ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποια μοντέλα σε κάθε κατηγορία ταιριάζουν καλύτερα στην ελληνική αγορά;

Ποια μοντέλα σε κάθε κατηγορία ταιριάζουν καλύτερα στην ελληνική αγορά;

Ποια μοντέλα σε κάθε κατηγορία ταιριάζουν καλύτερα στην ελληνική αγορά;

4.472 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2014)

Επειδή η Ελλάδα έχει τις ιδιαιτερότητές της, και επειδή οι κατασκευαστές έχουν μεγαλύτερες αγορές να ικανοποιήσουν, πολλά μοντέλα δεν ταιριάζουν ακριβώς με τους ελληνικούς δρόμους. Κάποια άλλα όμως ταιριάζουν γάντι. Ποια;

autotriti team

Με τα μίνι αυτοκίνητα να είναι σήμερα στα καλύτερά τους, πιο ολοκληρωμένα, πιο ώριμα, πιο όμορφα, πιο οικονομικά και πιο φτηνά από ποτέ, τι είναι αυτό που χρειάζεται να έχει ένα για να ταιριάζει στους ελληνικούς δρόμους; Σαφώς η κατηγορία από μόνη της «μιλάει» στην Ελλάδα. 
Με προβλήματα όπως η στάθμευση στις πόλεις, να παραμένουν άλυτα, η Ελλάδα ανήκει στο γκρουπ των χωρών που τα μίνι αυτοκίνητα είναι ευπρόσδεκτα. Από κει και πέρα, θα έλεγε κανείς πως ειδικά με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, ένα μίνι μοντέλο μπορεί να αποτελέσει και το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Τότε όμως ποιο; Ποιο μίνι είναι «φτιαγμένο» για την Ελλάδα;Στα μικρά, τι γίνεται; Εδώ πέφτει και η παράμετρος ντίζελ που έχει μεγάλο δέλεαρ, με πολλές μάρκες να προσφέρουν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους με μικρή διαφορά τιμής από τα βενζινοκίνητα. Εδώ όμως το πράγμα μπλέκει περισσότερο, αφού στην Ελλάδα το μικρό αυτοκίνητο αποτελεί συνήθως το μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο, και έτσι το μέγεθος μετράει λιγότερο, αντίθετα μετράει η τιμή και οι διαθέσιμοι χώροι. Τα «μεγάλα» μικρά έχουν το προτέρημα, ενώ θα έλεγε κανείς πως αν είναι και ελαφρώς πολυμορφικό ένα μικρό, ακόμη το καλύτερο. Χωρίς όμως να το δείχνει πολύ, αφού τα πολυμορφικά «δεν αρέσουν» στους Έλληνες.Στα μικρομεσαία το πράγμα μπλέκει γιατί οι προτάσεις καλύπτουν στο σύνολό τους τις ίδιες ανάγκες. Η σχεδίαση μιλάει περισσότερο, ενώ η χώρα προέλευσης και η υψηλότερη τιμή έχουν μετατρέψει το μικρομεσαίο στο «premium» των πολλών. Έτσι τα γερμανικά «ακούγονται» σε πολλούς καλύτερα, ενώ σε άλλους φαίνονται κόκκινο πανί. Τα σεντάν από την αλη καλύπτουν ανάγκες αλλά ακόμη δεν έχουν πάρει κεφάλι, ενώ τα στέισον βάγκον, παρότι αυξάνουν τους χώρους με ελάχιστο κόστος, δεν συγκινούν τους οδηγούς παρά τις ανάγκες τους.Τι λέτε λοιπόν; Ποιο μοντέλο σας φαίνεται εσάς πως είναι «φτιαγμένο» για την Ελλάδα σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες; Και γιατί; Ποια ελληνική ιδιαιτερότητα πετυχαίνει να καλύψει και πως; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN