Πολύ θετικός σε λειτουργία και ικανός χαρακτηρίζεται ο 1.000άρης EcoBoost των 140 ίππων για αμφότερες τις «ειδικές» εκδόσεις του Fiesta. Ακόμα και στις μικρότερες εκδόσεις του ίδιου κινητήρα πάντως, το 6τάχυτο κιβώτιο είναι η σημαντικότερη προσθήκη στην νέα γενιά.

    Κινητήρας: Τους «πάει» ο 1.000άρης με 140 PS

    78.121 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2018)

    Αμφότερα τα αυτοκίνητα της δοκιμής, «φοράνε» τον 1.000άρη EcoBoost στην μέγιστη απόδοσή του, αυτή των 140 ίππων. Ο κινητήρας αυτός, ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανός για να κινήσει τα δύο ίδιου βάρους αμαξώματα (1.164 κιλά), προσφέροντας καλές επιδόσεις και γραμμική απόδοση με θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Στην περίπτωση του Vignale η βελτίωση στην ηχομόνωση μειώνει αισθητά τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου σε σχέση με την έκδοση ST-Line, που όμως και σε αυτή ο ισχυρός τρικύλινδρος EcoBoost κρίνεται ιδιαίτερα πολιτισμένος με ελάχιστους κραδασμούς. Η κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις του Fiesta κυμαίνεται σε παραπλήσια επίπεδα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (6,7 λτ./100 χλμ.), με το κιβώτιο 6 σχέσεων να διαθέτει την ίδια πυκνή κλιμάκωση και ιδιαίτερα θετικό κούμπωμα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    PEIRAIOS LEASING
    test center