• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην πρώτη teaser εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας το μοντέλο παρουσιάζεται κάτω από ένα σεντόνι.

Project Trinity: Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW

1.159 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/1/2021

Η Volkswagen αποκάλυψε πως εργάζεται πάνω σε ένα νέο hi-tech ηλεκτρικό μοντέλο βασιζόμενο σε μία νέα προηγμένη πλατφόρμα που βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Μάθετε περισσότερα για το επονομαζόμενο και ως Project Trinity της γερμανικής μάρκας.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ: Βρες ΕΔΩ τιμές, νέα μοντέλα, κόστος χρήσης & όλα όσα πρέπει να ξέρεις


Τα... ηλεκτρικά πλάνα της Volkswagen φαίνεται πως δεν έχουν σταματημό και οι τελευταίες πληροφορίες που προέρχονται από τον γερμανικό κολοσσό αφορούν ένα νέο hi-tech ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της μάρκας. Το εν λόγω μοντέλο εξελίσσεται υπό την κωδική ονομασία Project Trinity και όταν θα αποκαλυφθεί θα βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα που και αυτή βρίσκεται σε παράλληλη εξέλιξη.
 
Στην πρώτη teaser εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας το μοντέλο παρουσιάζεται κάτω από ένα σεντόνι. Λίγα στοιχεία μπορούν να αντληθούν από αυτή, ωστόσο φαίνεται πως ο σχεδιασμός στο μπροστινό μέρος εμπνέεται από εν μέρει από το ID.3, αλλά φυσικά το αυτοκίνητο έχει διαφορετικό σουλούπι με μικρότερη απόσταση από το έδαφος και πιο χαμηλή γραμμή οροφής.
 
Λίγες είναι και οι πληροφορίες που υπάρχουν για τη νέα πλατφόρμα, η Volkswagen όμως είπε ότι μέσω αυτής θα πρωτοπορήσει σε μια «ριζικά νέα προσέγγιση παραγωγής» που θα επιδιώξει να επιδείξει νέους τρόπους κατασκευής EV με οικονομικό και αποδοτικό τρόπο.
 
Επιστρέφοντας στο Project Trinity, ένα ακόμα στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι το γεγονός πως θα προσφέρει αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης επιπέδου 2+. Το Project Trinity πιθανότατα θα δανειστεί στοιχεία της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής MEB αλλά με σημαντικές αναβαθμίσεις λογισμικού και κινητήρα. Μάλιστα για αυτό το σκοπό η γερμανική εταιρεία θα απασχολεί περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους παγκοσμίως μέχρι το 2025 και θα προσπαθήσει να αυξήσει το ποσοστό της δικής της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα του Ομίλου Volkswagen από 10% σε 60%.
 
Κλείνοντας, αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα σαφές είναι, εάν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της VW που δεν βασίζονται στην ΜΕΒ πλατφόρμα θα παραμείνουν μέρος της οικογένειας ID.