Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Alfa Romeo Tonale και Peugeot 3008

31.781 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2023)
Η χαμηλή εντός πόλης κατανάλωση (6 λτ.) είναι βασικό ατού της Alfa Romeo, που ανεβάζει άμεσα στροφές από τα χαμηλά σε κάθε τράβηγμα των αλουμινένιων paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχύτητας.
4 Φωτογραφίες »

Η χαμηλή εντός πόλης κατανάλωση (6 λτ.) είναι βασικό ατού της Alfa Romeo, που ανεβάζει άμεσα στροφές από τα χαμηλά σε κάθε τράβηγμα των αλουμινένιων paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχύτητας.

Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Οικονομική στην πόλη η Tonale, καλύτερη μέση κατανάλωση για το 3008

Συγκρίνοντας δύο μηχανικά σύνολα με αρκετές διαφορές πέρα από  τις απλές ομοιότητες (αυτόματο κιβώτιο και 130 άλογα) αναμενόμενα βλέπουμε κάθε μοντέλο να υπερτερεί κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Η Alfa Romeo Tonale ενσωματώνει την ήπια υβριδική τεχνολογία (e-Hybrid). Μπορεί δηλαδή να μιλάμε για 48V mild hybrid κύκλωμα, σε συγκεκριμένες όμως περιστάσεις η Tonale θυμίζει αυτοφορτιζόμενο υβριδικό. Σίγουρα, full hybrid θυμίζει η εντός πόλης κατανάλωσης, με τα 6 λτ./100 χλμ. Πώς προκύπτει αυτή η τιμή; Σε κάποιες οδηγικές συνθήκες (π.χ. εκκινήσεις από φανάρια και στο παρκάρισμα) η Tonale πάει αμιγώς ηλεκτρικά χάρη στον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 15 kW και 55 Nm ροπής, τοποθετημένο μεταξύ κινητήρα και 7-τάχυτου κιβωτίου που καταναλώνει ηλεκτρική ενέργεια από μία μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου (0,77 kWh). Στις πλειονότητα των μετακινήσεων αναλαμβάνει δράση ο 1,5 λτ. turbo κινητήρας σε κύκλο Miller (η βαλβίδα εισαγωγής παραμένει ανοιχτή περισσότερο από ότι σε έναν κινητήρα με κλασσικό κύκλο Otto), με το όλο σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 130 ίππους.
 
Πιο «απλό» σε λειτουργία είναι το κινητήριο σύνολο του Peugeot 3008, το οποίο εμπράκτως αποδεικνύεται εξαιρετικά αποδοτικό. Ο 1.200άρης PureTech συνεργάζεται αρμονικά με τον 8-τάχυτο κιβώτιο EAT8 και πέρα από την ελαστική και άνετη λειτουργία του συνόλου, το 3008 είναι αρκετά φειδωλό στις ανάγκες του σε καύσιμο. Μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. μέτρησε το AutoΤρίτη Test Center, νούμερο που πέφτει κάτω από τα 6 στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Για αυτό, εξάλλου, το Peugeot 3008 με το μεγάλο ρεζερβουάρ (53 λτ.) έχει αυτονομία ταξιδιού που ξεπερνά τα 900 χλμ..
 
Από εκεί και πέρα, οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες. Ελάχιστα πιο γρήγορη είναι η Alfa Romeo Tonale, που χάρη στο μικρό ηλεκτρικό μοτέρ αφενός είναι πιο ήσυχη, αφετέρου ξεπερνά τις όποιες ραθυμίες του βενζινοκινητήρα, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά. Αναφορικά με την ελαστικότητά τους και οι δύο κινητήρες ικανοποιούν στην πράξη, ενώ στις υψηλές στροφές αμφότεροι ακούγονται με περισσότερο τον 3κύλινδρο του 3008.

Χώροι: Έχει πορτ-μπαγκάζ και άπλα καμπίνας το 3008

Πολύ καλές μετρήσεις εσωτερικών χώρων έδωσε το Peugeot 3008. Καταρχάς, είναι το κορυφαίο οικογενειακό SUV σε πλάτος πίσω καμπίνας (1,43 μ.), παράμετρος στην οποία η Tonale έχει συγκεκριμένους περιορισμούς. Μπόλικος είναι ο «αέρας» για τα πόδια των δύο επιβατών, σε αμφότερα μετρημένος στα 15,5 εκ.. Κατά τα άλλα, το 3008 έχει περισσότερο χώρο για το κεφάλι και +20 λτ. πορτ-μπαγκάζ (520 λτ.), τιμές δηλαδή χώρου αποσκευών άνω του μέσου όρου και για τα δύο C-SUV.


Ο 1,2 PureTech συνεργάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά.
4 Φωτογραφίες »

Ο 1,2 PureTech συνεργάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά.

Μάρκα/Μοντέλο Alfa Romeo Tonale Peugeot 3008
Εγγύηση (χρόνια) 5 5
Έκδοση εξοπλισμού SUPER ACTIVE PLUS
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα PIRELLI MICHELIN
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 235 225
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,23 10,25
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35,7 36,7
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 132,5 130,2
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,49 5,78
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7 7,7
Θόρυβος στα 100 (db) 68,2 68,4
Θόρυβος στα 120 (db) 70,1 71,8
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 6 8,6
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
7 5,7
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 8,5 7,5
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
786 930
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,38 1,43
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,42 1,46
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 15,5 15,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 3,2 4,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
500 520
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
17 10
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
54,5 63,5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
207 192,5
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
104 109

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Super Συγκριτικό: Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008
Σελίδα 3Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ
Σελίδα 5Συγκριτικό Alfa Romeo Tonale Vs Peugeot 3008: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
NEO TRAFIC
skoda