ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To αυτοκίνητο αλλάζει, αποκτά γεννήτριες, μπαταρίες, κινητήρες 
εμπρός και πίσω. Ασχολείται κανείς με τον άξονα κίνησης;

To αυτοκίνητο αλλάζει, αποκτά γεννήτριες, μπαταρίες, κινητήρες εμπρός και πίσω. Ασχολείται κανείς με τον άξονα κίνησης;

Όταν μιλάμε για χαμηλή κατανάλωση, ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα και νέες τεχνολογίες, ασχολείται κανείς ακόμη με το αν η κίνηση μεταδίδεται εμπρός ή πίσω;

6.081 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2013)

Ποιος νοιάζεται για τον άξονα κίνησης ακόμη; Υπάρχει ενδιαφέρον για το αν ένα αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο; Μέσα στον καταιγισμό νέων τεχνολογιών και ριζικών αλλαγών στο χώρο του αυτοκινήτου, εσείς πόση σημασία δίνετε στον άξονα κίνησης;

autotriti team

Ναι, τα premium αυτοκίνητα έχουν την κίνηση πίσω. Από την Rolls Royce μέχρι τη Ferrari και από τη Maserati μέχρι τη BMW ή κίνηση στον πίσω άξονα είναι το σήμα κατατεθέν της μεγάλης ισχύος, των πολλών αλόγων και της καλύτερης οδικής συμπεριφοράς. Σαφώς.
Όταν όμως γύρω μας ρίχνει καταιγίδα, εμείς ασχολούμαστε με τις ψιχάλες; Γιατί αν είδατε την τάση που δημιουργήθηκε στη Φρανκφούρτη, η έμφαση είναι στην χαμηλή κατανάλωση, στα εναλλακτικά καύσιμα και συνολικά στο νέο δρόμο που φαίνεται να παίρνει συνολικά η αυτοκίνηση.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι ξαφνικά θα σταματήσουν η Mercedes και η BMW να είναι πισωκίνητες, η Audi τετρακίνητη, ούτε πως η Alfa Romeo δε θα προσπαθήσει να φέρει την κίνηση πίσω. Αυτό σημαίνει πως τα αυτοκίνητα που οδηγούμε εμείς, όσοι μετράμε το πόσο κάνουν, πόσο καίνε, πόσο θέλουν ασφάλιση και πόσο σε λάστιχα όταν έρθει η ώρα, δύσκολα μπορεί να απασχολήσουν για τον άξονα κίνησής τους.
Και αυτό φαίνεται και από τα νεότερα μοντέλα τόσο της Mercedes όσο και της BMW που κάνουν αυτό που τόσο καιρό έκανε η Audi. Γιατί στο κάτω άκρο από πλευράς τιμής και μεγέθους, η Mercedes μας δίνει μία ολόκληρη προσθιοκίνητη γκάμα ενώ και η BMW, όπως δείχνουν οι φήμες, σίγουρα θα ακολουθήσει με την επόμενη Σειρά 1 και τις εκδόσεις της (όπως η νέα X1).
Η ίδια η BMW εξάλλου δείχνει τον δρόμο που θα πάρει η «μαζική» αυτοκινητοβιομηχανία μέσα από τη νέα γκάμα της των μοντέλων με κωδικό «I». Τι ακριβώς θα πει «προσθιοκίνητο» όταν άλλο μοτέρ κινεί τους πίσω τροχούς, άλλο τους εμπρός και τα δύο μεταξύ τους δεν συνδέονται καν. Και δεν είναι η πρώτη φορά. Η Lexus εδώ και 10 σχεδόν χρόνια έχει λανσάρει «τετρακίνητο» με ανεξάρτητους κινητήρες σε κάθε άξονα, στο RX400h.
Εσείς όμως πως το βλέπετε; Ασχολείστε ακόμη με τον άξονα κίνησης του αυτοκινήτου; Σας απασχολεί; Και τελικά είναι δείγμα εξέλιξης προς το καλύτερο για τα αυτοκίνητα ή προς το χειρότερο, με απώλεια του χαρακτήρα τους; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN