ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί το μοντέλο που σου αρέσει να ανήκει σε άλλη μάρκα από αυτή που προτιμάς. Μπορεί ακόμη κανένα από τα δύο να μην τα φέρνει ο αντιπρόσωπος που ξέρεις και εμπιστεύεσαι. Τελικά όταν διαλέγεις αυτοκί

Μπορεί το μοντέλο που σου αρέσει να ανήκει σε άλλη μάρκα από αυτή που προτιμάς. Μπορεί ακόμη κανένα από τα δύο να μην τα φέρνει ο αντιπρόσωπος που ξέρεις και εμπιστεύεσαι. Τελικά όταν διαλέγεις αυτοκίνητο, τι μετράει περισσότερο;

Πόσο μετράει το μοντέλο, πόσο η μάρκα και πόσο ο αντιπρόσωπος;

4.585 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2013)

Μπορεί το μοντέλο που σου αρέσει να ανήκει σε άλλη μάρκα από αυτή που προτιμάς. Μπορεί ακόμη κανένα από τα δύο να μην τα φέρνει ο αντιπρόσωπος που ξέρεις και εμπιστεύεσαι. Τελικά όταν διαλέγεις αυτοκίνητο, τι μετράει περισσότερο;

autotriti team

Σίγουρα το μοντέλο που θες έχει τον πρώτο λόγο. Έχει το σχήμα, τη σχεδίαση, το μέγεθος και όλα τα χαρακτηριστικά που σου ταιριάζουν περισσότερο. Είναι στο κάτω κάτω αυτό που θες.Έχουμε πει εξάλλου πως με δεδομένο το μοντέλο, ακόμη και η μάρκα χάνει σε σημασία, εκτός και αν υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια από προσωπικούς λόγους.
Στην Ελλάδα όμως η κοινωνίες είναι συχνά πιο ισχυρές από τις μάρκες και τα μοντέλα τους. Μπορεί το αυτοκίνητο που θες να είναι συγκεκριμένο, όμως αντίστοιχα, ή παρόμοια έχουν και άλλοι κατασκευαστές. 
Όταν έχεις ψωνίσει από έναν αντιπρόσωπο που σου έκανε πολύ καλή τιμή και διάφορες ευκολίες στην διαδικασία της αγοράς, σε γέμισε με δώρα στην παράδοση, και σου συμπεριφέρθηκε σαν άνθρωπο, αν όχι σαν άρχοντα, στην εξυπηρέτηση, δύσκολα αλλάζεις μαγαζί.
Και όχι άδικα, αφού μεγάλο μέρος της εμπειρίας με ένα αυτοκίνητο διαμορφώνεται από τον αντιπρόσωπο και την συμπεριφορά του απέναντί σου. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που πελάτες με αυτοκίνητα 10ετίας και μάλιστα μικρού κυβισμού εξυπηρετήθηκαν σαν νέοι αγοραστές της ναυαρχίδας της μάρκας. Με αυτοκίνητα αντικατάστασης, παραλαβή και παράδοση στο σπίτι και δωρεάν ελέγχους για το παραμικρό, χώρια η προθυμία εύρεσης λύσης και μάλιστα οικονομικής σε κάθε πρόβλημα, μικρό ή μεγάλο.
Όταν λοιπόν έχεις αυτό το δεδομένο, πόση σημασία θα δώσεις στο μοντέλο ώστε να φύγεις και να πας σε μία αντιπροσωπία που δεν ξέρεις;Για πολύ κόσμο, ο αντιπρόσωπος βαραίνει πολύ την απόφαση. Ακόμη και όταν δε μιλάμε για μικρότερες κοινωνίες όπου η προσωπική σχέση βαραίνει επιπλέον. Πολλοί κατασκευαστές έχουν πετύχει να έχουν τέτοια φήμη σε ολόκληρο το δίκτυό τους, και υπάρχουν μάρκες σήμερα και στην Ελλάδα που έχτισαν τις πωλήσεις τους πάνω σε αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό: της εκπληκτικής σχέσης με τον αντιπρόσωπο, αφήνοντας έτσι πίσω τους «λεπτομέρειες» όπως οι επιμέρους συγκρίσεις των μοντέλων τους με τον ανταγωνισμό.
Τι λέτε όμως, ισχύει κάτι τέτοιο σήμερα; Μήπως είναι η αγορά πιο απρόσωπη; Ή λόγω της συρρίκνωσης έχουμε επιστρέψει πάλι στις καλές εποχές της προσοχής στον πελάτη και της τέλειας εξυπηρέτησης; Και τελικά πόσο μετράει αυτό σήμερα στην επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN