσιάζει, όταν η κλάση έχει ανέβει στα 330 ή και 350 λίτρα πλέον σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά θα κάνει τη δουλειά του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center