• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H έκδοση Vignale χαρακτηρίζεται για τα πιο αυξημένα επίπεδα άνεσης και τα κορυφαία επίπεδα ποιότητα κύλισης που προσφέρει.

Η έκδοση ST-Line χαρακτηρίζεται για τον έντονα σπορ προσανατολισμό του μέσω της συμπεριφοράς και της αίσθησης που προσφέρει.

H έκδοση Vignale χαρακτηρίζεται για τα πιο αυξημένα επίπεδα άνεσης και τα κορυφαία επίπεδα ποιότητα κύλισης που προσφέρει.

Η έκδοση ST-Line χαρακτηρίζεται για τον έντονα σπορ προσανατολισμό του μέσω της συμπεριφοράς και της αίσθησης που προσφέρει.

Οδική συμπεριφορά: Ενισχυμένος σπορ χαρακτήρας στο ST-Line, πιο «αρχοντικό» πάτημα στο Vignale

Διαβάστηκε από 61803 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2018
 

Εκτός της εμφάνισης, οι δυο εκδόσεις του νέου Fiesta διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Πατώντας πάνω στο εξαιρετικό οδηγικά Fiesta της νέας γενιάς και ανάλογα με τις επεμβάσεις της καθεμίας έκδοσης, έχουμε ένα αυτοκίνητο ακόμα πιο εστιασμένο στον σπορ χαρακτήρα (ST-Line) και μια πιο άνετη και με κορυφαίο επίπεδο ποιότητας κύλισης έκδοση (Vignale).

Ξεκινώντας από το ST-Line εκείνο έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ. και έχει πιο σφιχτή ανάρτηση από τα υπόλοιπα Fiesta, με αποτέλεσμα το πολύ ικανό μοντέλο να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, αποτελώντας ότι πιο σπορτίφ μπορεί να βρει κανείς στην κατηγορία. Το ST-Line στρίβει αποφασιστικά και εμφανίζει μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ενώ στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο και παιχνιδιάρικο ευχαριστώντας στο 100% τον οδηγό του. Ακόμα και η άνεση που παρέχει η ανάρτηση είναι εξαιρετική δεδομένου του χαρακτήρα του μοντέλου και ποτέ και πουθενά δεν θα προβληματίσει τον οδηγό του.

Από την άλλη, η έκδοση Vignale που εξ ορισμού απευθύνεται σε πιο «ώριμους» και οδηγικά ανθρώπους, διατηρεί και εκείνη το DNA των Fiesta, είναι δηλαδή ικανό στην γρήγορη οδήγηση. Ως πολυτελής έκδοση ωστόσο έχει επικεντρωθεί σε πιο εκλεπτυσμένα οδικά χαρακτηριστικά που του προσδίδει η αυξημένη ηχομόνωση και οι αλλαγές στα σινεμπλόκ της ανάρτησης με αποτέλεσμα να διακρίνεται για τα αυξημένα επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης που εμφανίζει ανάμεσα στην οικογένεια του Fiesta.

Τέλος, και οι δυο εκδόσεις ικανοποιούν με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα των φρένων τους (αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς). Με πιο σφιχτό setup ανάρτησης και 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, που ούτως ή άλλως αποτελεί χαρακτηριστικό και των απλών εκδόσεων του νέου Fiesta. Η άνεση παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα όπως και η ποιότητα κύλισης, ωστόσο σε έντονους ρυθμούς κίνησης και σε δρόμο με στροφές, οι πιο περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος και η καλύτερη αίσθηση και απόκρισή του, το καθιστούν πιο σπορ και ακόμα πιο ευχάριστο. Η έκδοση Vignale έχει εστιάσει περισσότερο στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα απλά Fiesta και μέσω νέων σινεμπλόκ αλλά και της καλύτερης ηχομόνωσης, είναι κορυφαίο στον τομέα χωρίς όμως και εκείνο να «χάνει» τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα όποτε αυτός του ζητηθεί.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ένα τάμπλετ θα σου λύσει τα χέρια!

10 οφέλη από την εγκατάσταση LPG ή CNG

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Μπαίνει το ίδιο λάδι σε όλα τα αυτοκίνητα;

Η κίνηση στους δρόμους

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

To τελευταίο teaser του νέου VW Golf

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »