Ποιο είναι το πιο ακριβό εξτρά που θα βάλετε στο αυτοκίνητό σας;
Πόσο ακριβό εξοπλισμό θα προσθέσετε στο αυτοκίνητο που αγοράζετε;
5.112 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2014)
Είναι λογικό να δαπανήσετε δέκα ή 20% επιπλέον της τιμής της βασικής έκδοσης ενός μοντέλου για να προσθέσετε εξοπλισμό; Ή μήπως, αντίθετα, χωρίς τον εξοπλισμό αυτόν βρίσκετε ένα αυτοκίνητο «γυμνό»; Ποιο είναι το πιο ακριβό εξτρά που θα βάλετε στο αυτοκίνητό σας;
autotriti team
Για ένα μικρό μοντέλο, για παράδειγμα, που ξεκινάει στη βασική έκδοση γύρω στις 12.000 ευρώ, δεν θέλει πολύ για να φτάσει ή να ξεπεράσει και τις δεκαπέντε χιλιάδες. Και σε αυτή την τιμή, τα τρία χιλιάρικα είναι πάνω από 20% της τιμής αγοράς. Δεν είναι λίγα.Αυτό το 20% όμως είναι που μπορεί να κάνει τη διαφορά από ένα αυτοκίνητο σε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, τα λεφτά αυτά μπορεί να αγοράσουν ένα διαφορετικό μοτέρ. Ένα ντίζελ ή ένα ισχυρό βενζινοκίνητο. Μπορεί να πάνε σε ένα αυτόματο κιβώτιο, ή σε κάποια μοντέλα να πάνε σε μία υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου.Κάποιοι μπορεί να δαπανήσουν ένα τέτοιο ποσό ώστε να προσθέσουν ένα πολύ συγκεκριμένο χαρακτηριστικό. Σε ένα SUV για παράδειγμα, ή σε ένα ΜPV ή οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα ποσοστό της τάξης του 20% επί της τιμής της βασικής έκδοσης μπορεί να μεταφραστούν σε ένα σωρό εξοπλισμό. Όπως μια ολόκληρη γυάλινη οροφή. Ένα στοιχείο που μπορεί να αφήνει αδιάφορους αρκετούς αγοραστές, για πολλούς όμως είναι αυτό που κάνει το δικό τους αυτοκίνητο το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Και ας στοιχίζει.Γιατί ένα αυτοκίνητο είναι παραπάνω από τέσσερις ρόδες με τέσσερις πόρτες και τέσσερα καθίσματα. Πολύς κόσμος θέλει ακόμη και από το μικρό, φθηνό αυτοκίνητο που θα πάρει να έχει αυτή την αίσθηση της ευχαρίστησης κάθε φορά που μπαίνει μέσα. Και αυτή έρχεται με κόστος. Όμως αυτό το κόστος, όσο υπερβολικό κι αν φαίνεται σε κάποιους άλλους, κάνει τη διαφορά της νύχτας με τη μέρα.Εσείς έχετε κάποιο τέτοιο στοιχείο εξοπλισμού που το θέλετε απαραιτήτως με οποιοδήποτε κόστος; Είναι κάτι που όταν λείπει από το αυτοκίνητό σας το κάνει λιγότερο ενδιαφέρον ή ξεχωριστό; Και τελικά με ποιο κριτήριο αποφασίζετε αν θα προσθέσετε ένα τέτοιο στοιχείο στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που θα αγοράσετε;
Καθείς ότι του βολεύει, ότι του αρέσει, κ.τ.λ.δεν υπάρχουν αξιώματα. Κυρίως οι φίλοι μας Γερμανοί ας ρίξουν λίγο τις τιμές στα εξτρά τους, δεν γίνεται γυάλινη ηλιοροφή πάνω από 2000 ευρώ!Το μέταλλο φίλοι μας είναι πιο ακριβό από το γυαλί, μην μας τρελλένεται τελείως.Και πολλά άλλα.Ας έχετε λίγο περισσότερο εξοπλισμό στις βασικές εκδόσεις, δεν χάλασε ο κόσμος. Προσωπικά χρειάζομαι υπολογιστή μέσα στο όχημα μου και πολλά άλλα.
Πιστεύω ότι η καλύτερη πολιτική είναι αυτή που εφαρμόζεται από ορισμένες εταιρείες, να προσφέρουν δηλ ένα βασικό αυτοκίνητο σε καλή τιμή χωρίς όμως να του στερούν τα ουσιαστικά συστήματα ασφάλειας, και ο πελάτης να έχει τη επιλογή μιας αρκετά μεγάλης ποικιλίας αξεσουάρ ή βελτιώσεων.
Καθείς ότι του βολεύει, ότι του αρέσει, κ.τ.λ.δεν υπάρχουν αξιώματα.
Κυρίως οι φίλοι μας Γερμανοί ας ρίξουν λίγο τις τιμές στα εξτρά τους, δεν γίνεται γυάλινη ηλιοροφή πάνω από 2000 ευρώ!Το μέταλλο φίλοι μας είναι πιο ακριβό από το γυαλί, μην μας τρελλένεται τελείως.Και πολλά άλλα.Ας έχετε λίγο περισσότερο εξοπλισμό στις βασικές εκδόσεις, δεν χάλασε ο κόσμος.
Προσωπικά χρειάζομαι υπολογιστή μέσα στο όχημα μου και πολλά άλλα.
Πιστεύω ότι η καλύτερη πολιτική είναι αυτή που εφαρμόζεται από ορισμένες εταιρείες, να προσφέρουν δηλ ένα βασικό αυτοκίνητο σε καλή τιμή χωρίς όμως να του στερούν τα ουσιαστικά συστήματα ασφάλειας, και ο πελάτης να έχει τη επιλογή μιας αρκετά μεγάλης ποικιλίας αξεσουάρ ή βελτιώσεων.