ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα οδικά δίκτυα ενισχύθηκαν μόνο με την Αττική Οδό που ήρθε αργά και με κόστος ενώ στις εσωτερικές μετακινήσεις, εντός λεκανοπεδίου, δεν συντέλεσε αρκετά. Υπάρχει ανάγκη για δρόμους.

Τα οδικά δίκτυα ενισχύθηκαν μόνο με την Αττική Οδό που ήρθε αργά και με κόστος ενώ στις εσωτερικές μετακινήσεις, εντός λεκανοπεδίου, δεν συντέλεσε αρκετά. Υπάρχει ανάγκη για δρόμους.

Πόσους νέους δρόμους απέκτησε η Αθήνα τα τελευταία 30 χρόνια;

3.058 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2014)

Τα αυτοκίνητα στους δρόμους της πρωτεύουσας διπλασιάστηκαν τα τελευταία 30 χρόνια. Οι δρόμοι όμως; Πως γίνεται να μπορέσουν να κυκλοφορήσουν τα διπλά αυτοκίνητα στον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων της πρωτεύουσας; Μήπως είναι ώρα να προστεθούν νέοι δρόμοι;

autotriti team

Οι νέοι δρόμοι σε μία πρωτεύουσα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Γιατί αν δεν έχει γίνει εξ αρχής μελέτη για μία πόλη όπου το αυτοκίνητο θα παίζει τον πρώτο ρόλο στις μετακινήσεις, δεν έχει μείνει χώρος. Και η Αθήνα χτίστηκε άναρχα, χωρίς σχέδιο, χωρίς μελέτη για το μέλλον και χωρίς καμία πρόβλεψη για 4.000.000 κατοίκους στο λεκανοπέδιο.Από την άλλη, παρότι είμαστε μία χώρα που δεν παράγει αυτοκίνητα, η βασική μετακίνηση βασίστηκε στο Ι.Χ., πράγμα που έκαναν χώρες όπως οι ΗΠΑ για να προωθήσουν την εθνική τους βιομηχανία. Εμείς έπρεπε να είχαμε διαλέξει άλλα μέσα, αφήνοντας το ιδιωτικό αυτοκίνητο σε δεύτερη χρήση. Όμως αυτά δεν έγιναν.Σήμερα η Αθήνα, και όχι μόνο, ασφυκτιά κάτω από το βάρος των αυτοκινήτων, χωρίς υποδομές για να τα κινήσει επιτυχώς, χωρίς χώρους στάθμευσης για να τα χωρέσει και χωρίς δίκτυα μαζικής μεταφοράς που να μπορούν να τα υποκαταστήσουν.Σαφώς η πόλη απέκτησε μετρό, που ανακούφισε ιδιαίτερα, όμως η χάραξη έγινε εκ των υστέρων και έτσι το αυτοκίνητο παρέμεινε το μέσο μεταφοράς προς και από τους σταθμούς. Όμως για το αυτοκίνητο δεν έχει γίνει, έστω και κατόπιν εορτής, καμία μελέτη στην Αθήνα.Τα οδικά δίκτυα ενισχύθηκαν μόνο με την Αττική Οδό που ήρθε αργά και με κόστος ενώ στις εσωτερικές μετακινήσεις, εντός λεκανοπεδίου, δεν συντέλεσε αρκετά. Υπάρχει ανάγκη για δρόμους.¶λλες πρωτεύουσες, όπως το Λονδίνο, αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα και το έλυσαν εν μέρει με την επέκτασή τους προς τα έξω, όμως η Αθήνα έχει βουνά και έτσι στοιβαχτήκαμε ο ένας πάνω στον άλλον. Και ενώ τα σπίτια χωρούν καθέτως, τα αυτοκίνητα μάλλον όχι.Μετά όμως από μία εκλογική αναμέτρηση για περιφερειάρχες και δημάρχους, είδατε εσείς να γίνεται πουθενά λόγος για το θέμα αυτό; Το κυκλοφοριακό (με την ρύπανσή του, το κόστος καυσίμου του, και το μποτιλιάρισμά του) έπρεπε να είναι στην πρώτη γραμμή της συζήτησης για την πρωτεύουσα και τις άλλες μεγάλες πόλεις.Εσείς ακούσατε τίποτα; Περιμένετε να γίνει κάτι; Που εστιάζετε το μεγαλύτερο πρόβλημα; Τι λύσεις θα θέλατε να δείτε και πόσο εφικτές νομίζετε ότι είναι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN