Με 110 ή 136 ίππους ήλθε το νέο Opel Astra 1,6 CDTI, παρέχοντας πολύ καλή οικονομία και απόδοση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 110 ή 136 ίππους ήλθε το νέο Opel Astra 1,6 CDTI, παρέχοντας πολύ καλή οικονομία και απόδοση.

Opel Astra 1,6 CDTI: Και δύναμη, Και οικονομία!

21.768 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι καινούργιο φέρνει:
• Την υψηλότερη απόδοση στα 1,6 λίτρα (136 PS)
• Το πιο οικονομικό σε κατανάλωση Astra


To Opel Astra εφοδιάζεται με έναν καινούργιο 1,6 CDTI πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αντικαθιστά τον 1,7 CDTI και στις δύο εκδόσεις ισχύος του, είναι από τη μια ο πιο ισχυρός της κατηγορίας του, ενώ από την άλλη, παρέχει στο Astra την πλέον χαμηλή κατανάλωση. Τεχνικά, ο νέος κινητήρας είναι ο πρώτος μιας νέας οικογένειας πετρελαιοκινητήρων της Opel και διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ με 16βάλβιδη κυλινδροκεφαλή. Είναι ο καθαρότερος diesel στην ιστορία της Οpel, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, χάρη στην τεχνολογία BlueInjection SCR (Selective Catalytic Reduction), πληρώντας έτσι τις νέες και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6

110 PS για οικονομία, 136 PS για απόδοση
Ο νέος κινητήρας του Opel Astra εξοπλίζει όλες τις εκδοχές αμαξώματός του και είναι διαθέσιμος σε 2 εκδόσεις ισχύος, οι οποίες συνδυάζονται με σύστημα Start&Stop στο βασικό τους κιόλας εξοπλισμίο. Πρώτα, έρχεται η έκδοση των 110 ίππων, με υψηλή ροπή 300 Nm και μέση κατανάλωση μόνο 3,7 λτ./100 χλμ. Πολύ χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2 (97 γρ./χλμ.), κάτι που σημαίνει ότι η έκδοση αυτή απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την ετήσια καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στο ανώτερο άκρο από την άλλη, συναντούμε την έκδοση με τους 136 ίππους και τα 320 ροπής, η οποία αποκτά έτσι τον τίτλο του ισχυρότερου turbodiesel 1,6 λίτρων. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το Opel Astra 1,6 CDTI προσφέρει γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα), χωρίς παράλληλα να επιβαρύνει την κατανάλωση. Τουναντίον, η μέση κατανάλωση της έκδοσης αυτής είναι μόνο 3,9 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να παραμένουν χαμηλά στα 104 γρ./χλμ.

Στο εσωτερικό των νέων εκδόσεων δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με πριν, παραμένοντας ενδιαφέρον σχεδιαστικά και με πολύ καλή ποιότητα.

Στο εσωτερικό των νέων εκδόσεων δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με πριν, παραμένοντας ενδιαφέρον σχεδιαστικά και με πολύ καλή ποιότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center