3 φωτογραφίες »

Το Skoda Kodiaq.

Πλήθος αναβαθμίσεων στα μοντέλα της Skoda

3.096 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2020)

Νέα τιμόνια, ακόμα πιο αποδοτικοί κινητήρες και πρόσθετα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν οι αναβαθμίσεις που θα προσφέρει στη γκάμα των μοντέλων της η Skoda.


Ξεκινώντας από την πιο εντυπωσιακή αλλαγή που έγινε στα Skoda, αυτή αφορά τα επανασχεδιασμένα τιμόνια που βρέθηκαν αρχικά στη νέα Octavia και πρόκειται να επεκταθούν και στα υπόλοιπα μοντέλα της τσεχικής εταιρείας. Ανάλογα με την έκδοση το τιμόνι θα διατίθεται με δύο ή τρεις ακτίνες και φυσικά θα μπορεί να καλύπτεται από διάτρητο δέρμα και χρωματιστές ραφές. Παράλληλα τα νέα κουμπιά που θα είναι ενσωματωμένα θα βελτιώνουν τη λειτουργικότητα του.
 
Μιλώντας πιο ειδικά και συγκεκριμένα για το Superb, ως model year για το 2021 θα μπορεί να εξοπλιστεί με το 2λιτρο TDI μοτέρ που αποδίδει 200 ίππους παίρνοντας αύξηση κατά 10 άλογα από τα 190 που προσέφερε προηγουμένως. Το ίδιο έχει συμβεί και στον 2,0 λτρ. TSI βενζινοκινητήρα, καθώς η ισχύς του μεγαλώνει κατά 8 ίππους φτάνοντας πλέον τους 280.
 
Στο Kodiaq, το Predictive Cruise Control θα προστεθεί στη λίστα με τα προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, εντοπίζοντας τους περιορισμούς στους δρόμους και προσαρμόζοντας ανάλογα την ταχύτητα. Παράλληλα, το επίσης προαιρετικό σύστημα εισόδου οχήματος χωρίς κλειδί, KESSY λειτουργεί πλέον σε όλες τις πόρτες.  Για τους κινητήρες η Skoda υπογραμμίζει πως ο 1,5 TSI θα μετατραπεί επίσης σε Euro 6d και θα μπορεί να συνδυαστεί και με το νέας γενιάς εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
 
Από τη μεριά του το Karoq διατίθεται για πρώτη φορά με προαιρετικό κλιματισμό τριών ζωνών Climatronic και τώρα μπορεί να εξοπλιστεί με τα Area View και Trailer Assist, όπως και το Kodiaq. Ο 1,6 TDI κινητήρας έδωσε τη θέση του στον προαναφερόμενο 2,0 TDI από τη νέα γενιά EVO, τη στιγμή που ο βενζινοκινητήρας 1,0 TSI παραμένει σταθερός με ιπποδύναμη 110 PS.
 
Τα Scala και Kamiq δε θα αποτελέσουν εξαίρεση. Αμφότερα θα λάβουν κινητήρες στα πρότυπα Euro 6d , ενώ φυσικά υπάρχουν και οι εκδόσεις G-TEC με το φυσικό αέριο. Η Fabia θα μπορεί να συνδυάζει τον 3κυλιδνρο κινητήρα 1,0 λίτρου με 7άρι DSG κιβώτιο, εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Τέλος η Skoda ανακοινώνει πως το σύστημα Swing θα είναι το βασικό σύστημα ψυχαγωγίας του μοντέλου, συνεργαζόμενο με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ραδιόφωνο DAB, ενώ παρούσες θα είναι και νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών.

OPEL NEA MONTELA
test center