O οδηγός κάθεται σωστά και επιτέλους πιο χαμηλά, αλλά έχει και αισθητά καλύτερη περιφερειακή ορατότητα.

Χρειάζεται μια κάποια εξοικείωση με τον μεσαίο καθρέφτη-κάμερα, αλλά σύντομα εκτιμάς το μεγάλο εύρος ορατότητας των προς τα πίσω δρώμενων.

Αυτού τους είδους την απεικόνιση συναντά ο οδηγός στον μεσαίο καθρέφτη όταν επιλέξει την οπίσθια θέαση με κάμερα.

Εκτός από τις οικίες πλέον λειτουργίες Eco και ΕV (ηλεκτρική), στα 4Χ4 μοντέλα υπάρχει πλέον και η Trail, που προσφέρει υπηρεσίες μπλοκέ διαφορικού.

Και πως πάει;

29.370 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2019)

Η οδηγική μας εμπειρία με το νέο Toyota RAV4 βασίστηκε στην υβριδική έκδοση, που διαθέτει νέο 4ης γενιάς σύστημα με θερμικό κινητήρα 2,5 λτ. Η Toyota περιμένει πως αυτή θα πάρει το 90% των πωλήσεων σε σχέση με την συμβατική επιλογή που κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 2λιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 175 ίππων και συνδυάζεται με μετάδοση στους εμπρός ή  συμβατική τετρακίνηση. Όπως καταλαβαίνετε diesel γιοκ και εδώ, όπως και στο C-HR.

Το νέο υβριδικό RAV4 είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς  (218 ίπποι) ή με τετρακίνηση AWD-i (222 ίπποι), που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση και των πίσω τροχών με την κατανομή να μπορεί να είναι από 100:0 έως 20:80 εμπρός-πίσω ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Στην πράξη το νέο RAV4 μας ενθουσίασε γιατί επιτέλους έχει γίνει ευχάριστο στην οδήγηση. Ζυγισμένο και ακριβές τιμόνι, πειστικό turn-in, συγκρατημένη κλίση, άφθονη πρόσφυση και συνολική δυναμική εικόνα, που ναι, σε κάνει να θέλεις να το οδηγήσεις ακόμη και σε ορεινό στροφιλίκι. Δείχνει πολύ κοντά στο C-HR και πραγματικά η οδήγησή του μπορεί να χαρακτηριστεί έως και ευχάριστη, με τον οδηγό να κάθεται σωστά και επιτέλους πιο χαμηλά, αλλά και να έχει αισθητά καλύτερη περιφερειακή ορατότητα (στα έξτρα υπάρχει και εσωτερικός καθρέφτης ο οποίος κατ΄ επιλογή γίνεται οθόνη που προβάλλει ό,τι βλέπει η οπίσθια κάμερα), αλλά και το σύνολο να κρύβει περίτεχνα το βάρος και το μέγεθος του.

Επιπλέον το CVT τύπου σύστημα μετάδοσης έχει βελτιωθεί με σαφώς λιγότερο βουητό στην επιτάχυνση. Όχι πως δεν ακούς τις στροφές να ανεβαίνουν και να πέφτουν, αλλά τα πράγματα είναι καλύτερα, ειδικά στη λειτουργία Sport. Σε αυτή το νέο RAV4 στρίβει, επιταχύνει και φρενάρει σχεδόν σαν επιβατικό και αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου. Γλυκιά είναι και η συνολική λειτουργία της ανάρτησης, που μόνο στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα τσινίσει, χωρίς  προς θεού να πούμε πως φτάνει στα όρια της ταλαιπωρίας. Η ποιότητα κύλισης είναι άμεσα ανταγωνιστική του VW Tiguan, που είναι ουσιαστικά και ο μεγάλος του ανταγωνιστής.

Εκτός από τις οικίες πλέον λειτουργίες Eco και ΕV (ηλεκτρική), στα 4Χ4 μοντέλα υπάρχει πλέον και η Trail, που προσφέρει υπηρεσίες μπλοκέ διαφορικού. Τη δουλέψαμε σε εκτός δρόμου διαδρομή και δουλεύει βοηθώντας το RAV4 να μην κολλάει, τη στιγμή που η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 190 χλστ. (195 στο συμβατικό), οι μικρότεροι πρόβολοι από το έδαφος και η βελτιωμένη λειτουργία της ηλεκτρική τετρακίνησης «δουλεύουν» ώστε να βγάλουν το μεσαίο SUV της Toyota αλώβητο από τη λάσπη, το χιόνι ή το κακοτράχαλο. Και όλα αυτά με την κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 8 λτ./100 χλμ. Και ναι αυτό είναι το καλύτερο Toyota RAV4, που έγινε ποτέ!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
4green