
Ποια μοντέλα σε κάθε κατηγορία ταιριάζουν καλύτερα στην ελληνική αγορά;
Ποια μοντέλα σε κάθε κατηγορία ταιριάζουν καλύτερα στην ελληνική αγορά;
4.472 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2014)
Επειδή η Ελλάδα έχει τις ιδιαιτερότητές της, και επειδή οι κατασκευαστές έχουν μεγαλύτερες αγορές να ικανοποιήσουν, πολλά μοντέλα δεν ταιριάζουν ακριβώς με τους ελληνικούς δρόμους. Κάποια άλλα όμως ταιριάζουν γάντι. Ποια;
autotriti team
Με προβλήματα όπως η στάθμευση στις πόλεις, να παραμένουν άλυτα, η Ελλάδα ανήκει στο γκρουπ των χωρών που τα μίνι αυτοκίνητα είναι ευπρόσδεκτα. Από κει και πέρα, θα έλεγε κανείς πως ειδικά με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, ένα μίνι μοντέλο μπορεί να αποτελέσει και το μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Τότε όμως ποιο; Ποιο μίνι είναι «φτιαγμένο» για την Ελλάδα;Στα μικρά, τι γίνεται; Εδώ πέφτει και η παράμετρος ντίζελ που έχει μεγάλο δέλεαρ, με πολλές μάρκες να προσφέρουν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους με μικρή διαφορά τιμής από τα βενζινοκίνητα. Εδώ όμως το πράγμα μπλέκει περισσότερο, αφού στην Ελλάδα το μικρό αυτοκίνητο αποτελεί συνήθως το μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο, και έτσι το μέγεθος μετράει λιγότερο, αντίθετα μετράει η τιμή και οι διαθέσιμοι χώροι. Τα «μεγάλα» μικρά έχουν το προτέρημα, ενώ θα έλεγε κανείς πως αν είναι και ελαφρώς πολυμορφικό ένα μικρό, ακόμη το καλύτερο. Χωρίς όμως να το δείχνει πολύ, αφού τα πολυμορφικά «δεν αρέσουν» στους Έλληνες.Στα μικρομεσαία το πράγμα μπλέκει γιατί οι προτάσεις καλύπτουν στο σύνολό τους τις ίδιες ανάγκες. Η σχεδίαση μιλάει περισσότερο, ενώ η χώρα προέλευσης και η υψηλότερη τιμή έχουν μετατρέψει το μικρομεσαίο στο «premium» των πολλών. Έτσι τα γερμανικά «ακούγονται» σε πολλούς καλύτερα, ενώ σε άλλους φαίνονται κόκκινο πανί. Τα σεντάν από την αλη καλύπτουν ανάγκες αλλά ακόμη δεν έχουν πάρει κεφάλι, ενώ τα στέισον βάγκον, παρότι αυξάνουν τους χώρους με ελάχιστο κόστος, δεν συγκινούν τους οδηγούς παρά τις ανάγκες τους.Τι λέτε λοιπόν; Ποιο μοντέλο σας φαίνεται εσάς πως είναι «φτιαγμένο» για την Ελλάδα σε κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες; Και γιατί; Ποια ελληνική ιδιαιτερότητα πετυχαίνει να καλύψει και πως; Τι λέτε;
Για τον εαυτο μου, το πρωι θα διάλεγα ενα Smart, το απόγευμα ενα Golf για την απογευματινη-βραδινη εξοδο, και το καλοκαίρι οποιαδήποτε station vagon
Προφανώς κάθε αγοραστής έχει διαφορετικές προτεραιότητες και δεν μπορεί να υπάρξει γενικός κανόνας.
Όποιοι έχουν πάει για απλή βόλτα στο εξωτερικό, για να μείνουν κάποιο χρονικό διάστημα, κ.τ.λ. ίσως να έχουν παρατηρήσει πως τα όμορφα οχήματα που έχουν οι ξενικοί λαοί και λόγο παραγωγής τους, λόγω των εργοστασίων, δεν συνάδουν με το τοπίο.Άλλο να έχεις ferrari στο μπατ κάνστατ στην στουτγκάρδη της Γερμανίας και άλλο στην πανέμορφη Καβάλα, με τα στενά της, με τις κατηφόρες της τις απότομες, με την θάλλασσα να σκάει δίπλα σου μέσα στο τυρκουάζ χρώμα, κ.τ.λ. Μην τρελλαθούμε...Όλα τα οχήματα κάνουν για την χώρα μας, ακόμα και dagger gt με 2000 άλογα και 9300 κυβικά εκατοστά, που όταν το πρωτοαντικρίσεις σε πιάνει ένα δέος, σε μία όμως όμορφη πόλη της Ελλάδος αποκτάει αυτόματα άλλη χάρη...
Όσο αφορά τα οικονομικά και τους δρόμους, στα μεν πρώτα είμαστε πολύ χάλια, σε σχέση με άλλα κράτη, στο δε δρόμους, είμαστε και πάλι πίσω σε σχέση με τα άλλα κράτη, μιλάνε όμως η προσοχή, η ασφάλεια, η καλή συντήρηση, τα χέρια και πάνω από όλα η ψυχή μας.Σε εκατό μέτρα μπορούμε να κάνουμε ανυπέρβλητα πράγματα.
Δεν υπάρχει το αυτό κάνει και αυτό όχι.Στην Ελλάδα όλα κάνουν και όλα δεν κάνουν.
μινι-up,μικρα-clio,μικρομεσαια-megane (diesel),μεγαλα accord,suv-gla,roadster-z4,coupe-brz