Στο δρόμο: Προσφέρει άνεση και απόλυτη ηρεμία

7.790 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2024)
Η οδηγική εμπειρία με την EQA είναι αυτή ακριβώς που αναζητά ο αγοραστής της premium κλάσης. Τοp ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνεση
2 Φωτογραφίες »

Η οδηγική εμπειρία με την EQA είναι αυτή ακριβώς που αναζητά ο αγοραστής της premium κλάσης. Τοp ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνεση

Η οδηγική εμπειρία με την EQA είναι αυτή ακριβώς που αναζητά ο αγοραστής της premium κλάσης. Τοp ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνεση. Ειδικά στον τομέα της ηχομόνωσης, με το ζόρι καταλαβαίνεις ότι η EQA τσουλάει σε καθημερινούς ρυθμούς, καθώς ούτε η κύλιση των τροχών, ούτε ο αέρας μπορούν να διαταράξουν την ηρεμία σου.


Η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση φροντίζουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι υποστροφικές τάσεις και η αδράνεια που μπορεί να προκαλέσουν οι 2+ τόνοι του αμαξώματος
2 Φωτογραφίες »

Η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση φροντίζουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι υποστροφικές τάσεις και η αδράνεια που μπορεί να προκαλέσουν οι 2+ τόνοι του αμαξώματος

 
Η EQA στην καθημερινότητα είναι εξαιρετικά εύχρηστη με έμφαση φυσικά στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση στρογγυλεύει τις ανωμαλίες χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο και με άκρως αποτελεσματικό τρόπο, αν αναλογιστούμε πως δεν έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση και ότι πρέπει να διαχειριστεί το μεγάλο βάρος.
 
Η πιο σφιχτή ρύθμιση πάντως, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση φροντίζουν ώστε να ελαχιστοποιούνται οι υποστροφικές τάσεις και η αδράνεια που μπορεί να προκαλέσουν οι 2+ τόνοι του αμαξώματος. Έτσι είναι συγκλονιστικά σταθερή, αλλά ακόμα και αν το παρακάνεις με τόσα ηλεκτρονικά η ασφάλεια σου είναι σε καλά χέρια.
 

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes EQA 300 4MATIC
Σελίδα 2Εσωτερικό: Αρτια τεχνολογία, με ποιότητα «αστέρι»
Σελίδα 3Κινητήρας: Εκρηκτική με 410 χλμ. αυτονομίας
Σελίδα 4Στο δρόμο: Προσφέρει άνεση και απόλυτη ηρεμία
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL