Μικρό SUV με 4κίνηση αλλά και ένα άτυπο πίσω μπλοκέ διαφορικό

Μικρό SUV με 4κίνηση αλλά και ένα άτυπο πίσω μπλοκέ διαφορικό

7.923 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2022)

Και ενώ όλοι έχουν πέσει με τα «μούτρα» να κάνουν ότι και οι άλλοι, η Toyota το πάει από έκπληξη σε έκπληξη.

Ποιά μάρκα περιμένατε εσείς να κάνει τόσες εκπλήξεις;

Τι κάνουν αυτή τη στιγμή οι περισσότερες μάρκες; SUV σε όλες τις κατηγορίες, plug-in υβριδικά, και ηλεκτροκίνηση το συντομότερο. Τι κάνει η Toyota; Ότι γουστάρει, και ότι γουστάρουμε. Πως;
 
Ποιός το περίμενε! Όταν μιλάμε για μικρά μοντέλα, ναι, το Yaris είναι το απόλυτο best seller. Και οι λόγοι που το κάνουν best seller είναι η έξυπνη συσκευασία του, οι χώροι για τα «μέτρα» του, η πρακτικότητα, η αξιοπιστία του. Δεν είναι ούτε η σχεδίαση, ούτε ο σπορ χαρακτήρας του, ότι όλα αυτά που αρέσει στον κόσμο να συνδέει με το συναίσθημα. Το Yaris  είναι best seller γιατί τα κάνει όλα καλά, χωρίς να χρειάζεται να κάνει τις καρδιές των οδηγών να χτυπάνε πιο γρήγορα από αδημονία. 
 
Και όλοι οι άλλοι, προσπαθούν να το ανταγωνιστούν με μοντέλα με έμφαση σε αυτό που θεωρούν ότι λείπει από την Toyota. Και η Toyota αιφνιδιάζει τους πάντες. Πρώτα με την έκδοση GR, που ξεφεύγει από οτιδήποτε σε GTI έχει να επιδείξει ο ανταγωνισμός. Ένα κλασικό του μέλλοντος, που θα στέκεται στις συλλογές δίπλα στα ιερά τέρατα των Lancia Integrale και Ford Escort RS Cosworth.
 
Και μια ανάσα αργότερα, μας δίνει ένα SUV, το Yaris Cross. Και για όσους θεώρησαν πως το μικρότερο SUV της μάρκας είναι ένα ακόμη σαν τα άλλα, η Toyota κάνει και πάλι την έκπληξη. Βρες άλλο μικρό SUV που να προσφέρεται με τετρακίνηση. Εντάξει, υπάρχουν κι άλλα. Τώρα βρες άλλο μικρό SUV με τετρακίνηση και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
 
Ναι το Yaris Cross έχει τέτοια έκδοση. Όποιος παραπονιέται τόσα χρόνια ότι δεν βρίσκει SUV με αξιόλογα χαρακτηριστικά, δεν έχει κανένα λόγο να παραπονιέται πλέον. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στη βάση της κονσόλας του 4κίνητου υβριδικού Yaris Cross, μπορείς να επιλέξεις πέραν του βασικού προγράμματος «Normal» και τα «Snow» ή «Trail» για πιο δύσκολες καταστάσεις. Με αυτά τα προγράμματα η κεντρική υπολογιστική μονάδα του υβριδικού συστήματος μπορεί να κινήσει ή να φρενάρει επιλεκτικά τους τροχούς λειτουργώντας σε ένα βαθμό ως μπλοκέ διαφορικό.
 
Και δεν είναι η μόνες εκπλήξεις; Η Toyota δε «μάσησε» να μπει στην κούρσα των υβριδικών πρίζας. Με μία κίνηση έφερε τη δική της τεχνολογία στο προσκήνιο με τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά, που πολύ απλά δεν θέλουν πρίζα. Σκέψου την ίδια λογική σε ένα κινητό τηλέφωνο. Μια συσκευή που να φορτίζει μόνη της. Πρίζα; Ποιά πρίζα!
 
Βάλε τώρα και την στάση της μάρκας στα ηλεκτρικά. Η μόνη μάρκα που κρατάει ακόμη χωρίς να έχει χαριστεί ολικά στην ηλεκτροκίνηση είναι η Toyota. Φυσικά και λανσάρει δικό της μοντέλο, όμως «παίζει» και σε άλλα μέτωπα, κυρίως στην υδρογονοκίνηση.
 
Ποιά μάρκα περιμένατε εσείς να κάνει τόσες εκπλήξεις; Πως βλέπετε τώρα την Toyota; Και τελικά πως βλέπετε το νέο Yaris Cross σε αυτή την έκδοση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN