Το Toyota Avensis προσφέρει άνετα ταξίδια, ενώ παρά  τις μεγάλες του διαστάσεις παραμένει ευέλικτο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Avensis προσφέρει άνετα ταξίδια, ενώ παρά τις μεγάλες του διαστάσεις παραμένει ευέλικτο.

Στο δρόμο: Ανετο το Avensis, απόλυτα σταθερή η Octavia

106.645 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2014)

Το βασικό πλεονέκτημα του Insignia είναι  ο συνδυασμός της πολύ καλής άνεσης, με τη σιγουριά στην οδήγηση. Έτσι, το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλή πληροφόρηση και έχει το απαιτούμενο βάρος, ώστε να μεταφέρει μια σωστή αίσθηση στον οδηγό, ενώ, ανεξαρτήτως διαδρομής, το Insignia κινείται με σιγουριά και για τα δύσκολα φροντίζει το στάνταρ ESP.  Στο ταξίδι είναι ήσυχο, τα φρένα του είναι δυνατά και ανθεκτικά, αλλά αν το πιέσεις στις στροφές δεν κρύβει το βάρος του αμαξώματος, που ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Στον ανοιχτό δρόμο είναι όμως ακλόνητο και καταπίνει τα χλμ. με χαρακτηριστικά ησυχία και ευκολία. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατούν τον πίσω άξονα βιδωμένο στην άσφαλτο, ενώ  η πρόσφυση είναι υπεραρκετοί. Αν ξεπεραστεί η υποστροφή είναι προοδευτική και ελεγχόμενη.

Το Avensis εστιάζει κυρίως στην άνεση ειδικά μετά τις αναβαθμίσεις στην ηχομόνωση και στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το μεσαίο Toyota αποτελεί τον ιδανικό σύμμαχο για πολύωρα άνετα ταξίδια, ενώ, παρά τις μεγάλες του διαστάσεις, αποδεικνύεται (αναλογικά) ευέλικτο και άνετο και μέσα στην πόλη. Το τιμόνι του προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση, ενώ τα φρένα του έχουν μέτρια αίσθηση, αλλά καλή απόδοση. Από εκεί και πέρα, το Avensis με ανάρτηση διπλών ψαλιδιών πίσω, ξεδιπλώνει έναν ώριμο χαρακτήρα, όποτε ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σβέλτα. Οι κλίσεις στις στροφές είναι παρούσες, αλλά όχι ενοχλητικές, ενώ το αυτοκίνητο στη γρήγορη οδήγηση αποδεικνύεται ασφαλές, αλλά όχι συμβατό με τις όποιες σπορ διαθέσεις του οδηγού.

H Skoda Octavia διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής, το σίγουρό της πάτημα, την υψηλή ποιότητα κύλισης αλλά και την στιβαρή αίσθηση. Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «στριφτερή» διαδρομή, το άμεσο ESP και το «σφιχτό», στήσιμο της ανάρτησης αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης και μειώνουν την υποστροφή. Στο κομμάτι της άνεσης, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του εδάφους και μόνο κατά το πέρασμα από εγκάρσια «εμπόδια» θα γίνει αισθητή στο εσωτερικό. Τα φρένα είναι εξαιρετικά, ενώ στα hi-lights φυσικά, ανήκει και το (έξτρα) σύστημα ρύθμισης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, απόκριση κινητήρα) ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού.


H Skoda Octavia διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής.

H Skoda Octavia διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto