23 φωτογραφίες »

Το νέο Peugeot 208 κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα συνδυάζοντας την κομψότητα με το δυναμισμό.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

152.609 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2021)

Κινητήρες-Επιδόσεις: Το πάνω χέρι ο γαλλικός λέοντας
Η πιο δημοφιλής έκδοση του 208 χρησιμοποιεί τον turbo 1,2 PureTech με 100 άλογα και 205 Nm ροπής. Τραβάει από χαμηλά, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης, δεν εμφανίζει δυσάρεστους κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του και ανεβάζει με ευκολία στροφές. Χάρη στο χαμηλό βάρος και το 6άρι κιβώτιο με τον ικανοποιητικό σε λειτουργία επιλογέα, το 208 προσφέρει πολύ ζωντανές επιδόσεις και κορυφαίες ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα να ξεφεύγει σε κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.).

Η βασική έκδοση του VW Polo με τον 1,0 TSI κινητήρα αποδίδει 95 ίππους με 175 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.. Χαμηλά το μοτέρ δεν ενθουσιάζει, όσο όμως οι στροφές ανεβαίνουν ζωηρεύει, αλλά και κάνει αισθητή την 3κύλινδρη φύση του. Ο συνδυασμός με 5άρι κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο στις ρεπρίζ με αποτέλεσμα να απαιτείται κατέβασμα για μια καλή προσπέραση. Η κατανάλωση και εδώ δεν ξεφεύγει (6,4 λτ./100 χλμ.), ενώ όπως και το γαλλικό μοντέλο έτσι και το Polo δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. 

Στο δρόμο: Ευχάριστο το 208, αίσθηση μεγαλύτερου το Polo
Με πειστικότερο μπροστινό σύστημα, το νέο Peugeot 208 θα ήταν… λουκούμι. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, που δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. ¶ξια λόγου και τα φρένα του, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα.

Από την άλλη, το VW Polo χάρη στην ποιότητα της κύλισής του θυμίζει περισσότερο μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του 208, η σταθερότητα και η ουδετερότητά του όμως σε όλες τις συνθήκες εμπνέουν απόλυτη αίσθηση ασφάλειας. Στα μείον, όμως η αποτελεσματικότητα των φρένων και η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς.

Η γνώμη μας
Τα δύο μικρά αποτελούν κορυφαίες προτάσεις στη μικρή κατηγορία. To Peugeot 208 κερδίζει με το καλημέρα τις εντυπώσεις, όντας πιο ευχάριστο στην οδήγηση και προσφέροντας μεγαλύτερη εγγύηση. Από την άλλη, το άκρως ποιοτικό και ευρύχωρο VW Polo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου μοντέλου αποτελώντας μια επιλογή που θα μπορούσε να παίξει και το ρόλο του μικρού οικογενειακού. Στο ταμείο, ύστερα από τις εκπτώσεις το 208 έχει ένα προβάδισμα. 

Peugeot 208 1,2 Puretech 
+ Σχεδίαση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής και premium ύφος, τεχνολογία, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύση 
- Χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ελαφρύ μπροστινό σύστημα, θέση οδήγησης για κάποια αναστήματα

Volkswagen Polo 1,0 TSI 
+ Ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα, ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, χώροι επιβατών και αποσκευών
- Αποτελεσματικότητα φρένων, 5άρι κιβώτιο, 2ετής εγγύηση

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center