Κάψανε λιγότερο από diesel
Νέος 1,5 TSI Evo2 κινητήρας από τη Volkswagen
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέος 1,5 TSI Evo2 κινητήρας από τη Volkswagen

8.710 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2022)

Ο εξελιγμένος κινητήρας βενζίνης 1,5 TSI evo2 (EA 211) παρουσιάστηκε επίσημα από τον Όμιλο Volkswagen και θα τοποθετηθεί αρχικά στα T-Roc και T-Roc κάμπριο.

Εξέλιξε τον δημοφιλή 1,5 TSI η VW

Μπορεί ο Όμιλος Volkswagen να βρίσκεται σε διαδικασία εξηλεκτρισμού, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι έχει σταματήσει να εξελίσσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ως απόδειξη έρχεται ο νέος 1,5 TSI evo2 κινητήρας βενζίνης, τον οποίο και παρουσίασε επίσημα ο γερμανικός κολοσσός!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πιο αποδοτικός και λιγότερη χρήση σπάνιων μετάλλων

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, ο 1,5 TSI evo2 είναι μια εξέλιξη του βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων του ομίλου. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας σύμφωνα με την εταιρεία έχει γίνει ακόμα πιο αποδοτικός μετακινώντας τον καταλύτη και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης σε μία μονάδα ελέγχου που είναι εγκατεστημένη κοντά στον κινητήρα. Κάτι τέτοιο επέτρεψε στη VW να βασίζεται λιγότερο σε σπάνια μέταλλα, επιτρέποντας παράλληλα στην εταιρεία να είναι έτοιμη για τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7 που αναπόφευκτα θα φτάσουν αργότερα αυτή τη δεκαετία στην Ευρώπη.

Επιπλέον, ο κινητήρας συνεχίζει να εφοδιάζεται με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, σύστημα ξεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που λειτουργεί στα 350 bar και ειδικά κατασκευασμένα πιστόνια για τη βελτιστοποίηση της καύσης και της απόδοσης, ενώ αντί των κλασικών χιτωνίων οι κύλινδροι έχουν επίστρωση Plasma.

Τι είναι η επίστρωση plasma στους κυλίνδρους;
Πρόκειται για τη διαδικασία ψεκασμού μίας πολύ λεπτής μεμβράνης σκληρού χάλυβα στα τοιχώματα των κυλίνδρων. Το κυριότερο όφελος αυτής της διεργασίας είναι η βέλτιστη διαχείριση τη θερμότητας και η βελτιωμένη καύση. Επιπλέον, μειώνονται τα φαινόμενα προανάφλεξης και δίνεται η δυνατότητα στους μηχανικούς να αυξήσουν τη σχέση συμπίεσης. Τέλος, πέρα από το μειωμένο βάρος του κινητήρα, η συγκεκριμένη τεχνολογία μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Πιο ομαλή η διαδικασία απενεργοποίησης κυλίνδρων

Η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, που ονομάζεται επίσημα «Active Cylinder Management», έχει πλέον εξελιχθεί στο σύστημα ACTplus. Προσφέρει πιο απαλή μετάβαση από τους τέσσερις στους δύο κυλίνδρους και αντίστροφα. Επιπλέον, το εύρος λειτουργίας έχει επεκταθεί καθώς ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Η VW δεσμεύεται ότι η «μετάβαση δεν γίνεται αντιληπτή» εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Tech-Ford-Fiest-ST
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel