`Εχουμε δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.

    Πώς γίνονται οι μετρήσεις

    104.656 Επισκέψεις στο άρθρο

    Στην τυποποιημένη μέτρηση που διεξάγουμε στον τόπο των μετρήσεων των επιδόσεων, εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομειώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι στα πλαίσια του κύκλου αυτού κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό.

    Ανάβει… πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (επί πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει» κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξο-μειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρα.

    Στο τέλος βάζουμε στο παιχνίδι και κίνηση σε ανοικτό δρόμο (π.χ. Λεωφόρος Κηφισού, Παραλιακή) κινούμενοι για 3 χλμ., με σταθερή ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Ακολουθεί και άλλο σετ μετρήσεων για κατανάλωση στην εθνική με 80,100,120 και 140 χλμ./ώρα (3 σετ και εύρεση του μέσου όρου) για να προκύψουν μέσα από αυτή τη διαδικασία στοιχεία, όπως η ελάχιστη κατανάλωση.

    Η διαδικασία που ακολουθούμε έχει ως σκοπό να προκύψει ένα ρεαλιστικό νούμερο, όπως αυτό που θα δείτε στο trip του αυτοκινήτου σας. Φυσικά σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρκετοί παράγοντας που παίζουν ρόλο στην κατανάλωση, όπως η αλλαγή σχέσης στο σωστό σημείο, η διάσταση και ο τύπος των ελαστικών. Τέλος κατά τις δοκιμές ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών, παράγοντας που συχνά αμελείται από τους οδηγούς.

    Συνεπώς έχουμε καταφέρει και δημιουργήσει μια τεράστια βάση δεδομένων με τις πραγματικές καταναλώσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    vw