Κάψανε λιγότερο από diesel

Η οικογένεια GT στον εκθεσιακό χώρο του Έσσεν θα ολοκληρωθεί με το Opel GT Concept, που «καταργεί» κάθε τι που διαταράσσει την γραμμή του.

Το Opel GT Concept θα προσπαθήσει να σταθεί δίπλα στους προγόνους του, στην Techno Classica στο Έσσεν 6 με 10 Απριλίου 2016.

Opel GT Concept

2.282 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2016

Το Opel GT Concept θα εμφανιστεί ξανά στο κοινό φέτος στην Techno Classica στο Έσσεν 6 με 10 Απριλίου 2016, δίπλα στο πρώτο σπορ μοντέλο GT του τέλους της δεκαετίας του 1960 και 1970, γιορτάζοντας το Γερμανικό ντεμπούτο του.

 
Ετοιμάζεται το Opel GT Concept  να εμφανιστεί και πάλι το κοινό, αυτή τη φορά στην Techno Classica στο Έσσεν (6-10 Απριλίου). Δίπλα στο πρώτο σπορ μοντέλο GT του τέλους της δεκαετίας του 1960 και του 1970, το φουτουριστικό GT Concept - που προβλήθηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης - θα γιορτάσει το Γερμανικό ντεμπούτο του.

Η ιστορία του μοντέλου ξεκινά το 1965 όταν η σχεδιαστική μελέτη Experimental GT έγινε ο διάττοντας αστέρας στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τη χρονιά εκείνη. Το όραμα του σχεδιαστή Erhard Schnell για ένα αεροδυναμικό, αλλά προσιτό σπορ αυτοκίνητο έτυχε θερμής υποδοχής, ώστε η Opel αποφάσισε να το βάλει στην παραγωγή. Τρία χρόνια αργότερα το GT κυκλοφόρησε στην αγορά βασισμένο στη δοκιμασμένη τεχνολογία του Kadett B.
 
Την εποχή εκείνη, το Kadett θα έτρεχε σε αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην κατηγορία τουρισμού και η κοινότητα των βελτιωτών (tuners) ήταν πρόθυμη να κάνει παρεμβάσεις στο νέο σπορ αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από προσιτά εξαρτήματα μαζικής παραγωγής. Στην Techno Classica, μαζί με ένα κλασικό, κατακόκκινο GT παραγωγής, η Opel θα παρουσιάσει τρεις τροποποιημένες εκδόσεις που υπογράφουν οι βελτιωτές Conrero, Gerent και Irmscher.

Το Gerent GT προδιαγραφών “Group 4 Appendix J” κυνηγούσε συχνά τις νίκες στην κατηγορία των 2.000 κ. εκ., ενώ το αυτοκίνητο της Ιταλικής αγωνιστικής ομάδας Conrero ήταν ο ήρωας του 1971 Targa Florio, όπου τερμάτισε στην ένατη θέση γενικής κατάταξης. Χάρη στην επινοητικότητα και αγωνιστική τεχνογνωσία της Conrero Squadra Corse, το GT κέρδισε το σεβασμό των δίλιτρων ανταγωνιστών του, κυρίως της Porsche 911 και 914/6. Το GT του Irmscher είναι μία άψογη ανακατασκευή του συγκεκριμένου μοντέλου.

Η οικογένεια GT στον εκθεσιακό χώρο του Έσσεν θα ολοκληρωθεί με το Opel GT Concept, που «καταργεί» κάθε τι που διαταράσσει την γραμμή του. Το GT Concept δεν έχει καν λαβές θυρών ή εξωτερικούς καθρέπτες και κανένα περιττό διακοσμητικό στοιχείο. Είναι ένα concept car με κλασικές και σπορ αναλογίες, μακρύ καπό και πολύ κοντούς προβόλους. Η απουσία πορτμπαγκάζ, η πρωτότυπη σχεδίαση των θυρών, η κεντρική διπλή εξάτμιση, ο σχεδιασμός του τιμονιού και το όνομα του, όλα παραπέμπουν στο πρώτο GT. Ωστόσο, εκτός από τα κόκκινα ελαστικά που κοσμούσαν και την μοτοσικλέτα Motoclub 500 Opel του 1928, το GT Concept δεν μιμείται τον πρόγονό του. Θέλει να γίνει συνεχιστής, στο πνεύμα του πρώτου μοντέλου του, στην ιστορία των μοντέλων GT της Opel.