Όλα καίνε λίγο στο ταξίδι. Στην πόλη όμως τι γίνεται;

Όλα καίνε λίγο στο ταξίδι. Στην πόλη όμως τι γίνεται;

2.997 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2022)

Δεν είναι καλύτερα η μειωμένη κατανάλωση να είναι στη χρήση που κάνεις εσύ, και όχι στα χαρτιά; Αν «τρως» 11 μήνες το χρόνο στην πόλη, τότε τι σε νοιάζει τι καίει στο ταξίδι;

Πόλη: Το Βασίλειο των υβριδικών

Όποιο καινούργιο αμάξι και να πάρεις, αν το πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 120 σε 5 ώρες, δεν θα κάψει. Βάλτο όμως μέσα στην Αθήνα ή μέσα στη Θεσσαλονίκη πέντε ώρες στην κίνηση, και τα ξαναλέμε. Μήπως το πού δεν καίει ένα αμάξι είναι πιο σημαντικό από το τι λένε τα «χαρτιά»;
 
Πόσο μετράς τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές; Θυμάσαι τι γινόταν με τα ντίζελ; 2 λίτρα, 150 άλογα, 5 λίτρα τα 100. Γίνονται αυτά τα νούμερα; Γίνονται. Και ο κόσμος αγόραζε ντίζελ, και ας έριχνε και τρεις και 5.000 ευρώ παραπάνω από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Το ερώτημα είναι, τα έπαιρνε πίσω τα λεφτά αυτά;
 
Βλέπεις το ντίζελ είχε με το μέρος του τα νούμερα «στα χαρτιά». Στο τέλος του 2008 τα βενζινοκίνητα είχαν τούρμπο και πολλά άλογα, έκαιγαν 10-12-14 λτ/100χλμ. όμως για χάρη της ισχύος, δε μας πείραζε. Όταν όμως η κρίση έφαγε τον παρά, και ήρθε το ντίζελ να λέει ότι καίει τα μισά, έγινε χαμός, με τα πετρελαιοκίνητα να ανακυρήσσονται ο Μεσσίας της αυτοκίνησης. Με μια λεπτομέρεια.
 
Για να κάψεις 5 λτ./100χλμ. με ένα ντίζελ, ήθελες χιλιόμετρα. Ανοιχτά χιλιόμετρα. Ένα αγοραίο για παράδειγμα που κάνει Καλαμάτα-Αθήνα κάθε μέρα δύο-τρεις ή τέσσερις φορές, πρέπει να είναι ντίζελ. Όμως τα χαμηλά νούμερα παρεξηγήθηκαν, και έτσι πλήρωναν ακριβά αυτοκίνητα ντίζελ άνθρωποι που πήγαιναν στο χωριό μια φορά το χρόνο, και τέλος η εθνική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μέσα στην πόλη το ντίζελ καίει. Ίσως όχι όσο η βενζίνη, αλλά καίει. Μπορεί οι Έλληνες οδηγοί ταξί ακόμη να ψάχνουν, όταν όμως δεις τι κυκλοφορεί στο Λονδίνο από ταξί, Uber, και αγοραία, αν δεν είναι ηλεκτρικό, είναι σίγουρα υβριδικό.
 
Γιατί το υβριδικό δεν καίει στην πόλη. Η χαμηλή του κατανάλωση είναι εκεί που έχει σημασία. Βγάλ’το στον ανοιχτό δρόμο και πάλι δεν καίει, όμως δεν είναι η ίδια διαφορά από τα συμβατικά με αυτό που συμβαίνει στην πόλη.
 
Δεν είναι καλύτερα έτσι; Δεν προτιμάς  η χαμηλή κατανάλωση να είναι εκεί που την κάνεις; Καμία άλλη τεχνολογία δεν πετυχαίνει τόσο χαμηλή κατανάλωση στην πόλη; Μήπως είναι ώρα το υβριδικό να γίνει η προφανής λύση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
SUV